Mr.Black Není černá jako černá 36.kapitola

Mr.Black Není černá jako černá 36.kapitola

Anotace: Toxicita, vášeň...a láska!

Sbírka: Mr.Black - Není černá jako černá - Kniha první

 

 

36.kapitola

O dva týdny později

 

Seděla jsem na pláži a pohlížela na vlnobití přede mnou. Zvuk moře mě uklidňoval. Koukala jsem, jak se dere jedna vlna přes druhou a zároveň cítila, jak koukám do prázdna.

Za ty dva týdny jsem se snažila zahojit.

Zahojit si znatelné rány na těle a na obličeji.

A taky ty na duši.

Rány po rozchodu, únosu a tím, že jsem někoho zabila.

Věděla jsem jistě, že některé rány zůstanou se mnou až do konce života. Že se z nich nevyléčím. Ovšem z toho, že jsme se s Adamem rozešli, z toho jsem se dostat chtěla.

Musela jsem to udělat kvůli sobě.

V sobě jsem cítila jistou díru a prázdno.

Jako by najednou bylo po všem a já nevěděla kým jsem.

Tátovi jsem pro jistotu psala každý den, abych ho nemusela dostat opět do stavu, kdy se o mě strašně bál. Eva se mi naštěstí neozvala, byla zřejmě někde za prací na cestách. A já byla za to ráda. Nebyla jsem ještě připravená na vysvětlování a její palbu otázek. Nebyla jsem připravena o ničem z toho mluvit. Věděla jsem to pouze já a Matt.

Naše konverzace s Mattem se opět stáhly pouze na to, že jsme se ráno pozdravili, domluvili se na tom, co budeme jíst, či co přes den dělat. Odmítala jsem jakoukoli činnost a celé dny jsem trávila venku na pláži, na terase, anebo na gauči. Sama.

Matt se též stáhl do své ulity a nechal mě být. Byla jsem za to ráda. Často chodil pryč a vracel se až domů za tmy. Zřejmě mi dával prostor. Ale já se cítila spíš jako vetřelec. V jeho domě.

 

Začínala mi být zima od chladného větru, a tak jsem vstala. Oklepala jsem si zadek od písku a otočila se na odchod. Bosky jsem přešla pláž, až k domku, kde mezi dveřmi terasy stál zrovna Matt a koukal na mě, se založenýma rukama na prsou. Přešla jsem až k němu a zastavila se kousek před ním. Vážně jsem mu pohlédla do tváře.

„Chtěla bych se vrátit domů,“ pronesu zcela vážně. Cítila jsem, že už je čas se vrátit.

Matt přikývne a pak se nadechne.

„Nejdřív ale zjistím, jaká je situace. Zda je to bezpečné,“ odpoví a já mu na to nic neřeknu. Ustoupí mi ze dveří a já projdu dovnitř.

„Dělej, co musíš,“ pronesu suše a posadím se na gauč. Natáhnu si nohy přes celý gauč a pohlédnu do stropu. Matt se chopí mobilu ve své kapse a někomu začne volat. Začal pomalými kroky chodit po terase a od někoho získával informace. Pak volal dalšímu člověku a záhy hned dalšímu. Asi po půl hodině přišel dovnitř.

„Kolik dní tu ještě strpíš?“ optá se mě a mě to trochu překvapí.

„To záleží na tobě, kolik dní to tu ještě se mnou zvládneš,“ odpovím neurčitě.

„Mně tu ale nevadíš,“ řekne vážně a podívá se na mě tak zvláštně, „Nikdo z mých kontaktů o tom, jaká panuje situace v Emirátech nic neví, ale vím o někom dalším, kdo by to mohl vědět. Ale na něj číslo nemám, za ním budeme muset sami,“ obeznámí mě s jeho plánem.

„Budeme muset?“ zdůrazním, že zmínil nás dva. Většinou mě odmítl někam sebou tahat, pokud to nebyl nákup, nebo něco tomu podobného.

„Jo, možná by ti prospělo vyrazit někam mezi lidi, i když úplně nevím, zda tohle je úplně to pravé,“ zauvažuje nahlas s jistými pochybnostmi. Vzbudilo to ve mně jasnou zvědavost.

„Myslíš si, že by mi mohlo furt něco hrozit? Jakože Adama mezitím už sesadili z toho jejich pomyslného trůnu?“ optám se opatrně. Jen vyslovit Adamovo jméno mi dalo neskonale velkou práci.

„Nemíním to riskovat a za zeptání nic nedáš,“ usoudí a já mu dám za pravdu. Raději jo. Musím být přes to všechno opatrná.

„No a kam teda chceš jít?“ zajímám se.

„Zítra, vyrazíme do jednoho klubu, on tam určitě bude. Vždycky tam bývá hlavně v sobotu večer,“ nadhodí zase záhadně. Fakt mě to zajímalo o to víc. Aspoň něco se ve mně probudilo.

„Dobře,“ hlesnu jen.

„Zajdu teď zakoupit nějaké věci, chceš něco?“ optá se mě zběžně.

„Jo,“ souhlasím, „Kup mi prosím zmrzlinu, nějakou citrusovou a čokoládové sušenky. A žiletky!“ vyhrknu. Matt na mě pohlédne udiveně.

„Míníš se přejíst z deprese a pak se podřezat?“ ušklíbne se. Byl to první pokus o vtip z jeho strany.

„Ne, mám chuť na něco sladkého a potřebuju si oholit nohy!“ konstatuji suše. Nic na to neřekne a pouze odejde z domu.

 

 

Když odešel, vstala jsem z gauče a usoudila, že se pustím do úklidu. Bylo na čase zaměstnávat víc mozek. Vzchopit se. Zametla jsem ten písek, který se nacházel úplně všude na podlaze. O to víc jsem nechápala, proč si Američani nesundávají boty. Úplně mě to iritovalo. Poklidila jsem kuchyň, umyla nádobí, co bylo ve dřezu, následně ho utřela do sucha a náležitě uklidila. Srovnala jsem vše v obýváku, včetně gauče. Vyšla jsem nahoru, kde se nacházela pouze koupelna a Mattova ložnice.

Koupelnu jsem umyla čistícími prostředky, které byly schované v toaletní skříňce pod umyvadlem. Vyčistila odpad ve sprše, abych neposlouchala o tom, že je ucpaný mými vlasy. Náležitě umyla záchod a zametla podlahu i tam.

Když jsem pak spěšně vyšla z koupelny, zastavila jsem a vrátila se jedním krokem zpět. Dveře do Mattovi ložnice byly pootevřené. Opět se ve mně zachvěla zvědavost. Za celou dobu jsem v jeho ložnici nebyla. Spala jsem prostě na gauči dole a dál jsem se o jeho ložnici nezajímala. Strčila jsem hlavu mezi dveře a nahlédla do ložnice. Působila velmi útulně. Z jedné strany byl sklopený strop, protože se ložnice nacházela přímo pod střechou. Uprostřed zdi bylo obrovské okno s božím výhledem na moře a pláž.

Celé místnosti dominovala velká postel, která byla vzorově ustlaná, jako kdyby na té posteli vůbec nespal. Zaujalo mě něco na zemi, hned vedle postele. Naklonila jsem se ještě dál a viděla na zemi roztáhlou deku se spacákem. On spal opravdu na zemi! Celou tu dobu!

„Hledáš tam něco?“ zaslechnu za sebou a úděsem vykřiknu. Absolutně jsem ho neslyšela stoupat ho schodech. A to značně vrzaly!

„Do prdele! Víš, jak jsem lekla, tohle mi nedělej!“ syknu a držím se na hrudi, kde se nachází srdce. Jeho to očividně pobavilo. Zamračím se na něj.

„Máš tu zmrzlinu?!“ štěknu po něm.

„Máš ji na lince,“ konstatuje suše a poukáže palcem směrem dolů ke kuchyni. Rozešla jsem se ráznými kroky kolem něj, ovšem on mě rukou zastaví.

„Takže, hledala si tam něco?“ zopakuje svou otázku a v očích se mu něco zablýskne.

„Ne, jen jsem tam zvědavě nakoukla. Proč spíš na zemi?“ vystřelím na něj hned otázku.

„Je mi to tak pohodlné,“ pokrčí rameny. Tu jeho pohodlnost jsem přisuzovala armádě, zřejmě spal někde v zákopech.

„Máš mega velkou měkkou postel, co může být pohodlnější než to,“ vyhrknu nechápavě.

„Chceš tu postel?“ zeptá se najednou.

„Jo, asi si to dneska s tebou vyměním!“ ušklíbnu se pobaveně a rozejdu se ze schodů směrem dolů.

 

 

Večer jsme seděli na gauči a koukali na nějaký film co dávali v televizi. Poprvé za celé ty dva týdny! Cpala jsem se zmrzlinou, kterou koupil Matt a postupně to prokládala čokoládovými sušenkami, který byly naprosto boží. Všimnu si pohledu Matta, na své tváři.

„Co je?“ hlesnu s plnou pusu. Buran Kristýna!

„Nic, jsem rád, že se ti vrátila chuť k jídlu,“ pokrčí rameny a poukáže na to, že jsem toho za poslední dny moc nesnědla. Neměla jsem prostě chuť na jídlo.

„Jo, máte skvělou zmrzlinu,“ řeknu neurčitě a shlédnu dolu do menší kyblíčku zmrzliny, který byl už skoro prázdný, „Chceš taky?“ utrousím spěšně, když si uvědomím, že jsem mu ani nenabídla a skoro celé to sežrala sama.

„Nene, nejím zmrzlinu,“ utrousí jen a mě to šokuje. Co je to za člověka?!

Nesnáší kočky a nejí zmrzlinu! Psychopat!!!

„Jak nemůžeš nejíst zmrzlinu?!“ vyhrknu nechápavě.

„Tak, prostě to nejím,“ pokrčí opět rameny a kouká před sebe na televizi. Co jsem si tak stihla všimnout, on se stravoval ve velkým, byl to chlap jako hora, takže jsem to chápala. Ale po většinou to byla zdravá a výživná jídla. 

„To prostě nechápu, vždyť je to tak skvělá neřest!“ zahlaholím.

„Jsou i jiné,“ řekne Matt.

„Jo například?!“ zajímá mě to, co je pro něj neřest.

Představovala jsem si neřest v jeho podání.

Určitě to byla střelba, honička v autech a nějaké nelegální činnosti.

„Sex,“ odpoví suše, stále sledujíc dění v televizi. Trochu mi zatrnulo. Ach tak. Sex.

„Aha,“ hlesnu jen a suše polknu.

Nabrala jsem další velkou lžíci zmrzliny a narvala si ji do pusy. A zrovna jako naschvál začala ve filmu milostná scéna, kdy si ty dvě ústřední postavy začali rozdávat sex na pláži. Ach, jako vážně?!

Cítila jsem, jak mě pohlcuje horko. Nervózně jsem si poposedla a náležitě si odkašlala. Zavřela jsem víčko zmrzliny a vstala. Rychle jsem přešla do kuchyně a strčila do mrazáku zmrzlinu, ve které byl už jen drtek.

„Jdu do sprchy a pak půjdu spát,“ zaskřehotám, jak slepice.

„Jo, postel je tvoje,“ pronese monotónně a pohlédl na mě jakýmsi zvláštním výrazem. Chtěla jsem se s ním přít, že jsem si s tou postelí dělala pouze srandu, ale raději jsem to spolkla a vyběhla schody nahoru.

 

 

Posadila jsem se zase s úděsem a ztěžka vyhrkla ze sebe náznak křiku. Zalapala jsem po dechu a rozhlédla se po ložnici. Zdála se mi další noční můra. Většinou to bylo furt to samé a vracelo se mi to zhruba obden.

Ložnicí už prosvítalo slunce, ale měla jsem pocit, že je příliš brzy. Oblékla jsem si věci, které jsem měla na sobě před spaním a přešla do koupelny. Spáchala jsem ranní hygienu a pak potichu sešla schody dolů. Chtěla jsem si udělat kafe a jít si sednout na terasu.

To už býval můj ranní rituál.

Sešla jsem dolů a viděla prázdný gauč. Matt nikde nebyl. Možná ani nebyl v noci doma. Zahnala jsem ty myšlenky, neustále přemýšlejíc, kde se tak často poflakoval a udělala si jedno silné espresso z jeho kávovaru. Přešla jsem na terasu, do chladného rána a posadila se do široké dřevěné židle, kterou tam měl. Vzala jsem si pletenou deku, kterou měl vždycky na gauči přehozenou a pohodlně jsem se usadila.

Upila jsem z hrníčku a pohlédla na moře. Dnes byly asi ty největší vlny za celou dobu. Přimhouřila jsem oči a všimla si, jak vlny brázdí několik surfařů. Obdivovala jsem je. Já bych to nikdy nedokázala, byla jsem úplné poleno na sport.

Sledovala jsem je a přišlo mi to naprosto fascinující. Něco jako lávová lampa, nebo akvárko s rybičkami. Můžete na to koukat celý den a vůbec vám to není blbý.

Asi po půl hodině se ti surfaři sešli všichni na souši na pláži a začali si tam povídat. Jeden z nich se pak rozešel směrem k barákům. Sledovala jsem toho muže a až po sakra dlouhé době mi došlo, že je to Matt! Byl celý v neoprenu. Tenká černá látka obklopovala jeho vypracované tělo a ruce se mu napínaly tím, jak nesl surf u boku. Suše jsem polkla.

Uvědomila jsem si, že na něj čumím s otevřenou pusou, a tak jsem ji rychle zavřela. V duchu jsem si zanadávala, že jsem si kravka nevzala sluneční brýle. Mohla bych se za nimi alespoň trochu schovat.

Čím blíž se blížil k domu, tím si začal rozepínat zip neoprenu na hrudi. Ještě si mě nevšiml, jak tam sedím přikovaná na židli a ani se nehnu.

Já se snažila splynout s okolím, takže to zřejmě vycházelo.

Až když se zipem blížil ke svému rozkroku, zastavil pohyb ruky. Zastavil se celý.

Pohlédla jsem z jeho vypracovaného břicha na jeho obličej. Byl překvapený. A já se styděla.

„Dobré ráno,“ pozdravím neurčitě a podívám se kamsi někam do dály. Daleko od jeho těla. Mokrého. Vypracovaného. Sexy. Do prdele!

„Ahoj,“ utrousí jen, rozejde se dál a surf opře o terasu na zem.

„Nevěděla jsem, že surfuješ?“ nadhodím nenápadně, stále koukajíc jinam. On si zip zase natáhne zpátky ke krku a vystoupá těch pár schůdků na terasu. Usadí se na druhou židli vedle mě a ztěžka vydechne.

„Jo. Krásně se u toho vypíná mozek,“ odpoví s mírným úsměvem, který jsem zaznamenala, než jsem pohlédla zase jinam, „Proč si vzhůru takhle brzy?“ optá se zvědavě ihned na to.

„Jsem vzhůru takhle brzy každý den,“ odpovím popravdě.

„Máš problém s posunem času?“ zajímá se.

„Jojo,“ hlesnu jen, ale vinu přisuzuji spíše mému spánku a nočním můrám.

„Ještě se ti zdají ty noční můry?“ zvážní.

„Jo,“ hlesnu hned, ale nepodívám se na něj.

„Proč si mi to neřekla?“ zní vyčítavě. To už mou pozornost získá, a tak se na něj podívám.

„Nepřišlo mi to důležité. Nechtěla jsem tě tím zatěžovat,“ syknu nevraživě.

„Nezatěžovala bys mě,“ zakroutí nesouhlasně hlavou.

„To už je jedno a navíc, nevidím jediný důvod ti cokoli říkat. Ty mi taky neříkáš víc, než musíš. Neříkáš mi, kam v noci chodíš, nebo za kým chodíš,“ zním ještě podrážděněji, což jsem si uvědomila hned, jak to dořeknu. Musela jsem znít, jak nějaká stíhačka. Nečekala jsem jinou reakci, než že se na mě zamračí. A taky, že jo. Mračil se na mě.

„Chodím pryč, abych ti dal prostor. Aby sis vydechla a odpočinula si po tom všem,“ řekne po chvíli vážně a já jsem cítila, že jsem přestřelila.

„Promiň,“ omluvím se hned, „Jsem už dostatečně odpočatá a já ti za to děkuji!“

On na to nic neřekne, pouze přikývne a podívá se kamsi k moři.

„A kam teda půjdeme večer?“ změním téma, abych odlehčila atmosféru.

„Je to jeden klub v centru. Ten týpek tam chodí hrát poker každou sobotu. Vyrazili bychom tak v deset večer,“ obeznámí mě s jeho plánem a pak se na mě podívá. Sjede mé oblečení a chvíli uvažuje.

„Co je?“ zeptám se.

„Ty nemáš nic na sebe viď? Nic vhodného do klubu,“ řekne nahlas a já s ním musela souhlasit.

„Nemám no, mám pouze ty věci, které si mi sbalil v Dubaji,“ odpovím.

„Tak já ti nechám zařídit nějaké šaty,“ řekne, rychle vstane a odejde.

„A nemohla bych si je vybrat sama?!“ křiknu ještě rychle za ním. To, že se mu povedlo mi koupit skvělou kosmetiku neznamenalo, že se mu zadaří trefit i výběr oblečení.

 

 

Asi po dvou hodinách se ozve klepání na dveře. Zvednu hlavu od televize a Matt přejde z kuchyně ke dveřím. Zhurta je otevře. Ve dveřích stál poslíček s plnýma rukama.

On od něj převzal tašky, které horlivě držel, rozloučí se s ním a zase za ním zavře. Zvědavě zvednu bradu. Matt přešel s těmi tašky až ke mně. Zaujala mě velká papírová taška s logem Calvina Kleina.

„Co to je?“ utrousím nevěřícně.

„Nechal jsem ti koupit nějaké oblečení,“ řekne jakoby nic.

„Jako že si ho vybral před chvílí přes internet a oni ho bleskově dovezli,“ divím se a koukám na něj jak na zjevení.

„Jo,“ hlesne a přiloží mi tašky ke kolenům.

Zvědavě se v nich začnu prohrabovat a usoudím, že se asi úplně zbláznil. Všechno bylo značkové a tutově drahé.

„Ty ses zbláznil! Pošlu ti peníze, i za ty letenky a tak!“ vyhrknu na něj, čímž jsem si uvědomila, že jsem mu už dost dlužila. A to jsem měla na kontě pár milionů!

„To teď neřeš a spíše si vše vyzkoušej, zda ti to je, jinak to budeme muset hned vrátit,“ mávne rukou a vrátí se zpátky do kuchyně.

Čapnu ucha všech tašek a rychle s nimi vyběhnu schody nahoru do ložnice, kde bylo dlouhé zrcadlo a věděla jsem, že si před ním můžu vše vyzkoušet. V taškách se nacházely dvoje hezké šaty, spíše ležérního stylu, ne úplně vhodné do nočního klubu. Byly tam černé sportovní legíny, tři sportovní trička a nové běžecké botasky. Nevím, zda mi tím chtěl naznačit, že bych měla začít zase něco dělat.

V tašce od Calvina byly dvoje džíny. Jedny černé a druhé světle modré. Z těch jsem byla v úplném úžasu. Musela jsem si je hned zkusit. Co víc mě překvapilo, že mi padly jak ulité. A měla jsem v nich pěkný zadek! Černé džíny jsem si nechala na sobě a přešla k posledním dvou taškám. Z jedné jsem vytáhla několik neutrálních triček, halenku a košili. Z poslední tašky jsem vytáhla velkou černou krabici. Položila jsem ji na postel a otevřela víko.

„Co to kurva je?!“ vykřiknu v úděsu a pohlížím na cosi koženého. Zaslechnu, jak Matt vychází schody nahoru za mnou. Objeví se ve dveřích a pohlédne na mě.

„To jsou tvé šaty na večer,“ pronese suše.

Vytáhla jsem ty šaty z krabice a vyzdvihla je v rukách, abych se na ně podívala. K šatům to mělo daleko. Skládaly se z černého koženého korzetu bez ramínek a krátké sukně.

„Vždyť to jsou šaty pro děvku!“ procedím skrz zuby.

„Zas nepřeháněj, ale musíš zapadnout mezi ostatní,“ řekne vážně.

„Kam že to jdeme?! Jdeme do bordelu, že jo?!“ podezřívám ho. Matt se na mě vážně podívá.

„Věříš mi?“ optá se zcela vážně.

„Ano,“ hlesnu naprosto jasně. Věřila jsem mu. Po tom všem. I když mi lhal o Blackovi, tak ano. Naivní, že?!

„Tak si to vezmi večer na sebe a uvidíš, že to bude v pohodě,“ pokyne mi s jistým ujištěním. Přestávalo se mi to líbit.

 

Zírala jsem na sebe do zrcadla a snažila se výrazněji namalovat, jak mi ještě doporučil Matt. Byla jsem si stoprocentně jistá tím, že jdeme do bordelu. Kde jinde hledat pochybné týpky, které mají nějaké informace. Ale věřila jsem Mattovu úsudku. Opět.

Zvýraznila jsem si oči černou tužkou a hnědými stíny. Mé oči byly o to víc uhrančivé. Řasenkou jsem pouze doladila řasy a zhodnotila celý svůj odraz v zrcadle. Nikdy jsem nebyla takhle výrazně namalovaná, nenašla jsem v tom žádnou oblibu. Rty jsem si namalovala ještě červenou rtěnkou, kterou mi koupil Matt a teprve až po tom jsem vypadala jako jasná lehká holka. Vlasy jsem nechala nedbale rozcuchané, které mi končily lehce pod rameny.

Ztěžka jsem se navlékla do těch šatů, které byly brutálně těsné. Ještě jak jsem se celá oholila a namazala krémem, tak to už vůbec nešlo.

Po deseti minutách zápasení a nekonečným nadáváním, jsem se do nich dostala. Měly hluboký výstřih, ramena mi celá odhalovala, ale jak byly upnuté, tak mi odebraly snad pět kilo na postavě. Vypadala jsem jako hubená štětka. Alespoň, že hubená. Pod šaty jsem si navlékla tenká černá tanga, protože normální kalhotky jsem pod nimi nemohla mít. Byly by vidět.

Když jsem sešla dolů schody, pohled mi spočinul na Mattovi, který stál dole v kuchyni a něco tam dělal. Hrozně mu to slušelo. Měl tmavé džíny, k tomu bílé tričko, které mu zvýraznilo tu jeho vypracovanou hruď a znatelné opálení ze slunce. Na tričku měl černou koženou bundu a vypadal prostě dobře. Jako nezbedný motorkář. Štětka a motorkář. Super.

„Proč ty vypadáš tak normálně, hezky, a já jako totální štětka?!“ syknu na něj a tím si získám jeho pozornost. Podívá se na mě a zastaví se v činnosti co dělal. Napřímí se v zádech a pomalými kroky přejde ke mně.

„Řekl bych ti, že ti to sluší, ale asi by se tě to dotklo, co?“ ušklíbne se s mírným pobavením v hlase.

„Ano, to teda dotklo,“ ucedím a založím ruce na prsou, abych si je aspoň nějak zakryla.

„Fajn, tak jo, taxík tu bude každou chvíli, takže si vezmi, co potřebuješ a půjdeme,“ vyzve mě.

„Jestli nebudeš proti, nechám tu všechno. Nebudu si lámat hlavu s mobilem, nebo tak. Nemám žádnou kabelku,“ obeznámím ho a vzpomenu si na svou milovanou kabelku od Chanela. Kde jí je asi konec? Co asi Black udělal s mými věci?!

„Dobře,“ utrousí pouze, do kapsy si strčí mobil a peněženku a přejde ke dveřím. Otevře mi je a nechá mě jimi projít. Cítila jsem jeho pohled na svém zadku.

„Chceš na cestu půjčit mou bundu? Aby ses cítila lépe?“ optá se, když dojdeme na chodník. Překvapeně na něj pohlédnu.

„Tak jo,“ souhlasím hned. Mínila jsem se do jeho bundy schovat a už si ji nesundat. Podal mi ji a pomohl mi se do ní navléknout. Měla jsem ji pod zadek, tak že to vypadalo, že ani žádné šaty pod tím nemám. Voněla po něm. Podívala jsem se na něj vděčně a všimla si jeho výrazu. Vypadal jako tenkrát v autě, když se mi koukal do obličeje a Black mi to dělal rukou. Jen tou vzpomínkou mi škubne silně v podbřišku. Kristýno, teď není vhodná chvíle na to myslet!

Osvítí nás světla přijíždějícího taxíku a já byla vděčná za skvělé načasování.

Když auto zastaví u krajnice, Matt mi otevře dveře a usedne se mnou na zadní sedadlo. Řekne taxikáři název klubu, kterému jsem nerozuměla a taxík zase spěšně vyjede do silnici, do výru velkoměsta. Jeli jsme mlčky, dobrou půl hodinu, než jsme dorazili do centra.

„Tady nám zastavte,“ poručí si Matt a podá taxikáři několik papírových dolarovek do ruky. Rychle vystoupí a zase mi podrží dveře auta. Vystoupím a spěšně si upravím šaty. Stáhnu si je co nejníž to šlo, i když mi pomalu vylezly až nad zadek. Hlavně, že jsem se před tím do nich těžko nasoukala.

„Dáš mi tu bundu?“ opáčí Matt a přistoupí pomalými kroky ke mně.

„Musím?“ utrousím s našpulenou pusou.

„Neboj se, budu celou dobu s tebou. Uvidíš sama, že to tak strašné nebude, hm?“ ujistí mě klidným tónem. Chytne zip bundy, který jsem měla přímo pod krkem a pomalu začne zipem přejíždět směrem dolu. Naskočila mi husí kůže. Z toho zvuku zipu, z jeho blízkosti, ze všeho.

Vysvléknu se z bundy a oklepu se. Byla mi trochu zima, ale svědomitě jsem zvedla bradu, že mě to jen tak nepoloží.

„Přísaháš, že se ode mě nehneš?!“ řeknu zcela vážně.

„Přísahám!“ přikývne a podá mi svou ruku, „Pojď, půjdeme!“ vybídne na mě. Nejistě se podívám na jeho ruku, kterou mi nabízel a pak na něj. Ruku jsem přijala a on mě pevně chytl za dlaň. Společně jsme vyšli po chodníku a šli společně ruku v ruce po ulici, která byla značně rušná. Všude bylo plno lidí.

Došli jsme až na roh dlouhé ulice, kde se na opačné straně ulice tyčil dlouhý dům. Neony na jeho zdech svítily všemi barvami a neušly my barevné siluety žen. Opravdu jdeme do bordelu.

Spěšně jsme přeběhli silnici a Matt se zastavil kousek od vchodu.

„Teď mě poslouchej. Chovej se tak, jako kdybychom k sobě patřili jasný. Nedej jim záminku pochybovat o tom, že nejsi moje,“ řekne zcela vážně a já na něj pohlédla, zda si ze mě dělá prdel.

„Cože prosím?!“ ucedím, že jsem špatně slyšela.

„Hele, v letadle ti to šlo perfektně, hrát moji manželku, tak věřím, že tady to zvládneš levou zadní,“ rýpne si do mě a já přesně věděla na co naráží. Zvedla jsem bojovně bradu.

„A co když se tak chovat nebudu?!“ zvednu obočí.

„Tak někdo pozná, že nejsi moje a bude to chtít na tebe zkusit,“ odpoví zcela vážně.

„Pane Bože, že já nezůstala raději doma!“ zakňourám. Proč mě sem vodil, do prdele?!

„To zvládneš, pojď, ani se nenaděješ a budeme zase venku,“ řekne zběžně a zatáhne mě zase za ruku, abych se s ním rozešla dovnitř.

Vyšli jsme do velkých černých dveří a ihned za nimi byla ochranka.

„Čau Matte!“ „Čáu, kámo, jak se máš!“ zvolali oba dva na stejno.

„Nazdar hoši, jsem tu jen na skok, tak musím jít!“ odbude je a vedl si mě za sebou. Ti dva se na mě ohlédli a hned se pobaveně šklebili. Mně do smíchu nebylo.

Procházeli jsme temnou uličkou a slyšela jsem dunění hudby. Vešli jsme do obrovské haly. Uprostřed se tyčilo jeviště, na kterém zrovna dělala striptýz jedna z žen. Další dvě se točily u tyče opodál. Úplně nahaté. Ou yeah, můj první striptýz!

Matt se spěšně rozhlížel a pak se rozešel směrem k baru, který byl neskutečně dlouhý a obsluhovalo nejméně pět lidí. Postavil se na samý okraj a hned si ho všiml barman opodál.

„Nazdar kámo! Tebe jsem tu dlouho neviděl!“ široce se usměje a přejde k němu. Podají si spolu ruce a vzájemně poplácají po rameni.

„Je tu Greg?!“ zaslechnu, jak se ho Matt ptá.

„Jo, je vzadu, hraje poker,“ odpoví mu barman a pak si všimne mě. Sjede mě od hlavy až k patě a znatelně se uculí.

„Dej mi dvě sklenice skotský,“ vyruší ho Matt od mého pozorování. Přistoupím ještě blíž k Mattovi. Doslova se na něj přitisknu. Bylo mi značně nepříjemné, jak si mě všichni prohlíželi. Byla jsem jako nová ryba ve vodě. V dost špatné vodě. Zkažené.

Barman ihned na to nalije do dvou sklenic skotskou a podá to Mattovi. Matt podá jednu skleničku mně do ruky a druhou si vezme.

„Pojď, půjdeme si na chvíli sednout, támhle,“ řekne mi do ucha, a poukáže prstem kamsi do prostoru. U pódia začal být šrumec. Striptýz skončil a chlapi, kteří seděli pod pódiem, na tu ženu házeli dolarovky a řvali u toho jak banda šimpanzů.

Pouze jsem následovala Matta, který obešel skoro celé pódium a posadil se do jednoho prázdného boxu. Boxů tu bylo dohromady asi deset a zajišťovala určité „soukromí“. Matt se posadil na červenou koženou pohovku. Už jsem si chtěla sednout vedle něj, ale Matt si mě okamžitě stáhne na klín.

„Co děláš?!“ syknu na něj nenápadně a podívám se, zda na nás někdo kouká. Všichni se věnovali nahým kozám na pódiu.

„Uvolni se, v klidu, nic ti neudělám,“ uklidní mě hned Matt a očima pátral někam do prostoru, až zahlédl svůj cíl. Onoho Grega.

„Vidíš toho chlapa v bílém obleku, na dvanácti hodinách, kouří doutník a je v obklopení děvek, to je Greg,“ utrousí pomalými slovy. Nenápadně se otočím a zahlédnu Grega, přesně jak ho popisoval.

„Chvíli tu posedíme, budeme dělat, že se bavíme a pak se k němu vmísíme,“ obeznámí mě Matt s jeho vždy tak skvělým plánem. V tom procházela kolem servírka oblečená jen do fialového korzetu a krajkových kalhotek. Podívala se na nás.

„Ahoj Matty, ráda tě vidím!“ usměje se na něj široce a rozešla se zase dál.

„Ahoj Oxano,“ opáčí Matt a já se hned naježím. Skleničku, jenž jsem těžce držela v ruce do sebe obrátím a skleničku div nerozbiju o stolek, jak jsem se jí tam snažila dát. Alkohol mě strašně pálil v hrdle, ale musela jsem ho vypít. Na kuráž.

Matt do sebe též obrátil sklenku a odložil ji na stolek. Spěšně se na mě podíval a pak pohled vrátil zpátky na Grega.

Chvíli jsme tam tak mlčky seděli a já se rozhlížela kolem. Všimla jsem si, že na mě čumí nějaký chlap od baru. Upřeně na mě pohlížel. Polilo mě horko. Otočila jsem tvář k Mattovi.

„Ten chlap u baru na mě čumí,“ obeznámím ho. Matt se podívá přese mě směrem k baru.

„Kurva,“ zasyčí.

„Co je? Kdo to je?“ naléhám na něj a ucítím, jak se Matt napne.

„Nazdar O’Briane! Dlouho jsme se neviděli!“ ozve se za námi a já zaslechnu ruský přízvuk. Nenápadně jsem se otočila na toho chlapa. Byl to on, co na mě tak čuměl od baru. Teď seděl naproti nám, kam si přesunul židli.

„Ahoj Ivane,“ mlaskne Matt, dávajíc značně najevo, že mu je jeho přítomnost u zadku.

„Koukám, že máš novou hračku,“ zkonstatuje Ivan posměšně a já cítím, jak si mě prohlíží. Ještě víc jsem se natiskla na Matta. Fakt to byl kurva špatný nápad!

„Jo, to mám, něco se ti nezdá? Proč na ni tak blbě čumíš?!“ ucedí výhružně Matt a já ucítím, jak si Matt položí svou ruku do mého klína. Nehnula jsem ani brvou.

„Řekni mi, kde seženu takovou kočičku. Přijde mi, že je vcelku ještě neochočená, jinak by ti tady už kouřila ptáka!“ zasměje se Ivan a mně se zatají dech. Bylo mi jasný, že Matt mluvil přesně o tomhle.

„Já být tebou, tak ji moc nedráždím. Vypadá, že je plachá, ale jinak je to pěkná dračice,“ řekne posměšně Matt, jako kdyby se dostával na stejnou dementní vlnu, jako Ivan.

„Dračice? To mi teda fakt nepřijde,“ ušklíbne se Ivan a nahne se k nám ještě blíž. Cítila jsem jeho silnou kolínskou a dostala strach.

Roztočilo se ve mně jakési kolo pudu sebezáchovy a mozek přepnul na automat.

Sáhla jsem na Mattovu ruku, kterou jsem měla položenou v klíně a strčila si ji pod šaty. Pohlédla jsem mu do očí a zaznamenala, jak se mu rozšířily zorničky. Jako lovci.

Ztěžka jsem polkla a cítila jeho prsty na tenké látce mých kalhotek. Okamžitě pochopil můj záměr a začal mě tam dráždit přes kalhotky. Začala jsem přehrávat a zrychleně oddychovat, aby tomu ten ruskej sráč věřil. Ačkoli mě pohlcoval hlavně adrenalin, ucítila jsem určité vzrušení. Měla jsem tvář tak blízko Matta a pohlédla mu na rty.

Opět jako kdyby to vytušil a políbil mě.

Políbil mě hladově, zhurta a hrubě.

Rukou si mě přidržel za zátylek a tiskl k sobě.

Naše jazyky se v sobě proplétaly a já vzrušeně vydechla.

Tentokrát doopravdy.

„No jo, no jo, vy dva, tak já jdu. Jdu si taky najít nějakou buchtu, kterou vojedu,“ zahlaholí náhle Ivan a Matt se odvrátí od polibku, směrem k němu.

„Co blázníš! Tys nechtěl koukat, jak bych jí tu píchal!“ zvolá na něj přehnaně a pak tu masku stáhne, jen co se Ivan vzdálí.

Podívá se na mě, ale neřekne nic.

Vyndá ruku zpod mých šatů a narovná se v sedu. Naberu vzduch do plic a snažím se tu vyrovnat s tím, co se tu právě stalo. Protože jediný, kdo si tu na něco hrál byl doopravdy Matt.

„Dáte si ještě něco, vy dva?!“ objeví se náhle u nás hubená blondýnka s odhalenými prsy a tácem v ruce.

„Hele Sugar, jak je tu Greg dlouho?“ osloví ji jménem Matt.

„No, už asi hodinu,“ pokrčí neurčitě rameny blondýnka a opře si tác o bok.

„A prohrává, nebo vyhrává?“ položí ji další otázku.

„Řekla bych, že vyhrává, protože objednal rundu pro celou jejich partu,“ usoudí Sugar.

„Super, díky, kdyžtak nám přines druhou rundu,“ usměje se na ni mile. A mně okamžitě vyvstane na mysli, že kdyby se takhle někdy usmál na mě.

„Hned to bude,“ přikývne s úsměvem a odejde.

„Ty tu znáš každou děvku?“ zkonstatuji kysele.

„Znám,“ přikývne pouze.

„Fuj,“ pronesu znechuceně.

„Ale ne kvůli čemu si myslíš,“ zamručí.

„A kvůli čemu?“ zajímám se hned.

„Tyhle holky jsou skvělé informátorky. Několik z nich jsem platil, aby mi sháněly informace. Důležité informace se nedozvíš v obchodě, nebo v kostele. Ale v bordelu a na striptýzu,“ vysvětlí mi.

„Aha,“ hlesnu jen. Zase mě dostal!

„Líbí se mi, jak žárlíš,“ dodá záhy. Napnu se.

„Nežárlím,“ odmítnu hned razantně a rozesměju se na oko.

„A když lžeš, tak se rozesměješ jen jako,“ řekne s mírným pobavením. Sakra!

„Nevím, co bych ti na to řekla,“ utrousím popravdě, „Nemůžeme jít raději domů?! Úplně mě to tady sere, nebo já si vezmu taxíka a ty si tu zůstaň se svýma kámoškama,“ dodám podrážděně.

„Jo, asi byla chyba tě sem vodit,“ připustí a řekne to takovým zklamaným tónem. Zamračím se na něj.

„Co? Neprošla jsem tvým výběrovým řízením?!“ rýpnu si do něj a vstanu z jeho klína.

„Cože? O čem to mluvíš?!“ nechápe.

„Proč si mě sem opravdu vzal? Abys mi ukázal, kým doopravdy jsi, nebo jsi byl? A přesvědčil o tom, že teda dobrák nejsi?!“ zvýším na něj hlas. Věděla jsem, že si to můžu dovolit, když hrála hudba všude okolo. Matt mě počastuje zamračeným výrazem. Chtěla jsem se otočit a odejít, ale zrovna jsem se srazila s blondýnkou Sugar, která nám přinesla další dvě skleničky alkoholu. Skleničky jsem ji srazila tak šikovně, že jsem si je vylila na sebe. Skleničky záhy dopadly na zem a roztříštily se.

„Pardon, omlouvám se!“ zahlaholím na ni omluvně a ona se začne omlouvat mě. Sehne se a začne sbírat sklo ze země. Matt k ní přistoupí a začne ji pomáhat. Popudí mě to ještě víc, otočím se na podpatku a odejdu na záchody. Vrazím do dveří ukazující WC a vydám se nějakou zaflusanou chodbou dozadu, kde bylo znova nakreslené WC.

Vejdu na „dámy“ a zamknu se tam. Nahlédnu na svůj odraz v zrcadle a byla jsem znechucená sama sebou. Tím, jak jsem vypadala, jak jsem se chovala. Opláchnu si vodou dekolt, který jsem měla potřísněný alkoholem a snažím se ho otřít papírovou utěrkou, která byla nedbale položená na umyvadle. Byla jsem zralá tak na tři panáky, ale tím, jak mi smrděly šaty alkoholem, mě ta chuť přešla.

Vyšla jsem ze záchodu a zrovna z protějších dveří, kde byli „Páni“, vyšel Greg. Podíval se na mě a obdivuhodně mě přejel pohledem. V tom jsem si řekla, že ty informace z něj zkusím dostat sama. Ač to bylo dost riskantní.

„Dobrý večer, pane,“ zahlaholím a nasadím milý úsměv.

„Ale dobrý večer, vás ještě neznám, jste tu nová?“ mlaskne si pod knírem a přistoupí ještě blíž.

„To záleží,“ pokrčím rameny a mírně se usměji.

„Ano? Na čem?“ optá se vzrušeně.

„Čau Gregu!“ zaburácí Matt, který se najednou u nás objeví. Greg se ho lekne a já na jeho ghostování už byla zvyklá, takže to se mnou nehnulo.

„Haaah, O’Briane?! Ona je tvoje?! Já se ji ani nedotkl!“ začne koktat, horoucně mávat rukama a vzdálí se ode mě zase pár kroků zpět.

Matt po mně střelí krátkým pohledem a pak přistoupí k němu ještě blíž.

„Potřebuji informace,“ řekne jednoduše a jasně.

„Jaké informace?“ naléhá Greg a opře se zády o zeď. Jinam už utéct před Mattem nemohl.

„Jaká teď panuje situace v Emirátech, pověz mi to,“ vyzve ho Matt.

„No něco jsem slyšel, ale mohou to být jen drby,“ vyhrkne Greg. I já k němu přijdu blíž, aby se cítil dostatečně zmáčknutý. Takový psychický násilí.

„Povídej,“ vyzve ho Matt a založí si varovně ruce na hrudi.

„Slyšel jsem, že před pár týdny chtěli svrhnout Al-Sheidovu moc, chtěli jeho prachy a značnou část byznysu. Unesli mu kvůli tomu ženu,“ vykoktá ze sebe nakonec Greg. Suše jsem polkla a cítila jsem Mattův pohled.

„Řekni mi Gregu, co se stalo dál? Víš, kdo to byl?!“ ucedím důrazně. Dala jsem si záležet, aby mi rozuměl.

„No prej tam došlo k nějakému nečekanému zvratu a ta žena zmizela. Byznys kvůli tomu neproběhl, a tak Al-Sheid nechal zabít všechny, kdo s tím měl, co společného. Zapálil jejich dům a zabil všechny, včetně služebnictva. Tím se zbavil dalších nepřátel a má teď zase čistý stůl.“

V podstatě mi řekl to, co mi naznačil sám Black. Bylo mi z toho akorát blbě.

Otočila jsem se na podpatku a dala se na odchod. Slyšela jsem kroky za mnou. Matt se vydal hned za mnou.

Mlčky jsme vyšli spolu ven a já se vydala po ulici dál. Čerstvý vzduch mnou projel a já doufala, že mě schladí. Viděla jsem proti nám jedoucí taxík, a tak jsem se postavila jako Carrie ze Sexu ve městě a mávla na něj. Taxík zastavil na první dobrou.

Matt si nastoupil dopředu a já seděla vzadu. Vůbec jsme spolu nemluvili, ale měla jsem neblahé tušení, že to teprve přijde.

 

 

Když jsme byli konečně před domem, vystoupila jsem rychle z taxíku a nechala Matta, aby vyřídil placení. Ostatně jako vždycky. Rychlými ráznými kroky jsem přešla až k domu. Matt mě hned došel a odemkl. Ani jsme se na sebe nepodívali.

Vešla jsem rovnou do kuchyně a natočila si vodu do sklenice. Měla jsem po tom chlastu sucho v puse a potřebovala se napít. Matt zabouchl silně dveře za námi, až jsem nadskočila.

„Vysvětlíš mi, co to jako mělo být?“ procedí skrz zuby. Svlékl si koženou bundu, kterou pověsil na dřevěný věšák.

„Co?!“ syknu nechápavě a podívám se na něj. Napiju se ze sklenice a ucítím, jak mi to schladí suché hrdlo.

„Myslím to, jak si mi tam div zase nedávala kázání!“ vyjede na mě nasraně. Zřejmě utrpělo jeho ego, na jeho domácí půdě.

„Hele, neřeš to! Zítra odlétám domů a pak si dělej co chceš!“ odbudu ho. Nechtěla jsem se hádat, i když se to nabízelo. Odložila jsem sklenici na linku a rozešla se směrem ke schodům. V tom mi ale zabránil Matt vlastním tělem a stoupl si před schody.

„Odpověz mi!“ zaburácí výhružně.

„Jdi do prdele, Matte! Už tě mám plné zuby! Sereš mě! Sere mě tvá nepřístupnost, TO, jak na mě někdy koukáš, TO, jak mě chceš políbit a pak kurva uhneš! Sere mě to o to víc, protože cítím, že to chci, i když vím, že je to špatný! Tak mi kurva uhni, ať můžu ze sebe smýt tu děvku, kterou ze sebe cítím!“ vyjedu tentokrát po něm já, připravená se div neporvat.

On tam však stále stál.

Vytočilo mě to ještě víc, že nijak nezareagoval a pokusím se do něj strčit oběma rukama najednou. Vložím do toho celou sílu a on lehce zavrávorá, ovšem ustojí to a hned mě chytne za ty ruce a přitáhne k sobě. Chytne mě hrubě za bradu a políbí. Políbil mě přesně jako poprvé. Hrubě a hluboce vášnivě.

Nesouhlasně ho kousnu do rtu a on bolestně zamručí, ale jinak to s ním ani nehne. Zpacifikuje mi ruce za zády, abych se nemohla bránit, pak se odvrátí od mých rtů, sehne se a hodí si mě hbitě přes rameno. Vykřiknu úděsem a začnu ho bouchat do těch jeho velkých zad.

„Okamžitě mě pusť ty sráči!“ vyjedu na něj a měla jsem jakési deja vú, z našeho prvního setkání.

Ignorujíc můj značný nesouhlas se mnou spěšně vyjde schody a přejde do ložnice. Hrubě mě hodí do postele a hned se sehne nade mne. Sáhne mi pod šaty a hbitě ze mě serve kalhotky. Snažila jsem se ho kopnout, ale absolutně se mi to nepodařilo. Můj kop zachytí a pevně mi nohu přidrží na posteli. Snažila jsem se ho mlátit mými mini pěstmi, oproti těm jeho prackám, ovšem jednou rukou mi je zpacifikuje a znehybní. Druhou rukou mi roztáhne nohy od sebe a stáhne si mě na kraj postele. Klekne si k posteli a tváří se skloní nad mým klínem.

Začne mě okamžitě lízat.

Nelítostně svým jazykem mi přejíždí po klitorisu, seshora dolů a chvíli na to ho začne sát.

Projede mnou neskutečná vlna vzrušení a já se prohnu v zádech. Snažila jsem se popadnout dech a v tom okamžiku se přestanu bránit. Matt to vycítí a pustí mi ruce. Mé ruce okamžitě spočinou v jeho vlasech. Pevně ho za ně chytnu a slastně vydechnu. Ucítím, jak do toho přidá prsty a začne mě jimi dráždit. To už jsem byla na pokraji šílenství a myslela, že ho začnu prosit. Napřímila jsem se do sedu a začala mu přes hlavu stahovat jeho tričko. Matt se z něj vyvlékl a okamžitě přiskočil ke mně na postel. Začal mě zase hrubě líbat a já se nechala. Padli jsme spolu do peřin a zběsile se líbali. Vnímala jsem, jak se snaží vymanit se z kalhot a boxerek a hned jak se mu to podařilo, tak do mě pronikl.

Opět nelítostně. Slastně jsem mu vykřikla do pusy.

Hned se začal pohupovat v bocích a pronikal do mě hlouběji a hlouběji. Stále mě hladově líbal a já už nemohla popadnout dech. V tom se obratně položil na záda a mě si přitom vyšvihl nad sebe. Posadila jsem se na něj a předklonila se k němu, abych mu dosáhla ke rtům. Znova jsem ho kousla do rtu a pomalu pronikala jeho penisem.

Slyšela jsem, jak brunátně zalapal po dechu. Ještě jednou jsem to naschvál zopakovala, pomalu jsem nasedla na jeho žalud a pomalu dosedala až ke kořenu. Matt mě začne opět líbat a hrubě mě chytne za vlasy, jako kdyby mi dával najevo, abych ho nepokoušela. Zběsile se na něm rozjedu a on mě pevně chytne v bocích. Zřejmě mu začnou vadit šaty, ve kterých jsem stále byla oblečená. A tak mě jich pár škubnutími zbaví. Cár šatů zahodí a nahne se ke mně, aby si vzal do pusy jednu z mých bradavek. Slastně zahnu hlavu dozadu a užívám si ten jeho hbitý jazyk na mých prsou. Začne mě píchat o něco víc razantněji a já cítím, jak se mi začne svírat klín. Chytnu se ho kolem krku, přitáhnu se k němu a začnu mu nahlas hekat do ucha. On o to víc přidá na tempu a já pocítím, jak mu penis ztvrdl ještě víc. Oba dva jsme na stejno vyvrcholili.

Po chvíli těžkého oddychování, kdy jsme tam stále seděli propletení se Matt se mnou pomalu otočí a shodí mě jemně do peřin. Skloní se nade mnou a začne mě znova líbat. Ucítím, jak se ve mně začne pomalu zase pohybovat a ve mně to vyvolá další vlnu chtíče. Tentokrát mě líbal jemně, ovšem vášnivě. Vískala jsem ho ve vlasech a zároveň s rukama přejížděla na jeho velká záda. Nemohla jsem se ho nabažit. I on svýma rukama pátravě jezdil po mém těle, jako kdyby mě skenoval a snažil se to uložit do paměti. 

 

 

 

 

 

Autor Exnerka, 28.06.2024
Přečteno 67x
Tipy 5
Poslední tipující: MatyhoZmaty, Marry31, mkinka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Ajeejee ... Kristýna v tom zase litá a Black má dost možná nového nepřítele do blacklistu :O dobré čtení, jen se musím přiznat, vzhledem k její povaze, že jsem to předpokládal :D
Toto nejvíc pobavilo
Matt: „Míníš se přejíst z deprese a pak se podřezat?
Kristýna: Kam že to jdeme?! Jdeme do bordelu, že jo?

13.09.2024 12:51:17 | MatyhoZmaty

líbí

Tak nevím jestli z toho návratu domů něco bude :D

28.06.2024 10:58:46 | Marry31

líbí

Jojo, přesně tak :D
Moc děkuji za přečtení!

28.06.2024 11:15:54 | Exnerka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí