Mr.Black Vesmírná černá - 6.kapitola

Mr.Black Vesmírná černá - 6.kapitola

Anotace: Slunce, moře, pláž a k tomu jeden nebezpečný týpek :))

Sbírka: Mr.Black - Vesmírná černá - Kniha druhá

 

 

6.kapitola

Stála jsem u šatní skříně a přemýšlela jsem, co si na sebe vzít, na naše první rande. Neuvěřitelně jsem se na něj těšila. Těšila jsem se, že půjdeme do společnosti, jako normální pár. Normální lidé, při normální situaci. Prostě vše v normálu. Žádné přepychové věci, žádná drahá auta, drahé kabelky, luxusní život, honičky aut, únosy, zbraně, prostě normální běžné záležitosti! Žádné sračky!

Rozhodla jsem se nakonec pro tmavě zelené koktejlky, které si kdysi dávno koupila Eva, ale záhadným způsobem se pak dostaly ke mně do kufru, když jsme byly spolu na dovolené. Byly do půli lýtek, splývavé na tělo a jen na bocích měly decentní sexy průstřihy. Ramínka měly vyztužené a výstřih byl hranatý. Byly velice šik a sexy.

K tomu jsem si vzala černé sandálky na podpatku a cítila se hezky. Věděla jsem, že se budu Mattovi líbit. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a namalovala jsem se pouze tak decentně. Nic přehnaného. Sbalila jsem si kabelku, do které jsem nacpala vše potřebné a vyšla z ložnice.

Pomalu jsem scházela schody a pohlédla na můj drahý doprovod, který čekal netrpělivě u dveří.

Slušelo mu to.

Měl na sobě ty černé džínsy, ve kterých byl tak sexy, k tomu měl tmavou volnější košili, s vykasanými rukávy. Jak jsem pečlivě přejížděla pohledem po něm, on dělal naprosto to samé. Na příchodu k němu jsem si dala značně záležet a hezky se zhoupla v bocích. Zastavila jsem se kousek od něj a on na mě ostražitě pohlížel.

„Jsi připraven na odchod?“ utrousím hrdelním tónem, vzrušeným. Mattovi zorničky se roztáhnou a kouká na mě velice chtivě.

„Ty chceš přeskočit večeři a kino a jít rovnou na to, viď,“ ušklíbne se chtivě.

„Ne, na tu večeři jdeme určitě!“ usměji se a odtáhnu se z jeho blízkosti. Zaslechnu, jak nesouhlasně zaúpí a do ruky vezme svou koženou bundu. Otevře mi dveře ven a já jimi projdu. Pomalými kroky se vydám k chodníku. Když k němu dojdu, všimnu si naleštěného obrovského auta, který jsem nechápala, že jsem na poprvé mohla přehlédnout. Matt k němu přejde a otevře dveře spolujezdce.

„Usedneš do mého nového oře?“ usměje se a já se pomalu k němu rozejdu. Nevěřícně pohlížím na obrovský pick-up značky Ford. Celé auto bylo úplně černé, naleštěné. Bylo to obrovské auto a hodilo se k Mattovi.

„Tak kvůli tomuhle si byl část odpoledne pryč?“ utrousím nevěřícně, když mi došlo, jak si odpoledne musel honem něco rychle zařídit. A já ho podezřívala z toho, že raději zdrhnul, než aby musel na rande.

„To taky, ještě jsem sháněl tohle,“ opáčí a nahne se do auta. Narovná se v zádech a podá mi kytici rudých růží.

Cítila jsem, jak mi zčervenaly tváře.

Čekala jsem všechno, ale ne tohle. Přešla jsem k němu a převzala si květiny.

Květiny od Matt O’Briana!

Byla jsem tak zaskočená, že jsem ani nevěděla co říct. Matt ke mně přistoupí a políbí mě decentně na rty.

„D-děkuju,“ vykoktám nakonec ze sebe. Fakt mě úplně šokoval.

„Tak pojď, pojedeme na večeři, princezno,“ usměje se, převezme mi kytky z ruky, abych mohla nastoupit do auta. Musela jsem se do něj vyšvihnout, jak bylo vyšší. Matt mi vrátil květiny do rukou a pak za mnou zavřel dveře. Spěšně auto obešel, usedl za volant a nastartoval. Motor zaburácel a na Mattovi bylo strašně znát, jak je tím autem nadšený.

„Takže sis koupil nové auto?“ ušklíbnu se pobaveně nad jeho nadšením. Matt vyjel od chodníku a rozjel se po ulici vstříc městu.

„Jo, chtěl jsem ho strašně dlouho. Je na něj čekací doba a konečně jsem se dočkal,“ odpoví nadšeně.

„Je obrovský,“ zhodnotím svůj dojem, když jsem se rozhlížela kolem sebe.

„Jo to je. Dozadu se mi vejde surf, takže můžu s ním i na jiné pláže. Vejde se mi tam velký nákup, nebo pár pytlů mrtvol,“ neodpustí si poznámku. Pobaveně zakroutím hlavou, ale nic jsem na to neřekla. Zadívala jsem se na květiny na mém klíně, které jsem svírala v ruce a byla jak v Jiříkově vidění. Prostě jsem v tohle vůbec nevěřila. Bylo to opravdové?

Dojeli jsme do města a zaparkovali před jakousi restaurací, kde byla dvoupatrová venkovní terasa. Hrála tam mexická živá hudba a celé to mělo své kouzlo. Balkón, včetně terasy byl obrostlý popínavou rostlinou s růžovými květy, které krásně voněly. Vstoupili jsme dovnitř zvenku a hned se nás ujal číšník. Matt mu v krátkosti řekl, že tam máme rezervaci. Zavedl nás do rohu, kde bylo asi nejútulněji. Byl tam příjemný výhled na celou restauraci a zároveň troška soukromí, aniž bychom se museli stydět bavit nahlas.

Posadila jsem se naproti Mattovi a nesnažila se skrývat jisté nadšení.

„Je to tu krásné,“ usměji se na něj.

„Snažil jsem se do toho dát vše,“ mrkne na mě a pohodlně se opře do židle. Ať to byla sebevíc romantická chvíle, tohle mi k Mattovi vůbec nesedělo. Měla jsem Matta zažitého už v mnoha situacích, ale tohle byla asi ta nejvíc zvláštní. Nejvíc zvláštní k jeho osobnosti.

Chvilku na to přijde číšník, který nám přinese menu a nabídne k pití hned vodu. S Mattem jsme si vybrali každý něco jiného, ale shodli se, že jako předkrm si dáme nachos dohromady a k tomu čtyři různé omáčky, abychom toho ochutnali co nejvíc. A samozřejmě k pití jsme si poprosili o Margaritu. Oba.

Jedli jsme, popíjeli u toho dobré pití a povídali si. Byl to boží večer. Pak jsem ucítila jistý osten toho, že si s ním musím promluvit o vážných věcech, které byly též součástí našeho vztahu a byly pro mě důležité. Využila jsem jeho dobrého rozpoložení.

„Chtěla jsem si s tebou ještě promluvit o něčem,“ nadhodím a upiji ze své skoro dopité sklenky Margarity. Matt zvedne tázavě obočí, čekající, co ze mě vypadne.

„Chci být s tebou, protože tě miluju,“ řeknu zcela rozhodně a chytnu ho přitom za ruku. On mou dlaň jemně stiskne a palcem mi přejede po kloubech. „Ale chci o tobě vědět víc. Protože já o tobě nevím skoro nic Matte, nevím ani kolik ti je let,“ opáčím opatrně a vidím, jak se v obličeji napne. Bála jsem se, že se stáhne úplně, ale naštěstí ne. Mírně zvedl hlavu a přikývl.

„Jo, je pravda, že toho o mně moc nevíš. A já si do jisté míry myslím, že je to tak lepší. Prostě každý máme za sebou nějakou minulost a já se do ní opravdu nerad vracím, když vím, že už je to za mnou. Možná mě to částečně dělá tím, kým jsem teď, ale nijak to neovlivňuje to, jak tě miluju,“ odpoví zcela uvědoměle, za což jsem byla ráda. „A věk je jen číslo, není to nijak důležitý,“ dodá záhy na to, snažíc se trochu zlehčit, to, co právě řekl.

Mírně se usměji. Neměla jsem sebemenší tušení kolik mu mohlo být, byla jsem si jistá jen tím, že je určitě starší ode mě. O několik let.

„Byla bych ráda, kdybychom byli k sobě naprosto upřímní a nic si už nezatajovali,“ řeknu na pravou váhu.

„V tom souhlasím,“ opáčí hned Matt rozhodně.

„Dobře, tak mi třeba řekni, kde se vidíš za pět let, dle tvé vidiny,“ usměji se s nevinnou otázkou. Matt se zamyslí. Teda předstíral, že se zamýšlí.

„Za pět let bych si mohl otevřít surfařskou školu a učit malý děcka surfovat. To by mě bavilo,“ usměje se a napije se ze své sklenky drinku. Uznale kývnu, byla to hezká vidina. Ovšem představa toho, jak stojí na pláži a peskuje malé děti mě neskutečně pobavila.

„A ty?“ vrátí mi otázku. Neurčitě pokrčím rameny a zakroutím hlavou.

„Já ti ani nevím. Dřív jsem měla vše rozvrhnutý vcelku jasně. Maturita, vysoká škola, kariéra, manželství, dítě a pak zase kariéra. Ale skončila jsem kariérou a za poslední měsíce se toho kolem mě dělo tolik, že jsem vlastně ráda okamžikem a nepomýšlím nad tím, co bude za měsíc, nebo za rok,“ odpovím zcela popravdě. Byla v tom jistá dávka sentimentu z toho alkoholu. Ale cítila jsem to tak. Doopravdy.

„Chápu, ani nevíš jak,“ řekne Matt a jeho tvář trochu potemní.

„Takže možná nebudeme řešit co bude, a budeme si prostě užívat jeden druhého, budeme žít okamžikem,“ usměji se na něj s návrhem a on na to pozvedne svou skleničku drinku. Pozvednu svou dopitou sklenku a slavnostně si s ním přiťuknu. Uzavřeli jsme pakt.

 

Po večeři jsme nasedli do auta a myslela jsem, že míříme rovnou domů, ovšem Matt se vydal na opačnou stranu centra a vjel hned na fotbalový stadion. Zvědavě jsem natáhla bradu a viděla několik desítek aut před námi. Bylo to letní kino!

„Ty mě fakt bereš do kina?“ usměji se udiveně.

„Chtěla si rande, tak máš rande!“ řekne rozhodně a autem se otočí. Tak, že jsme měli plátno najednou za zády. Nejdřív jsem nechápala proč takto zastavil, pak mi došlo, že měl vzadu prostornou korbu, na kterou jsme si mohli lehnout. Matt na mě zakroutil vyzývavě obočím a vystoupil. Vzal ještě něco ze zadních sedaček a já mezitím vystoupila. Podpatky jsem se bořila do trávníku a přešla za ním dozadu. Matt zrovna rozprostíral deku a dozadu hodil několik polštářů.

„Předpokládám, že deku s polštáři si koupil taky dneska?“ zasměji se pobaveně.

„No jistě, víš, že jsem dobrý plánovač. Muselo to vše klapnout do puntíku,“ odpoví mi s úšklebkem a přistoupí ke mně. Chytne mě v pase a hladce mě vyzdvihne na korbu. Pocítím známé šimrání v podbřišku.

Zalezla jsem si až dozadu a natáhla se na polštáře. Matt si hned lehl vedle mě a rukou mi přejel po šatech až vzhůru k prsům. Neměla jsem podprsenku a hned musel ozkoušet, jak citlivé mám bradavky.

„Hej, přijeli jsme na film, ne?“ odbydu ho škádlivě a on mě začne líbat na krku. Nesouhlasně zamručí a pokračuje v tom dál.

„Muchlovačka v kině, ale k tomu patří,“ řekne po chvíli, kdy přejde k mým rtům a horoucně mě políbí. Usmála jsem se mu do úst, ale hned mu polibek oplácela. Automaticky jsem mu rukou přejela po rozkroku, který se mu už pevně svíral. Cítila jsem, jak se pod mým dotykem ještě víc napnul. Pak jsem se naschvál odtáhl z jeho blízkosti a natáhla se pohodlně do polštářů. Slyšela jsem, jak tiše zaúpěl.

Potutelně jsem se usmála a podívala se na obrovské plátno před námi, abych poznala, jaký film dávali. Dávali Pomádu, kterou jsem neviděla ani nepamatuju. Matt se kolem mě natáhl, opřel si hlavu o loket, a tak tam v klidu ležel. Ale tušila jsem, že mu to moc dlouho nevydrží.

Nenápadně mě začal zase hladit po ruce, až svými bříšky prstů přejel na mé šaty a několikrát jimi obkroužil mou bradavku. Podívám se na něj, do těch jeho šukacích očí.

„To jsi pořád tak nadržený?“ ušklíbnu se.

„To jsem, nemůžu si s tebou pomoct,“ přizná bezostyšně a pokračoval dál. Brázdil zlehka svými prsty po mém těle, až mi přejel po šatech dolů a zlehka mi zatlačil na klín přes šaty. Byl to jediný decentní dotyk prstem, ale mnou projela šílená vlna vzrušení. Srdce mi bušilo až ve spáncích a nedokázala jsem se v tu chvíli soustředit na nic jiného, než jak mi prsty zajíždí pod šaty.

Decentně mě šimral svým dotykem, který přejížděl nahoru po mých šatech, ale odbočil k mému boku až na zadek. Trochu si mě natočil na bok, vyhrnul mi šaty na záda a pevně mě chytil za zadek. Vzrušeně jsem vydechla a lehla si k němu bokem úplně. Zavrtala jsem se k jeho zádům a ani nedutala. Zadek mi několikrát promnul a něco si potichu říkal v jeho rodném jazyce. Bylo to neuvěřitelně sexy. Jako kdyby říkal nějaké prasečinky a mě to ještě víc vzrušilo.  

Rukou mi obratně přejel za lem kalhotek a nahmatal můj klín. Stehna jsem drtila o sebe vzrušením a nechtěla jimi uhnout. Ačkoli jsem byla neskutečně vzrušená a chtěla ho, nechtěla jsem si to rozdat ve společnosti dalších lidí.

„Matte, necháme si to na doma,“ utrousím tiše a nahnu jeho tvář k jeho. Skloní se k mým rtům a jemně mě kousne do spodního rtu.

„Zapomeň! Právě ses mi tu krásně nastavila a já toho míním využít,“ pošeptá mi zastřeně do tváře a já zhurta naberu dech hned, jak ucítím, že do mě pronikl svými prsty. Hbitě jimi začne hýbat a já zabořím hlavu do polštáře, abych utišila svůj sten. Pak Matt přestane a trochu se odtáhne. Slyšela jsem, jak si povoluje pásek, kterým mě nestoudně plácl po odhaleným zadku. Napnu se v zádech a automaticky se mu nastavím. Chytne mě za kalhotky a dá mi je na stranu. Pronikne do mě a nechá mi chvíli na to si přivyknout na jeho penis. Ale já byla už tak roztoužená, že jsem se hned začala jemně vlnit v bocích. Pevně mě chytl za bok a hlouběji do mě pronikl. Slyšela jsem jeho mělké dýchání u mého ucha a suše polkla. Bože, ten chlap!

Všechny pohyby, co jsme dělali, byly utlumené na minimum, abychom nepřiváděli na sebe pozornost. I když jsem měla sto chutí na něj skočit a řádně ho ošukat, jak to bývá zvykem, držela jsem se a své hlasité dýchání praktikovala pouze do polštářů.

Když do mě začal rychleji přirážet, polštář jsem si přitiskla úplně k puse a hekala do něj. Měla jsem chuť vykřičet tu rozkoš do polštářů, ale ještě mi zbyla špetka sebeovládání. Matt chvíli na to mi zavrčel do ucha a bylo mi jasné, že se udělal. Ještě chvíli se ve mně decentně pohyboval a pak se úplně zastavil. Opřel si čelo do mých vlasů a ztěžka oddychoval.

„Pokračování bude pak doma,“ pošeptá mi nestoudně do ucha.

„Jako že bychom zvládli mít čtyřikrát sex za den?“ ušklíbnu se pobaveně a stáhnu si šaty zpět přes zadek, když se ode mě odtáhne.

„Jo, standard,“ pronese to tak jednoduše. Standard, no ty vole?!

„To si asi budu muset za chvíli pořídit kolečkové křeslo, protože nevím, zda zvládnu tohle…tempo,“ řeknu pobaveně, při té představě. Matt na to nic neřekne, pouze se upraví, zapne si kalhoty i s páskem a zase se vzepře v lokti. Rukou si podloží hlavu a vypadal zas božsky. Jo čtvrté kolo zvládnu.

„Tak ti děkuji za tohle krásné rande,“ usměji se na něj, „Popravdě jsem nečekala, že to bude opravdu takové,“ dodám a on se na mě pobaveně podívá.

„Já ti děkuji za své první rande,“ odpoví a natáhne se ke mně pro polibek. Krátce se políbíme a pak pohledem oba dva spočineme na plátně před námi. Byla to další kouzelná chvíle, kterou jsem si mínila uložit do paměti!

 

                                                                       -

 

Ráno jsem se probudila a automaticky šátrala rukou vedle sebe, zda se tam nachází Matt. Ale jak tomu už bývalo zvykem, každé ráno chodil surfovat, tudíž už vedle mě nebyl a já jeho ranní vstávání opět zaspala. Vstala jsem a hned přešla k oknu. Dnes už byly zase velké vlny, ale neviděla jsem tam ani jednoho surfaře. Přešla jsem k šatní skříni a vytáhla jsem si věci na běhání. Mínila jsem si dnes zaběhat po pláži. Obratně jsem vystřelila do koupelny provést ranní očistu, následně jsem se převlékla a vydala se dolů.

Rozhlédla jsem se v krátkosti po domě a usoudila, že Matt bude přeci jen někde surfovat, protože neměl své prkno na svém obvyklém místě. Bylo mi jasné, že jel se svým novým autem na jinou pláž.

Přešla jsem k terase a otevřela ji dokořán. Nabrala jsem čerstvý vzduch do plic a vyšla ven na terasu. Bylo už příjemné teplo. Seběhla jsem těch pár schůdků a přešla až na písečnou pláž. Pomalu jsem se rozeběhla a běžela podél pláže spolu s dalšími běžci, či lidmi, kteří se jen tak zvolna procházeli a nabírali energii ze slunce. Doběhla jsem až na druhou stranu části zálivu, kde byl zakončený vysokými útesy, na kterých se tyčili luxusní domy bohatých lidí. Spolkla jsem jistou hořkost při pohledu na ty neskutečné baráky, otočila se a běžela zase zpátky. V písku se běželo opravdu těžce, ale byl to jistý ztížený trénink, který mi jen prospěje.

Držela jsem tempo a koukala před sebe. S každým běžcem jsem se pozdravila, byl to takový místní zvyk. Každý se zdraví s každým, i když se vůbec neznají. Představa, že bych v Česku pozdravila někoho cizího na ulici, tak bych se ještě bála, aby na mě nekřičel „Co mě zdravíš, ty krávo?!“

Nad tou představou jsem se musela sama ušklíbnout a záhy si uvědomila, že jsem již několik dní nemluvila s tátou. Pouze jsem mu poslala delší zprávu o mém přesunu do Států a on mě informoval o tom, že s ním už ochranka není. Předpokládala jsem, že ji Adam stáhl hned, jak se naše cesty rozdělili. Jen si vybavila jeho jméno a hned následně potlačila vše kolem toho, jak jsem se cítila. Prostě to bylo stále citlivé téma, o kterém jsem nedokázala přemýšlet a už vůbec ne mluvit.

Po půl hodině jsem doběhla zpět domů a zastavila se těsně před keři u našeho dvorku. Vydýchávala jsem se a držela v ruce bok. Pak jsem se pomalu rozešla, vyšla schůdky a přešla terasu až dovnitř domu. Přešla jsem ke kuchyňskému oknu, ze kterého bylo vidět ven na ulici, abych zjistila, zda tam Matt má auto. Ještě nebyl doma.

Přešla jsem ke kuchyňskému koutu, ke dřezu a nalila si sklenici vody z kohoutku. Žíznivě jsem vypila celou sklenici a najednou slyšela kroky nahoře v patře. Naježila jsem se a ihned jsem přešla k postrannímu šuplíku, kde jsem věděla, že má Matt zbraň. Jen co jsem ji vzala do rukou, viděla jsem scházet po schodech nějakou ženu. Ne ženu, ale úplnou čubku!

Okamžitě jsem na ni namířila zbraní a ona se zastavila na posledním schodu, když si všimla mé přítomnosti. V obličeji se jí značilo zaskočení. Byla hezky upravená, výrazně namalovaná, černé dlouhé vlasy přehozené přes ramena. Měla krátký růžový cropp top, takže jsem viděla její piercing v pupíku, který div neházel prasátka, jak se třpytil. K tomu měla krátké mini kraťasy, ve kterých se ty její dlouhé opálené nohy jen tyčily. Říkám, úplná čubka!

„Co tu kurva chceš?!“ zavrčím na ní v angličtině, stále mířící ji na hlavu.

„Eh, ahoj, je tu Matty?“ utrousí a obranně zvedne ruce mírně nad hlavu. Hm, tak Matty?!

„Našla si ho tu snad?!“ syknu sarkasticky, „Co tu chceš? Znova se ptát nebudu!“ řeknu naprosto vážně.

„Já jsem přišla za Mattym. Slyšela jsem, že je zpátky ve městě a chtěla bych od něj pomoct,“ opáčí a pomalu sejde poslední schod, který ji zbýval. Nic moc si nedělala z toho, že na ní mířím zbraní.

Zmáčknu pojistku na zbrani, abych ji dala najevo, že nemá nic zkoušet. V tom jsem periferně zaznamenala pohyb dveří, když vstoupil dovnitř Matt s papírovou taškou v ruce. Okamžitě viděl mě mířící zbraní a ohlédl se na koho mířím. Ta čubka se na něj jaksi zatvářila, jakože radostně, že ho vidí a Matt po mě střelí hned tvrdým pohledem.

„Zlato, skloň tu zbraň!“ pokyne mi naprosto vážně, tašku položí na zem a pomalými kroky ke mně přejde.

„Tahle čubka sem přišla bez pozvání,“ ucedím a stáhnu pojistku zpátky. Matt si okamžitě přebere zbraň a počastuje mě jakýmsi nevrlým výrazem.

„Jo, je to kamarádka,“ sykne jen a zbraň hodí zpátky do šuplíku, který následně silně zabouchne. Otočí se k té čubce a nechápavě na ni pohlíží.

„Co tu děláš?“ otáže se ji rovnou. Já jsem mezitím přešla do kouta a opřela se zády o linku. Ruce jsem založila nesouhlasně na prsou a pohlížela ostražitě na ni.

„Matty, přišla jsem tě poprosit o pomoc! Miguel se dostal zase do potíží a vím, že jedině ty bys mu mohl pomoct,“ utrousí prosebně a Matt k ní přešel, chytl ji decentně za rameno a pokynul jí jít ven na terasu.

„Promluvíme si venku, tady ne,“ řekne vážně Matt a pak se ohlédl po mě, „Zlato, uděláš nám kafe, prosím?“ poprosí Matt, ovšem cítila jsem v jeho hlase jistou netečnost. Naježily se mi všechny chlupy na těle. Tak on jde s tou čubkou ven, abych neslyšela jejich konverzaci, a ještě po mně chce, abych jim udělala kafe?! Dělá si prdel?!

Nevěřícně jsem na ně koukala, jak přešli na terasu a Matt za sebou zasunul dveře, abych je opravdu neslyšela a měli soukromí. Stále jsem tam stála a ostražitě je sledovala. Ta holka tam mávala zoufale rukama, když mu něco vysvětlovala a Matt tam stál, opodál od ní, měl zaražené ruce v bok a nesouhlasně kýval hlavou.

Otočila jsem se a natáhla se ke kávovaru, abych ho alespoň zapnula. Znova jsem pohlédla na tu holku a viděla čiré zoufalství v její tváři. Možná měla i na krajíčku. Asi opravdu potřebovala pomoct.

Nevěřícně jsem zakroutila hlavou sama nad sebou a rozhodla se jim udělat teda to debilní kafe. Dala jsem to všechno na menší dřevěný tác, co jsme měli a k tomu jsem přiložila dvě malé sklenice vody. Tác jsem uchopila do rukou a přešla ke dveřím. V tom si mě všiml Matt a otevřel mi dveře, abych mohla projít ven. Ještě, že tak!

Uvědomila jsem si, že ten tác nemám kam položit, a tak jsem to položila na jedno z křesel, co jsme tam měli. Musíme si pořídit stolek na terasu!

Narovnala jsem se v zádech a pohlédla na Matta.

„Díky zlato, můžeš zase jít,“ pokyne mi neurčitě a já se nahrbila. Sráč jeden!

Ráznými kroky jsem zase odešla a dveřmi šoupla tak, až se silně otřásly. Viděla jsem, že se Matt otáčí mým směrem, ale odvrátila jsem se a odešla nahoru. Chtěla jsem se vysprchovat, stále jsem byla zpocená z běhu.

Vysprchovala jsem se a stále přemýšlela, co je to za holku. Kdo to je a co chce. Bylo mi naprosto jasné, že je to jistý závan Mattovi minulosti. Už jen podle toho, jak se choval.

Po sprše jsem se převlékla do košilových zelených šatů, nazula si na nohy černé obyčejné sandály a sbalila si kabelku. Mínila jsem jít na nákup. Prostě cokoli, hlavně jít pryč.

 

Seběhla jsem schody, a ještě se ohlédla na terasu. Furt tam byli a o něčem horoucně debatovali. Vzala jsem za kliku a vyšla ven. Silně jsem bouchla dveřmi a štrádovala si to nahoru k chodníku. Měla jsem sto chutí nasednout do jeho auta a odjet s ním, ale věděla jsem, že by mě zabil. Neřídila jsem tak dlouho, že bych to asi narvala do prvního sloupu. To by byla moje jasná smrt. Matt by byl mým katem.

Rozešla jsem se po ulici a mířila si to na hlavní třídu, kde byla hromada obchodů a jedno velké nákupní centrum. Nasadila jsem si na nos sluneční brýle, které jsem měla na hlavě a užívala si tu neplánovanou procházku. Rozhlížela jsem se kolem, po lidech, obchodech, výlohách. Prošla jsem kolem květinářství, kdy zrovna vykládaly ven květiny k prodeji a mě ovinula jejich božská vůně. Kousek opodál jsem cítila vůni kávy a uvědomila jsem si, jakou na ni mám chuť. Nemluvě o svém prázdném žaludku. Rozhodla jsem se tedy vstoupit do kavárny. Přešla jsem k pultu a nahlížela na sladké donuty, plněné croissanty a různé bagely všemožných chutí.

„Dobré ráno, co si budete přát?“ osloví mě mladý muž u kasy. Střelím po něm pohledem a trochu se zadrhnu, když rychle zhodnotím, jak byl pěkný. Ale mohlo mu být tak kolem pětadvaceti, což mě zase vrátilo zpátky do reality a pouze jsem se na něj usmála.

„Poprosila bych jedno Americano s sebou a ten obložený bagel do ruky, prosím,“ odpovím mu a přejdu ke kase.

„Jistě, hned to bude cizinko,“ počastuje mě přezdívkou a oslnivým úsměvem. Neříkám, líbilo se mi to. On přešel ke kávovaru, kde stál barista a poručil mu, co má udělat. On sám pak vzal papírový pytlík, do kterého vložil můj bagel a přešel zpátky k pultu. Bagel mi podal do ruky, něco naťukal na tabletu a řekl mi cenu. Zaplatila jsem kartou a nepatrně si ho znova prohlídla. Všimla jsem si, že si on prohlíží mě. Přiblble jsem se usmála a hned sklopila oči jinam.

Chvíli na to přebral kelímek s mou kávou a podal mi ji.

„Vaše káva,“ řekne mile a já se po ní natáhnu, abych se ji chopila. Ještě jednou se na něj usměji a otočím se na odchod. Cítila jsem jeho pohled na zádech a říkala si, zda je tohle jejich prodejní taktika. Aby sem chodila každá bláznivá ženská, koukat na ten jeho sladký kukuč a jak se on směje na ně.

Vyšla jsem na ulici, nasadila brýle na oči a zakousla se do bagelu. Šla jsem pomalu a vychutnávala si ten okamžik. Usmála jsem se na lidi, kteří se smáli na mě a cítila se prostě dobře. Ačkoli mě neskutečně nasral Matt, nemínila jsem si tuhle chvíli sama pro sebe zkazit. Prázdný sáček i s kelímkem od kávy, který jsem vypila na dva zátahy, jsem vyhodila do odpadkového koše a rozešla se naproti přes ulici do nákupního centra.

Měla jsem chuť vyvětrat peněženku. A taky že jo.

Krom bezhlavého nákupu nových tří bot, které jsem nutně potřebovala. Nemluvě o nové kosmetice, parfému, spodním prádle, fénu na vlasy, který jsem značně postrádala v Mattově koupelně.

Koupila jsem si dvoje nové luxusní plavky, jedny byly jednodílné s odhalenými zády a druhé byly sexy bikiny růžové barvy. Teď po tom, co jsem se častěji hýbala, jsem si svou pevnější postavou byla o něco jistější, a tak jsem si to mohla dovolit. Ne že bych si úplně věřila, ale byla jsem tak nakopnutá, že jsem si je prostě koupila.

V ruce jsem třímala tři tašky, které nebyly ještě tak plně těžké a přeběhla ulici plnou aut na opačnou stranu, kde jsem viděla menší nákupní středisko s domácími potřebami. Řekla jsem si, že je možná na čase Mattův dům zdokonalit. Procházela jsem se obchodem, kde hrála tichá klidná hudba a sem tam jsem potkala dalšího nakupujícího. Zastavila jsem se u malých stolků a přemýšlela, který by se nám nejvíc hodil na terasu. V tom jsem slyšela, jak mi zvoní mobil.

Vytáhla jsem ho z kabelky a pohlédla na display. Matt volal.

„Jo?“ hlesnu nevraživě, když hovor přijmu.

„Kam si kurva šla?“ vyjede hned po mě, což mě opět neskutečně nasere.

„Nakupovat!“ odbydu ho jednoslovně a hovor típnu. Hořce jsem vydechla a mobil hodila zpět do kabelky. Odešla jsem od vystavených stolků, a ještě další půl hodinu procházela obchodem. Jak jsem to tam viděla, potřebovali jsme všechno. Od kuchyňských vymožeností, doplňků do obýváku až po novou šatní skříň do ložnice. Nevěděla jsem, ani kam dám své nové věci.

 

Vracela jsem se ulicí domů a když už jsem se blížila k našemu domu, viděla jsem zrovna Matta, jak vycházel od dveří a mířil k autu. Zvedla jsem bojovně bradu a nemohlo mi ujít, že byl oblečený do obleku, jen neměl kravatu. Zaznamenal můj blížící se příchod a zastavil se u dveří auta.

„Kam jedeš?!“ zajímám se hned a zastavím se na opačné straně auta.

„Jedu si něco zařídit, do večera se vrátím,“ opáčí mi netečně a nasedne do auta. Spolknu nějakou sprostou poznámku a rozejdu se s plnýma rukama k baráku. Měla jsem sto chutí vykopnout dveře, ale zachovala jsem klid, tašky položila na zem a otevřela si. Vešla jsem dovnitř a dveřmi alespoň lehce práskla. Bože, zase mě tak vytočil!

 

Všechen nákup jsem si pečlivě uklidila do skříně, která praskala ve švech a měla sto chutí vytahat ty jeho píčoviny a zbraně z druhé části skříně, které tam překážely. Krabice s botami jsem nechala před skříní, protože jsem nevěděla, kam je dát. Pak jsem si uvědomila, že bych je mohla zasunout pod postel, aby nepřekážely v cestě. Čapla jsem je a klekla si k posteli. Pokusila jsem se je zasunout, ale pořádně se tam nevešly. Sehnula jsem se, abych viděla, co tam překáželo. Byla tam položená jedna dlouhá černá bedna a pak ještě jedna papírová krabice.

Snažila jsem se tu černou bednu popostrčit, ale po tom koberci to šlo velmi těžko. Všimla jsem si, že ta krabice měla madlo. Uchopila jsem madlo a usoudila, že bednu vytáhnu, abych ji otočila na výšku, tak aby se vešel pod postel i zbytek. Jen jak jsem to vytáhla na světlo z pod postele, hned mi zatrnulo. Byl to jisto jistě kufr na zbraň. Vytáhla jsem ho celý a svou šířkou natáhla před sebe. Povolila jsem dvě spony, které držely zajištění celého obsahu a spěšně otevřela kufr. Nadechla jsem se a vydechla.

Byla to odstřelovací puška. Naleštěná, komplet rozebraná. Nemusela jsem být žádný specialista, abych nepoznala, na co slouží tato zbraň. Do hajzlu!

Ihned jsem kufr zase zavřela a natáhla se po papírové krabici, která tam byla. Otevřela jsem víko a viděla různé barevné složky. Uchopila jsem první, se zelenými desky a otevřela ji. Byla tam fotka nějakého muže, s jeho drobným popisem. Položila jsem to vedle sebe, sáhla po žlutých deskách a otevřela ji. Další muž, zjevně nějaký gangster dle jeho potetovaného obličeje. Opět nějaký popis k tomu a pár fotek, kdy byl zaznamenám při chůzi na ulici. Zavřela jsem desky, položila je na ty zelené a chopila se dalších. Otevřela jsem bílé desky a viděla fotku ženy. Prolistovala jsem papíry a vzadu narazila na několik fotek. Vzala jsem je do ruky a zděšeně vydechla. Na fotkách byla ta samá žena, ovšem ležela v kaluži krve a měla vystřelený mozek z hlavy. Do prdele!

Rychle jsem složku zavřela, hodila ji do krabice, stejně jako ty další dvě složky a položila na krabici víko. Rychle jsem krabici zasunula pod postel, stejně tak jako pušku v kufru. Zasunula jsem tam i krabice s botami a rychle vstala. Cítila jsem, jak mi na těle naběhl mráz. Možná se mi udělalo trošku špatně. Přešla jsem k oknu a pohlédla na moře.

Ovšem tentokrát jsem nevnímala krásu toho moře, nýbrž to, co se mi honilo hlavou. Věděla jsem, že Matt má nějakou určitou temnou minulost za sebou.

Že zřejmě dělal něco nelegálního, jinak by se nedostal k té práci, kterou vykonával, když jsme se poznali. Ale asi mě prostě nenapadlo, že dělal nájemního zabijáka a zabíjel lidi na zakázku.

Kurva! Kurva! Kurva! Byl to pocit, jako když se z jedněch sraček, dostanete okamžitě do druhých. Těch hlubších! A daleko nebezpečnějších.

 

Autor Exnerka, 07.07.2024
Přečteno 43x
Tipy 4
Poslední tipující: cappuccinogirl, Marry31, mkinka
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

No teda...

12.07.2024 22:43:52 | cappuccinogirl

líbí

Děkuji za přečtení! :))

12.07.2024 23:00:35 | Exnerka

líbí

To se dalo čekat že Matt bude mít nějaké tajemství

07.07.2024 16:46:59 | Marry31

líbí

Přesně tak :) je to určitá minulost, která už k němu patří. Děkuji za přečtení!

07.07.2024 19:15:37 | Exnerka

líbí

Čtení na dopoledne.

07.07.2024 08:37:26 | mkinka

líbí

Snad se bude líbit! :)) Děkuji Ti!

07.07.2024 08:46:30 | Exnerka

líbí

Rádo se stalo.

07.07.2024 08:46:53 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí