Mr.Black Vesmírná černá - 5.kapitola

Mr.Black Vesmírná černá - 5.kapitola

Anotace: Když miluješ není co řešit, protože lásky nezná mezí!

Sbírka: Mr.Black - Vesmírná černá - Kniha druhá

Přeji příjemné čtení pro sobotě! :)

 

5.kapitola

Vrtulník vzletěl a přenesl se nad střechy mrakodrapů. Úsečně jsme přeletěli kolem města a do pěti minut jsme zase přistávali na letišti, kde jsem viděla, že čeká soukromé letadlo.

Matt se odepnul z pásů a následně odepl i mě. Počastovala jsem ho nenávistným pohledem a nesouhlasně jsem se snažila vykroutit z jeho sevření, ačkoli jsem neměla žádnou šanci, s těma svázanýma rukama. Páska se mi zařezávala do kůže a akorát to ve mně vyvolávalo šílený vztek.

„Pojď,“ pokyne mi Matt a snažil se mi pomoct z vrtulníku. Měla jsem sto chutí ho skopnout ven. Všiml si mého vzdoru v očích, a tak mě opět čapl kolem pasu a hodil si mě na záda, jako kdybych byla pytel brambor. Opět začnu kopat nohama a vztekat se, ovšem on mi nohy silně chytne a obratně se mnou vystoupí z vrtulníku.

„Okamžitě mě pusť, já nikam neletím!“ řvu na celé kolo a Matt se mnou rychle přejde k letadlu. Vystoupá se mnou těch pár schůdků dovnitř letadla, kde zaslechnu mužský hlas, jak nás vítá na palubě letadla. Ani se nedivil tomu, jak mě Matt nese a že se snažím bránit. Tvářil se, jako kdyby to byl jeho denní chleba! Zkurvený mafiánský svět!

Matt mě přehodí před sebe a zhurta hodí do sedadla. Obratně ke mně přikročí a okamžitě mě připoutá k sedačce bezpečnostními pásy. Sehne se a sváže mi i nohy další elektrikářskou páskou.

„Zabiju tě, říkám ti, že tě zabiju, Matte!“ vyštěknu na něj, když ho sleduju, jak mi svazuje nohy. Matt na mě zvedne pohled a provokativně se usměje.

„Vyříkáme si to doma, z očí do očí,“ zablýskne se mu v očích a pak se postaví. V tom k nám přistoupil muž, který nás vítal na palubě. Zřejmě Steward.

„Vaše zavazadla jsou již naložená, tudíž můžeme vzletět,“ informuje ho v angličtině.

„Fajn, okamžitě odlétáme,“ poručí Matt.

„Budeme mít mezipřistání v Londýně, kde natankujeme palivo a pak poletíme do Los Angeles. Čeká nás minimálně dvaceti hodinová cesta leteckého času,“ dodá Steward a já se naprosto zhrozím tím časem. Dvacet hodin zavřená s Mattem v jednom letadle.

„Jo, s tím se počítá,“ odpálkuje ho Matt.

Steward pouze přikývne a zase odejde. Pak se Matt usadí přímo naproti mně a podívá se na mě. Najednou jako kdyby si uvědomil, že se mi blbě sedí, a tak zase vstane a přistoupí ke mně. Klekne si přede mě a svým obličejem se zastaví, kousek od toho mého.

„Rozvážu ti ruce, aby se ti dobře sedělo, ale jestli něco zkusíš, zase ti je svážu,“ pohrozí mi a zamračí se na mě těmi svými oči, kterým jsem již dávno propadla.

Nic na to neřeknu a pouze se nakloním, aby se dostal k mým zádům, kde jsem měla svázané ruce. Ucítím, jak povolil pásku a já se okamžitě po něm rozmáchnu. Ovšem čekal to, a tak mi ruce chytl zase před sebe a páskou mi ruce opět svázal. Pobaveně se ušklíbl a decentně se mi otřel svým nosem o ten můj. Cítila jsem jeho blízkost a celé tělo se mi napnulo. Pak mě políbil, ale jen krátce, protože jsem okamžitě uhnula. Nemínila jsem ho líbat, ani s ním dělat cokoli jiného. Mínila jsem mu to dát řádně sežrat.

„Slez ze mě!“ vzpouzím se a on se odtáhne. Posadí se na své sedadlo. V tom ucítím pohyb letadla, jak jsme se rozjížděli k runway. Matt se připoutá, aniž by ze mě spustil oči. Pohlédnu z okénka ven a vidím, jak se začínáme vzdalovat od letiště. Když najedeme na dráhu, letadlo se odpíchne a obratnou rychlostí vyrazí na runway před námi. Síla rychlosti mě přirazí víc do sedadla a já koukám, jak jsme se chvíli na to odpíchli od země a opouštíme noční Abú Dhabí.

 

 

Ignorovala jsem Matta a koukala pouze z okénka ven. Chvíli na to přišel Steward a přinesl každému z nás sklenici vody. „Budete potřebovat ještě něco? Jídlo bychom podávali za hodinu,“ informuje Matta. Mluvil pouze k němu.

„V pohodě,“ mávne na něj rukou, jako kdyby ho jeho přítomnost obtěžovala, a Steward zase odejde do popředí letadla.

„Chceš napít?“ optá se mě Matt, když se chopí skleničky, ze které se následně napije.

„Strč si to do prdele!“ procedím skrz zuby nepřátelsky. Stále to ve mně bylo. Vše, co se ve mně nahromadilo skrz těch několik dní, kdy jsem se bála, že ho ztratím. Nikdy neuvidím.

„Rád bych ti to vysvětlil,“ řekne Matt, ignorující má slova. Nic na to neřeknu a koukám ven do tmy, kde pouze zaznamenám blikání světla na křídle letadla.

Matt se tedy ujme slova a vysvětlí mi, jak to celé bylo. Proč to udělal, proč se tak rozhodl. Chápala jsem, že to myslel dobře, dělal to kvůli mně, ale i tak mi jeho chování a jeho plán tak utkvěl v žaludku, že mi prostě z toho všeho bylo špatně.

„Ohrozil si mého otce!“ osočím ho, když domluvil.

„Nijak jsem ho neohrozil, nedovolil bych to. Navíc Sky ani neví, že nějakého otce máš!“ brání se Matt.

„Nechal si vybouchnout můj byt!“ dodám hned na to.

„Byl to pouze byt,“ pokrčí rameny lhostejně.

„Milovala jsem ten byt! Byl to můj domov!“ oponuji mu zvýšeným hlasem.

„Ten domov si můžeš udělat zase kdekoli jinde, ať už se mnou v L.A., nebo jinde, sama,“ odpoví Matt a po tváři mu přeběhne stín strachu. Bál se, že už s ním nebudu chtít být.

Chtěla jsem mu na to něco říct, ale ve skutečnosti jsem nevěděla co. Nevěděla jsem sama, co se sebou.

Matt si poposedne blíž a nahne se ke mně, aby mi byl o něco blíže. Mé tělo se napjalo.

Pořád na mě působila jeho přítomnost.

„Poslyš, miluju tě! Miluju tě tak moc, že jsem prostě musel zariskovat. Dělal jsem to hlavně pro tebe, abys byla volná a nemusela se neustále ohlížet přes rameno, zda tě někdo nesleduje. Aby ses nemusela bát o svého tátu,“ zopakuje slova, který řekl před chvíli, když vysvětloval své činy. Semknu ústa a nic na to neřeknu, „Takže si buď nasraná, jak chceš. Třeba mě nenáviď, ale já toho nehodlám litovat. Udělal jsem to s nejčistším svědomím,“ dodá ihned na to s o něco tvrdším tónem a vrátí se zpět do sedadla. Akorát jsem se nad jeho slovy zamračila a sklopila pohled. Musela jsem to vstřebat. Všechna jeho slova mi rezonovala v hlavě.

 

 

„Rozvážu tě, aby sis mohla lehnout,“ informuje mě Matt po dvou hodinách, kdy mě nakrmil jídlem, co nám připravil Steward. Náležitě mě nakrmil, zřejmě se bál, že bych mu vidličku zapíchla do nohy. Nebo rovnou do srdce. Stále jsem cítila vztek vůči němu.

Byla ještě stále hluboká noc a Steward zhasl na palubě letadla, abychom se mohli vyspat. Nad námi svítilo pouze tlumené světlo. 

Matt mi povolí pásku na nohou a já dám okamžitě nohy od sebe. Měla jsem je neskutečně dřevěné a několikrát mi jimi projelo mravenčení, jak jsem je měla stále v jedné pokrčené poloze. Hned jsem z nohou skopla botasky a protáhla si kotníky. Úlevně jsem si vydechla.

Matt si sedl zpět a já na něj zmateně pohlédla.

„A co ruce?!“ syknu nevraživě a decentně zamávám svým stále spoutaným zápěstím.

„A nebudeš mě chtít zabít?“ pokrčí obočí a ušklíbne se. Opět provokativně.

„Tím si nejsem jistá,“ mlasknu jízlivě. Zase mě neskutečně vytáčel.

„Moc dobře víš, že si se mnou nemůžeš zahrávat. Nechci ti ublížit,“ řekne hned zcela vážně.

„Myslím, že jsem ti dala jasně najevo, že ani ty bys mě neměl podceňovat,“ naznačím to, jak jsem mu sebrala zbraň a mířila na něj. Při té vzpomínce se zachvěji. Všimnu si, jak Mattovi oči potemní.

„Takže zůstaneš spoutaná, dokud nepřistaneme v L.A.,“ řekne naprosto vážně. Zamračím se na něj. Dnes už po milionté. Nic na to neřeknu a poposednu se na sedačce, tak abych si mohla natáhnout nohy na zbytek sedadla. Byla jsem ráda, že sedadlo bylo natolik prostorné, že jsem se tam se svou malou výškou zvládla natáhnout. On to měl horší, ale to byl jeho problém. Za námi byly dlouhé pohovky, kde se mohl v klidu vyspat, ale bylo mi jasné, že mě nechce spustit z očí. Opět, jeho problém.

Zavrtám se do rohu sedadla, hlavu si opřu o stěnu a zavřu oči. Svázané ruce jsem si opřela do klína a ignorovala jeho existenci. Ovšem cítila jsem, jak se na mě dívá. Jak mi jeho pohled vypaloval díru do čela.

„Přestaň na mě čumět,“ procedím skrz zuby, aniž bych musela otevřít oči. Zaslechla jsem pouze jeho uchechtnutí, nic víc. Snažila jsem se soustředit na spánek, přeci jen byla jsem unavená z toho celého dne a večera. Ale v hlavě mi toho běželo tolik. To, co řekl. To, čím jsem si kvůli němu musela projít. Taky jsem cítila jistý osten nejistoty, co bude přeci jen s Adamem. Opravdu mohl odejít z Dubaje, aniž by ho zabili?!

Byla jsem ale tak rozptýlená tím vším, že jsem nemohla zabrat. Po chvíli jsem nenápadně otevřela jedno oko. Nejdřív jen tak opatrně, abych nakoukla, zda má Matt oči zavřené. Když jsem zjistila, že má, oči jsem plně otevřela a podívala se na něj. Za ten týden si nijak nezměnil. Byl furt stejně krásný. Jeho silné paže měl překřížené na prsou. Tvář měl mírně povolenou, jak zřejmě usínal. Strašně mi chyběl, hrozně moc, ale taky jsem na něj byla neustále naštvaná.

„A pak kdo na koho čumí,“ promluví Matt, aniž by otevřel oči. Sakra!

„Nefandi si!“ odbydu ho a hned odvrátím pohled k okénku. Periferně jsem zaznamenala, že otevřel oči.

„Míníš být taková teď pořád?!“ rýpne si značně podrážděně. Ihned po něm střelím tvrdým výrazem.

„A co kurva čekáš?! Že ti radostně padnu kolem krku?!“ vyjedu na něj sarkasticky, aniž bych se hnula z místa. Pouze zvednu bradu. Matt se na mě zamračí, jako vždycky. Jeho mračení se na mě mi opravdu chybělo.

„Měla jsem strach, že už tě nikdy neuvidím! Že jsi mrtvý! Chtělo se mi umřít taky! V životě jsem neměla takový strach jako teď, ani tehdy, když mě unesli! A ty čekáš kurva, co?!“ nadechnu se znova a cítila jsem, jak se mě začíná zmocňovat zlost. A zároveň pláč. Byla jsem emocionálně zas v prdeli.

„Svým způsobem jsem počítal s tím, že mě budeš nenávidět,“ pronese to tak zvláštně a povolí ruce na prsou.

„Fajn! Tak tě nenávidím, nenávidím tě za tu bolest, cos mi způsobil!“ okřiknu ho a po tváři se mi skutálí jedna slza. Matt vstane, překoná tu krátkou vzdálenost mezi námi a hned se nade mnou sehne. Políbí mě. Políbí mě tak naléhavě.

Snažila jsem se uhnout, ale chytl mi pevně bradu, abych nemohla uhnout hlavou do žádné strany, když jsem měla hlavu stále opřenou o roh sedadla.

Svým jazykem se vtěsná do mých úst a polibek tak prohloubí. Ač jsem se chtěla bránit, neměla jsem na to žádnou sílu. Zamručel mi vzrušeně do úst a ve mně se to celé pohnulo. Klín mi začal hořet vzrušením. Zaznamenala jsem pohyb jeho ruky a následně jeho studenou ruku cítila na své kůži, když se mi snažil dostat za legíny. Opět jsem se snažila mu jakkoli uhnout, ale měl mě tak šikovně zpacifikovanou, že jsem nemohla nic.

Svými hbitými prsty překonal i látku mých kalhotek a rovnou mi promnul klín, když se tam dostal celou rukou. Tentokrát jsem mu zamručela vzrušením do pusy já. Odvrátila jsem se od jeho úst a snažila se nabrat dech do plic.

„Matte,“ vyslovím jeho jméno prosebně a on do mě strčí rovnou dva prsty. Prohnula jsem se v zádech a nohy povolila ještě víc od sebe, abych mu umožnila lepší přístup. Hladově jsem se mu podívala do očí a pak hned ho zase políbila. Líbali jsme se, lačnící po sobě navzájem a já vlhla neuvěřitelnou rychlostí, když svými prsty jezdil dovnitř a ven.

„Matte!“ vybídnu ho znova prosebně. To už vyslyší a odvrátí se. Ze zadní kapsy kalhot vytáhne malý kapesní nožík, kterými přeřízne má pouta. Hned jak to udělá, nožík zahodí a natáhne se po mně. Šla jsem mu naproti a skočila mu přímo do náruče. Bez problému s námi vstal a poodešel se mnou na zadní pohovky. Mezitím jsme se stále líbali, nemohla jsem přestat.

Zhurta se mnou dopadl na pohovku a snažil se mě zbavit legín a kalhotek. Vysvlékl mě pouze z jedné nohavice, aniž by se musel trápit tou druhou. Ta mi zůstala oblečená na noze. Já jsem ho mezitím zbavovala kalhot a nechala mu je na půl žerdi na zadku, spolu s boxerkami. Ihned na to do mě pronikl a začal mě šukat bez jediného zastavení.

Hekala jsem na celé letadlo a v tu chvíli mi bylo úplně jedno, zda nás někdo uslyší nebo uvidí. Matt mě líbal hrubě na krku a sem tam mě kousl. Já ho chytla pevně za zadek, snažíc se ještě víc o hlubší průnik. Matt se ode mě odvrátil a zadýchaně si mě zvedl na sebe. Sedla jsem si hned obkročmo na něj a pevně se ho chytla kolem krku. On mě zbavil džínové košile, kterou jsem měla stále na sobě, stejně tak trička a pak se zasekl na tom, když zjistil, že mám na sobě neprůstřelnou vestu. Jako kdyby ho to vzrušilo ještě víc. Odepnul ji a zahodil kamsi za mě. Sportovní podprsenku mi stáhl naopak přes prsa dolů a nechal ji tam. Pak mě pevně chytl za hýždě a mnul je hrubě v dlaních. Boky jsem se zase rychle rozjela a nemínila přestat.

Rukou mě chytl pevně za culík, který jsem stále měla uvázaný a tahal mě za něj. Vyvolalo to ve mně další vlnu vzrušení a tím, jak mě za něj tahal, jsem se prohnula v zádech. Sklonil se, aby si vzal mé prso do úst. Kousl mě do bradavky a hned ji začal sát.

Sténala jsem hlasitěji a cítila, že se udělám. Matt na to přidal, pustil mé vlasy a přitáhl si mě zase k sobě, aby mě mohl dál líbat. Hekala jsem mu do úst a cítila, jak ve mně začíná pulzovat, tím, že se udělal. Hned na to jsem se udělala já a zmoženě se mu zhroutila do náruče. Dýchala jsem zrychleně a projela mnou určitá vlna emocí.

Milovala jsem ho. Hrozně moc. A kdyby to bylo obráceně, udělala bych přesně to, co on.

Matt mě uchopí decentně za ramena a narovná si mě před sebe.

Tužebně se mi podívá do očí a pohladí po tváři.

„Miluju tě!“ řekne s naprostým odhodláním v očích i hlase.

„Já miluju tebe!“ opáčím a políbím ho.

 

 

                                                                       -

 

Po neuvěřitelných dvaceti čtyř hodinách jsme dojeli taxíkem před Mattův dům a já si vděčně oddechla. Měla jsem plné zuby cestování a věděla, že hodně dlouho nikam letět nechci.

Vzala jsem za kliku a vyhoupla se z auta ven. Tvář mi ošlehl tak důvěrně známý větřík od moře a já nabrala vůni oceánu do nosu. Byla jsem doma.

Matt mezitím zaplatil taxikáři a společně jsme přešli ke kufru auta, abychom z něj vytáhli zavazadla. Překvapilo mě, že Matt zachránil můj kufr, se kterým jsem přiletěla do Česka, aniž by ho nechal vybouchnout v mém bytě. Aspoň něco mi zbylo. Stejně tak jsem měla i svůj starý pas, se kterým jsem mohla vstoupit do Států pod svou pravou identitou.

Každý jsme se chopili svého kufru a přešli ke vchodu do domu. Matt odemkl a já vstoupila dovnitř. Nechala jsem kufr stát skoro v cestě u dveří a rychlými kroky přešla k terasovým dveřím. Odemkla jsem je a zhurta otevřela do kořán. Právě byl východ slunce.

Zaslechla jsem Mattovu přítomnost přímo za mnou a svou ruku mi položil jemně na rameno. Od toho sexu v letadle a vyznání lásky sobě navzájem, jsme spolu toho moc nenamluvili.

Stále jsem v sobě cítila jistý osten zrady a že mě neskutečně využil, aby se nějakým svým zhrzeným způsobem pomstil Adamovi, ačkoli neměl za co. Nikdy si nic neudělali.

Podívala jsem se na Matta, který se na mě díval značně znepokojen. On moc dobře věděl, co se mi všechno honí v hlavě, a tak mi dal čas a nijak se mi svou přítomností nevnucoval.

„Byl bych rád, kdybys tu zůstala se mnou,“ řekne tiše a rukou, kterou měl položené na mém rameni, pomalu sjel po mé ruce. Chytl mou dlaň do ruky a jemně si ji přiložil k ústům. Bylo to tak jemné a romantické gesto, k jindy tak neuvěřitelně vysírajícímu Mattovi O’Brianovi.

„Musím si to promyslet,“ řeknu zcela vážně. Milovala jsem ho. Chtěla jsem s ním být. Ale nechtěla jsem mu to dát jen tak zadarmo.

„Dobře,“ hlesne okamžitě, jako kdyby čekal mou odpověď. Mou ruku pustí a podívá se na moře, „Půjdu si zaplavat,“ mírně se pousměje. On to moře miloval stejně jako já.

„Jasně, já si zatím dám věci nahoru,“ odpovím pouze a odeberu se ke svému kufru. Pevně ho uchopím a vyjdu s ním nahoru do ložnice. Položím ho ke skříni a pak přejdu k oknu. Koukala jsem, jak jde Matt po pěšince od zahrady a míří k pláži. Zrovna si sundával triko a já pohlédla na jeho vzdalující se vypracovaná záda. Zřejmě se chtěl koupat v boxerkách, nebo na Adama.

Hned mi z toho přirovnání zatrnulo a polkla jsem knedlík, který jsem měla v krku. Nahmatala jsem mobil, který jsem měla v kapse a pohlédla na kontakt, který jsem měla na Adama.

Srdce se mi prudce rozbušilo. Zopakovala se mi celá situace, mezi mnou a Adamem, a jak jsme se nerozešli v úplně dobrém. Chtěla jsem mu zavolat, slyšet ho, že je v pořádku, i přes to všechno. Místo toho jsem zmáčkla ikonku odpadkového koše a jeho kontakt smazala. Bude to tak lepší. Bude to tak lepší pro mě. Pro můj vztah s Mattem. Ohlédla jsem se k moři, kde už Matt stál v moři po kolena, stále oblečený v kalhotách. Musela jsem se tomu pousmát. Pako.

 

                                                                       -

 

„Děkuji ti, že si vzal ty fotky, co jsem měla v bytě,“ utrousím děkovně, když sedíme večer na terase a jedli jsme čínu z krabičky, kterou jsme si objednali. Při vybalování kufru jsem na ně narazila a hrozně mě dojaly. Ačkoli jsem ty samé fotky měla uložené v mobilu a na sociálních sítích, takhle hmotné v rámečcích, měly úplně jinou hodnotu. Byly to fotky s mým tátou, když nás vyfotili na mém maturitním plese. Fotky s Evou z cest, když jsme se fotily na dovolených, na kterých jsme spolu už několikrát byly. Všechny byly hrozně osobní.

„Myslel jsem si, že ty fotky budou pro tebe důležité,“ prohodí opatrně Matt.

„To jsou,“ přikývnu souhlasně a zakoukám se kamsi k moři. Slunce už zapadalo a moře tak bylo zbarvené do mnoha barev oranžové a různých odstínů modré.

„A jsi si jistý tím, že po nás Sky nepůjde? Že nás nechá žít?“ vyhrknu otázku na kterou jsem se chystala už od příjezdu, ale neměla jsem odvahu se zeptat. Matt se na mě podívá.

„Nepůjde,“ ujistí mě rozhodně. Nechápala jsem, jak si mohl být, tak jistý. Ale věřila jsem mu. „Dobře,“ hlesnu pouze a pohlédnu do své krabičky s jídlem. Nějak jsem neměla už chuť k jídlu. Pomalu jsem vstala a krabičku stále třímala v ruce. Ohlédla jsem se krátce na Matta.

„Půjdu si už lehnout, ať se srovnám s tímto časem,“ vysvětlím krátce.

„Jasný, budu spát na gauči,“ opáčí hned a mě to překvapí.

„Na gauči?!“ nechápu.

„Jo, postel je tvoje,“ řekne jakoby nic.

„To nemusíš, můžeme být v posteli spolu,“ nechápu jeho postoj.

„Chci ti dopřát čas, a odstup,“ pokrčí rameny, mírně odtažitě. Nechápala jsem ho. Ano, byla jsem vůči němu odtažitější, ale ne až tak, abychom museli spát každý jinde. Spolkla jsem jakoukoli poznámku a odešla z terasy. Krabičku s jídlem jsem schovala do lednice a hned vyšla nahoru po schodech. Vysprchovala jsem se a cítila, jak mě pohlcuje naprostá únava. Těch posledních dvacet čtyři hodin stály úplně za prd, co se spánku týkaly, a já si musela zvykat ještě na úplně jiné časové pásmo.

Přešla jsem nahá do ložnice a oblékla jsem se do čistých kalhotek a bílého hedvábného tílka, co jsem měla na spaní. Ulehla jsem do postele a natáhla své unavené tělo. Hned jsem pocítila, jak mi tam chybí Matt. Měla jsem tendenci za ním jít a dotáhnout ho do postele, aby se mnou spal, ale únava mě naprosto pohltila a já po chvíli tvrdě usnula.

 

                                                                       -

 

Ráno jsem se vzbudila zcela odpočatá. Měla jsem dojem, jako kdybych spala celou věčnost. Líně jsem se protáhla v zádech, až mi v nich neskutečně luplo. Natáhla jsem se pro mobil a zjistila, že bylo skoro šest ráno, takže jsem spala deset hodin. Krásná práce!

Odkryla jsem deku ze sebe a vstala. Pomalými kroky jsem přešla k oknu, jako dřív a podívala se na moře. Bylo mi jasné, že si Matt nenechá ujít ranní surfování. Ovšem dnes ráno bylo moře klidné a vlny nikdo nebrázdil. Zahlédla jsem ho, jak stojí na okraji moře a kouká kamsi před sebe.

Otočila jsem se a přešla do koupelny provést ranní očistu. Poté jsem se převlékla do obyčejných černých bikin a na to jsem si vzala pouze džínové kraťasy. Na nos jsem si nasadila sluneční brýle. Mínila jsem si po ránu zaplavat, místo toho, abych si šla zaběhat.

Rychle jsem seběhla schody a bosky vyšla až ven na terasu. Rychlými kroky jsem přešla po zahradě až skrz keře, kdy mě na nohou zastudil chladný písek. Matta jsem viděla stále na okraji moře. Stál tam jen v černých plavkách, se založenýma rukama v kapsách a koukal před sebe. Slunce už se tyčilo krátce nad hladinou moře a příjemně hřálo. Rozhlédla jsem se kolem a krom dvou běžců nikdo v okolí nebyl. Byl všední den, a ještě brzy ráno na to, aby tu bylo dost lidí, jak normálně.

Zaznamenal můj příchod a decentně se otočil celým tělem směrem na mě. Ranní úsvit nasvítil jeho pevné svaly a já málem zakopla o hroudu písku před sebou. Ohlédla jsem se a zjistila, že jsem rozkopla něčí písečný hrad. Chudák dítě, které si s tím dalo práci!

„Dobré ráno,“ zahalekám, aniž bych dala najevo, jak mě vykolejil z rovnováhy jeho vzhled. Vlasy měl mokré a decentně zkroucené. Po těle mu ještě tekly kapky vody, které nestihly uschnout a prostě vypadal…Ach!

„Dobré ráno, vyspala ses?“ mírně se usměje a já se začala červenat. Ještě, že jsem si vzala sluneční brýle! Za které jsem se mohla schovat! Aspoň trochu.

„Jo, spala jsem jak dřevo,“ pousměji se a stoupnu si vedle něj. Pohlédnu na klidné moře a pak zpátky na něj, „Dneska si asi nezasurfuješ, co?“ utrousím, aby řeč nestála.

„Bohužel,“ pokrčí rameny a též pohlíží před sebe.

„Jdu si zaplavat, nejdeš se mnou?“ nabídnu mu. Počastuje mě jakýmsi zvláštním pohledem a pak pouze smířlivě přikývne. Pomalými kroky se rozejde vstříc k moři. Koukám na jeho záda a rychle se začnu svlékat z džínových kraťasů. Srovnám je na zem a na ně položím své sluneční brýle. Otočila jsem se a vstoupila špičkami nohou do moře. Do hajzlu to je ledový!

Zhurta jsem se nadechla a spolkla všechny nadávky, co mě v tu chvíli napadaly. Snažila jsem se jít, jako bohyně vody, která vstupuje do svého mořského království, ale spíše jsem se nahrbila a tvář se mi stáhla do křečovitého cosi.

Matt se celý ponořil a pak se hned zase vynořil. Máchl svými vlasy dozadu, aby mu nepřekážely v očích a mě to připadalo jak zpomalený záběr nějaké sexy reklamy. Zatnula jsem se, když jsem viděla, jak se ke mně otáčí a rychle hupsla do té ledové vody.

„Do prdele,“ syknu v češtině potichu, když mi vyskočila husí kůže úplně po celém těle. Snažila jsem se plavat směrem k němu a zahřát tak svaly, které jsem měla ztuhlé tím chladem.

„Je to na tebe asi studený, co?“ řekne pobaveně Matt a držel se na jednom místě. On měl vodu tak po prsa, kdežto já už jsem musela plavat, protože už jsem nedosáhla na dno.

„J-jo,“ utrousím pouze, div mi nedrkaly zuby. Doplavala jsem kousek před něj a držela se na místě tím, že jsem pořád rytmicky, ale pomalu, máchala rukama, které mě držely na hladině.

Podívala jsem se na Matta zrovna v tu chvíli, když se on podíval na mě. Pomalými kroky se blížil ke mně, jako když se krokodýl blíží ve vodě ke své kořisti, kterou zmerčil.

Tělo mi zkoprnělo ještě víc a když už byl skoro u mě, ucítila jsem jeho ruce, které se mi ovinuly kolem pasu. Přitáhl si mě k sobě a já okamžitě ucítila jeho teplé tělo. Vzrušeně jsem se nadechla a instinktivně jsem se ho chytla kolem krku, za který jsem se mu zavěsila. Nohy jsem mu obtočila kolem jeho pasu a v klíně ucítila jeho erekci. Okamžitě mě to vzrušilo.

Zastavil se svým obličejem kousek od toho mého, jako kdyby váhal, ovšem já mu šla okamžitě naproti a políbila ho. Rovnou jazykem, abych mu dala najevo, jak moc po něm toužím. Slastně mi zamručel do pusy a jednou rukou mě přidržoval za zadek a tou druhou mě vískal v mokrých vlasech.

„Chci tě teď hned,“ utrousí zastřeným hlasem mezi polibky.

„Já tebe taky, ale ne tady v moři,“ přiznám a odtáhnu se.

„Proč ne?“ ušklíbne se a chtivě na mě pohlíží.

„Nechci z toho tady něco chytit,“ přiznám okamžitě. Úplně by nebylo žádoucí dostat z toho moře nějakou infekci a pak být dva týdny bez sexu.

„Ta sůl ti to vypálí,“ řekne to tak nadneseně, až se tomu zasměju. Odtáhnu se z jeho sevření a rozplavu se pryč.

„Kam plaveš?“ zaúpí prosebně a vyrazí hned za mnou. Všimnu si ho, jak rychle se za mnou rozplaval a já tak přidám na tempu. Zároveň jsem se začala strašně smát, protože to byl jakýsi zápal hry. Rychle jsem se začala škrábat na mělčinu, když už jsem konečně dosáhla a slyšela, jak mě Matt dohání. Chytl mě zrovna, když už jsem byla skoro jednou nohou venku z vody a stáhl si mě zpátky k sobě do náručí. Postavila jsem se na špičky, abych dosáhla na jeho rty, ale písek se pode mnou promlel a já byla níž a níž. V tom mě Matt čapl do náruče a šel se mnou z vody. Chytla jsem se ho kolem krku.

„Počkej, támhle mám věci,“ utrousím, když si vzpomenu na své kraťasy a brýle.

„Ty ti někam neutečou,“ zahlaholí Matt a šel dál se mnou v náručí. Celou dobu jsem se chichotala, jak puberťačka.

 

Položil mě mokrou na gauč a hned ze mě svlékl spodní díl plavek. Klekl si přede mne, sehnul se nad můj klín a hned si mě vzal do pusy. Jako kdyby mě chtěl ochutnat s příchutí moře.

Zhurta jsem se nadechla a vnímala jen jeho jazyk, kterým do mě pronikl. Ruce jsem mu zabořila do jeho mokrých vlasů a užívala si to.

Jazykem pak přešel k mému klitorisu a strčil do mě dva prsty. Nelítostně mi to dělal pusou a já se nesnažila zakrývat své hlasité vzdychání. Víc jsem se sesunula po gauči, jak mnou zmítala jedna vlna vzrušení za druhou a byla jsem ještě blíž, k jeho obličeji. Prakticky mi tam zabořil celou tvář a klitoris mi začal divoce sát. Prohnula jsem se v zádech a cítila, jak mnou prochází orgasmus. Nestoudně jsem vykřikla a záhy si to uvědomila, že jsem možná byla až moc hlasitá. Celé tělo, které bylo úplně napjaté, se najednou povolilo a já to vstřebávala. Matt mě pomalu ještě líbat na vnitřní stehna a já si uvědomila, že ležím už moc dlouho. Napřímila jsem se v zádech a posadila jsem se. Přitáhla jsem si ho k sobě a začala ho hned líbat. On si mě k sobě přitáhl za boky, ale já ho zastavila. Vstala jsem a gestem ho vyzvala, aby si sedl na gauč on. Ihned to udělal a tentokrát jsem si klekla já před něj. Ještě si stáhl plavky, které jsem mu vysvlékla úplně. Vtěsnala jsem se mezi jeho nohy a vzala jeho penis rovnou celý do pusy. Hrdelně zavrčel a rukama mě vzal za vlasy. Všechny mi je stáhl do jedné ruky, kterými mi je držel a decentně mi jí tlačil na hlavu.

Po chvilce jsem nemohla popadnout dech, a tak jsem přešla na taktiku provokace a začala si hrát s jeho žaludem. Dokola jsem ho nestoudně olizovala a podívala se na něj. On koukal na mě. V tom pohledu bylo všechno. Cítila jsem z něj, že mě miluje, že mě chce píchat, že mi chce vyšukat mozek z hlavy. Jazykem jsem přejížděla po celé jeho délce penisu, dlaní mu masírovala kořen a druhou si začala hrát s jeho varlaty. Matt vydal další vzdych a zaklonil hlavu dozadu o opěrku gauče. Cítila jsem, jak mu tvrdne penis ještě víc, a to byla jistá známka toho, že bude vrcholit. Vzala jsem si pro to jeho penis znova do pusy a začala ho rychleji sát. Chvilku na to jsem cítila jeho teplé sperma v puse. Poslušně jsem všechno spolkla a slízala, a taky se zastyděla sama nad sebou, jaká jsem rajda. Ovšem za to mohl on. Zkazil mě.

Vzdálila jsem se od jeho klínu a vítězoslavně na něj pohlédla. Stále se opíral hlavu o gauč, měl zavřené oči a mělce oddychoval.

„Jsi v pohodě?“ utrousím s úšklebkem.

„Jo jo,“ mávne vyčerpaně rukou, se stále zavřenými oči. Potutelně se usměji a vstanu. Nahá se rozejdu ke schodům, abych se mohla jít vysprchovat. Vystoupám schody a přejdu do koupelny. Vstoupím do sprchového kouta a mírně se leknu Matta, který mě stihl dohnat. Asi se teleportoval, protože jsem ho vůbec neslyšela. Ani na našich vrzajících schodech.

Spustila jsem sprchu, hned se celá namočila a pak ustoupila, aby se mohl namočit i Matt. Stoupl si pod sprchu a já pohlížela na jeho mokré svaly na břiše. Měla jsem znova motýli v břiše. To mi prostě někdo vysvětlete! Tak málo stačí!

 

 

Ležela jsem v posteli nahá, v Mattově objetí a byla doslova hotová. Doslova.

Druhé kolo sexu ihned po sprše mě naprosto odrovnalo, ovšem to vyčerpání se mi líbilo víc, než po ranním běhu či plavání. Mělo to své kouzlo.

„Co kdybychom dnes šli na večeři?“ optám se ho a podívám se na něj.

„Jo, můžeme,“ přitaká hned.

„Myslím, jako někam, do nějaké pěkné restaurace. Jako že rande,“ ujasním mu mou představu jít na večeři. Aby ani nepomyslel na to, že si skočíme na roh ulice pro čínu v krabičkách nebo pizzu s sebou.

„Rande?“ vysloví to slovo, jako kdyby to bylo něco naprosto odporného. Zvednu udiveně hlavu a podívám se do jeho obličeje. Tvářil se zvláštně.

„Ano, rande. To je tak, když se dva mají rádi a vyrazí si spolu na nějakou romantickou večeři, do kina, on jí koupí kytku, a ona jemu dá hned v autě po večeři a po kině,“ nastíním slovo rande.

„Vím, co je rande,“ zasměje se Matt.

„Ale?“ nadhodím hned.

„Žádné ale není,“ ušklíbne se.

„Pane Bože, neříkej mi, že jsi nikdy na žádném rande nebyl,“ ušklíbnu se hned jak mi to dojde. Vzhledem k tomu, co jsem málo o něm věděla a že toho bylo opravdu málo, tak asi na rande nebylo čas.

„No nebyl, neměl jsem na to úplně čas, ani chuť něco takového…řešit,“ odpoví a po obličeji mu přeběhne opět ten stín. Stín jeho já, jeho minulosti.

Vzepřela jsem se na loktech a naklonila se přímo nad ním. Podívala jsem se mu do očí a on mě hned pohladil po tváři. Jemně jsem se ho políbila na rty a pak se odtáhla.

„Šel bys se mnou na rande?“ optám se ho s uculením ve tváři.

„Když se na mě koukáš takhle, tak bych ti odsouhlasil všechno,“ usměje se mírně a políbí mě na nos, „Půjdu rád, ale jen když mi dáš hned na prvním rande,“ dodá záhy s úšklebkem. Jeho poznámka mě neskutečně rozesmála.

Milovala jsem ho. Úplně celého.

 

 

 

Autor Exnerka, 06.07.2024
Přečteno 43x
Tipy 3
Poslední tipující: cappuccinogirl, mkinka
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Ta tvá poznámka:..."To mi prostě někdo vysvětlete.Tak málo stačí..." mě dostala víc, než celý jejich
"physis-milování":-)))
Skvělá jseš, autorko:-)))*

12.07.2024 14:03:46 | cappuccinogirl

líbí

Ty dokážeš potěšit při pátku! :D jedno velké DĚKUJI

12.07.2024 14:36:51 | Exnerka

líbí

Krásná kapitola díky

06.07.2024 17:41:03 | Marry31

líbí

Krásná kapitola díky

06.07.2024 17:40:41 | Marry31

líbí

Krásná kapitola díky

06.07.2024 17:40:28 | Marry31

líbí

Ja děkuji! Hned třikrát! :D

06.07.2024 19:23:09 | Exnerka

líbí

Ráda jsem četla.

06.07.2024 08:31:01 | mkinka

líbí

Moc děkuji, i já jsem ráda, žes to četla a stále čteš! Děkuji Ti!

06.07.2024 08:57:37 | Exnerka

líbí

Rádo se děje.

06.07.2024 09:08:21 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí