Mr.Black Vesmírná černá - 8.kapitola

Mr.Black Vesmírná černá - 8.kapitola

Anotace: Příjezd kamarádky vždycky potěší, i když sebou přitáhne jen problémy.

Sbírka: Mr.Black - Vesmírná černá - Kniha druhá

 

 

8.kapitola

Večer jsme se rozhodly vyrazit s Evou na dámskou jízdu a obrazit tak pár barů a klubů v L.A., jako za starých mladých časů, kdy jsme brázdily ulice Liberce a válely se pak ožralý na náměstí před radnicí. Ostuda hadr!

„Tak na ty tvé narozeniny!“ zvolá oslavně Eva, když pozvedne už asi třetího panáka tequilly.

„Na ty jsme už pily, teď třeba na lásku!“ zvolám s úsměvem a ťuknu si s ní svým panákem o ten její. Pak jsme olízly sůl, koply celá panák do sebe a do pusy si hned nacpaly plátek citrónu. Znechuceně jsem se zašklebila a cítila jsem, že už mám dost. Kdybych se napila dalšího alkoholu, jistě bych se na místě pozvracela.

„Musíme to vytancovat, jinak mi bude blbě,“ přiznám naprosto vážně, ale pak se tomu začnu smát. Byla jsem už opilá. A Eva na tom byla úplně stejně. Ovšem s ní to nic neudělalo. Pouze mě chytla za ruku, protáhla mě mezi lidmi stojící u baru a vyrazily jsme na parket o patro níž, kde už tančilo dost lidí.

Eva mě dotáhla přímo doprostřed parketu, což by k ní nebylo vůbec neobvyklé, a rozjela to tam na plné čáře. Nechala jsem se jí okamžitě strhnout a předváděla tam stejné bláznivé taneční kreace jako ona. Nehoupaly jsme se v bocích a netřásly zadky, jako ostatní holky kolem nás. Náš tanec vypadal spíše jako směsice epileptického záchvatu a tanečních kreací z devadesátých let. Ale bylo nám to jedno, užívaly jsme si tu chvíli.

Strávily jsme dobrou hodinu na parketu a já už pak necítila nohy v těch podpatcích, které mě Eva donutila vzít. Parket značně zhoustl a bylo tam dost lidí na to, aby mi začala vadit jejich blízkost. Už jsem chtěla vykročit k Evě, abych ji řekla, zda si nepůjdeme sednout, ale najednou jsem ucítila něčí ruce kolem pasu a v tom si mě zhurta někdo přitáhl k sobě a narazil si mě tak na svůj klín.

Někde v koutku paměti jsem si řekla, že tak drzý mohl být jen Matt a překvapit mě tak. Ovšem když jsem se otočila, zjistila jsem, že to byl naprosto cizí chlap. Koukal na mě chlípným výrazem a hned mi začal jezdit rukou po zadku. Zhurta jsem se otočila a hned do něj strčila, aby ode mě odstoupil.

„Co kurva děláš?!“ vyjedu na něj ostře a napřímím se v zádech.

„Zatancuj si se mnou, kočičko,“ zazubí se na mě, čímž se mi okamžitě zhnusil. Chtěla jsem vypadnout hned pryč. Daleko od tohohle úchyla.

„Polib si prdel,“ ucedím, otočím se k Evě, kterou čapnu za ruku a vyvedu ji z parketu.

„Co to bylo za pičuse?!“ vyhrkne hned Eva, které to nemohlo ujít.

„Nevím, ale možná by bylo na čase odejít domů, co myslíš?!“ navrhnu ji znatelně otráveně.

„Už? Vždyť je ještě brzy!“ zahlaholí a vytáhne mobil z kabelky.

Ano bylo brzy ráno, byly čtyři hodiny!

„Mě už strašně bolí nohy a jsem dost střízlivá na to, aby mi to nebylo jedno,“ opáčím a zastavíme se spolu dál od parketu, kde už bylo méně lidí a mohly jsme si rozumět, aniž bychom musely na sebe křičet.

„No tak dobře, tak já si skočím ještě na záchod a pak půjdeme, jo?“ opáčí Eva a pohledem poukáže na toalety, které byly opodál.

„Dobře, počkám tady,“ přikývnu a vytáhnu si z kabelky mobil, abych zkontrolovala, zda mi nepsal Matt. Nepsal, ale já jsem toho využila a napsala mu, že už končíme a že přijedeme taxíkem domů, i když mi kladl na srdce, že pro nás přijede. Schovala jsem pak mobil zpět do kabelky a vytáhla si ještě žvýkačku, pro svěží dech. Nemusel ze mě táhnout lihovar při příchodu domů, že jo.

Najednou jsem periferně zaznamenala blížící se osobu ke mně a hned jsem se otočila. Byl to ten úchylný chlap a blížil se ke mně sebevědomím krokem.

„Někam odcházíš, kočičko?!“ zazubí se a zastaví se kousek ode mě, až mi naruší můj osobní prostor. Odstoupím několik kroků od něj a počastuji ho arogantním výrazem.

„Dej si pohov a nemluv na mě,“ odbydu ho hned. Ovšem on to zřejmě nepochopil. Opět ke mně přistoupil a svým nosem se dotkl mého holého ramene. Okatě nasál mou vůni.

„Krásně voníš,“ usměje se úchylně a mě naskočí všechny chlupy na těle. Naježím se a zhurta se od něj odtáhnu. Chtěla jsem ho praštit, ale nechtěla jsem se zbytečně zahazovat s nějakým primitivem. Ale on nezahálel a hned si mě zase přitáhl k sobě za pas a hrubě mě chytl za zátylek. Šokovaně jsem vyhrkla a ucítila jeho mokrý a teplý jazyk, jak mi přejel po krku. A kurva dost!

Došla mi trpělivost a mínila jsem udělat všechno proto, aby na mě ten zmrd už nikdy nesáhl. Zlost mně úplně pohltila a já se začala bránit. Rukou jsem ho hrubě bouchla do rozkroku a když se bolestně sehnul, rovnou jsem mu vypálila pěst ze spodu do brady.

„Ty štětko!“ sykl bolestně a ač jsem si myslela, že to tím skončí, on se po mě ohnal a praštil mě nataženou dlaní do tváře. Upadla jsem na zem, kousek od skleněného stolku s pohovkami, které tam byly. Lidi, kteří u stolku seděli se jen zděšeně na nás dívali, aniž by mi šel kdokoli z nich pomoct. Ale mě to bylo jedno. Hned jsem se postavila na nohy, a že to byl zázrak v těch podpatcích, a ráznými kroky přešla k němu. Udeřila jsem ho znova do obličeje a dala do toho všechnu sílu světa. Hned na to jsem ho udeřila ještě dvakrát, načež na potřetí mu vycákla krev z pusy. Pak jsem čapla dvě skleničky, které byly na tom stole opodál a rozbila mu je naráz o hlavu, hezky každou z jedné strany.

Týpek zavrávoral a pak se sesunul zemi, čímž spadl přímo na další skleněný stůl, který byl za ním. Sklo se pod jeho váhou roztříštilo a ten řinčivý zvuk dal jasně najevo všem kolem, že se něco děje. Kolem něj se vytvořil hlouček lidí a já pomalými kroky přešla k němu. Podívala jsem se do jeho zakrvácené tváře a viděla, jak mu teče krev z pusy i rozbitého nosu. Vypadal pěkně zmláceně. Kurva!

 

 

Opírala jsem se o mříže cely, do které mě zavřeli hned po tom, co mě v klubu zatkli za výtržnictví a napadení a převezli na policejní stanici. Udělili mi dvaceti čtyř hodinový pobyt ve vězení s podmínkou. Ač to byla pěkně blbá situace, v duchu jsem se strašně smála té ironii.

Pouze jsem se bránila a rozbila hubu tomu kreténovi, který si tohle mohl dovolit k jakékoli jiné holce, která se bránit třeba ani nemohla. Takže mu to právem patřilo.

Rukama jsem se opírala o chladný kov mříží a přemýšlela nad tím, že to bude pěkně dlouhý den. Byla jsem ráda, že jsem v cele byla sama a nebyl tu se mnou někdo další, mnohem nebezpečnější. Nohy mě neskutečně už bolely v těch podpatcích, ale nemínila jsem se posadit na tu dost pochybnou lavičku. Podlaha též nepůsobila čistým dojmem.

V tom jsem zaslechla dveře a přibližující se kroky. Ohlédla jsem se směrem do chodby a uviděla Matta, který zrovna vystoupil ze stínu. Pečlivě jsem ho pozorovala. Pomalými kroky došel až před mou celu, založil si ruce na prsou a počastoval mě jakýmsi pohledem.

„Máš pohodlí?“ utrousí ironicky.

„Už jsem byla v horších celách,“ odpovím zcela popravdě.

„Rozbila si mu ten ksicht aspoň pořádně?“ optá se zcela vážně. Předpokládala jsem, že mu Eva všechno barvitě vysvětlila. Ještě když mě soukali zatčenou do auta, křičela na mě, že to hned zavolá Mattovi a sežene mi právníka. Věděla jsem, že se na ni mohu spolehnout.

„Dostal to, co si zasloužil,“ odpovím klidně a natáhnu se blíž k mřížím. Matt přistoupí blíž, tak že nás dělily jen ty mříže.

„Fajn, tak půjdeme domů,“ přikývne a v rukách zacinká klíči. Překvapeně mu pohlédnu na ruku s klíči a pak na něj.

„Oni mě pustí?“ nevěřím.

„Jo, zaplatil jsem kauci za tebe a máš štěstí, že tu zrovna slouží můj kamarád, který mi dlužil laskavost,“ ušklíbne se a odemkne celu.

„Zapomněla jsem, že máš kamarády všude,“ uznale přikývnu a vyjdu z cely. Pak se rozejdu ke dveřím, kdy mě Matt následuje. Zhurta otevřu dveře a vejdu do policejní kanceláře. Počastuju dva debilní policajty, kteří zrovna seděli u stolu, hnusným výrazem a sebejistě s bradou vzhůru vyjdu z policejní stanice. Možná dělali pouze svou práci, ale zatkli toho nepravého. Jak by řekl Matt – Amatéři!

Sejdu pár schodů a zamířím si to rovnou k Mattovu autu, které se tyčilo vedle těch policejních vozů. Otevřu si dveře a vyhoupnu se nahoru na sedačku. Byla jsem vděčná za to, že konečně sedím a hned jsem si z nohou skopla boty. Protáhla jsem si namožené nárty a bolestně vydechla. Matt se usadil za volant, nastartoval a spěšně vyjel z parkoviště. Najeli jsme na silnici a já pohlédla z okénka ven. V dálce jsem viděla, že právě vychází slunce.

Až po nějaké době jsem si uvědomila, že jsme vůbec nemířili domů, nýbrž na opačnou stranu. Jeli jsme nahoru do kopců a já se zmateně podívala na Matta.

„Kam to jedeme?“ utrousím zvědavě. Matt se na mě pouze podíval, ovšem nic neřekl. Podíval se zpět před sebe na cestu, a tak jsem se zase podívala ven z okénka. Viděla jsem část L.A. a pobřeží, kde se jistě někde nacházel náš dům. Slunce se již dralo přes horizont moře.

Asi po dvaceti minutách zastavil autem na takové vyhlídce, kdy jsme měli celé město jako na dlani. Byl to nádherný výhled. Kolem nás byla příroda, vysoké stromy a úpatí hor. Napadlo mě, že možná někde blízko od nás by mohl být slavný nápis HOLLYWOOD.

Podívala jsem se na Matta s úsměvem, protože mi touhle neplánovanou vyjížďkou udělal radost. Ale hned mi zatrnulo, protože na mě koukal vážným, ovšem chtivým výrazem.

Hned jsem se po něm natáhla a on si mě k sobě přitáhl tak, že jsem mu najednou seděla obkročmo na klíně. Hladově jsme se začali líbat a on mi okamžitě stáhl ramínka šatů, které jsem měla na sobě a odhalil mi tak holá prsa. Svou dlaní mi hned jedno prso promnul a následně prstem poškádlil bradavku, která se hned hlásila o pozornost. Několikrát jsem se chtivě otřela klínem o ten jeho a cítila jeho vzrušení v kalhotách. Rukama jsem mu jezdila po jeho hrudi a chtěla z něj okamžitě strhat všechno oblečení. On to napětí v jeho kalhotách už zřejmě nemohl vydržet, a tak se odtáhl a sáhl si do klína, aby si povolil pásek a následně rozepl kalhoty. Já jsem se vztyčila na kolenou a dala si kalhotky na stranu, aby nepřekážely. Hned jak vyndal penis z kalhot, jsem na něj zhurta nasedla. Matt hrdelně vydechl a já jsem mu blaženě zavzdychala do ucha. Nečekala jsem na nic a hned jsem se rozjela v bocích a mínila mu vyšukat mozek z hlavy. Matt mi drtil svým stiskem boky, a ještě víc si mě k sobě přitahoval. Začala jsem ho znova líbat a mimo to ho kousla do jazyku. Vyvolalo to v něm ještě více agrese, a tak mě jednou hlavou chytl za culík a hrubě za něj zatahal. Vyhekla jsem vzrušivý sten a ucítila jeho jazyk na mé bradavce. Začal mi ji sát a několikrát mě do ní kousnul. Přidávala jsem důrazněji na přírazech a cítila, že se můj vrchol blíží. Projela mnou silná vlna orgasmu, a tak jsem zpomalila, abych si ten pocit plně vychutnala.

Matt se dál ve mně pomalu hýbal a mě bylo jasné, že se ještě neudělal.

„Koukej vystoupit ven,“ pokyne mi zastřeným hlasem a já na něj vzrušeně pohlédla.

„Ven, jakože úplně ven?“ otážu se natvrdle. Venku nás mohl někdo vidět!

„Hned!“ zdůrazní a plácne mě po zadku. Nesouhlasně se z něj vstanu a vrátím se na své sedadlo. Podívám se na něj a on už mezitím vystupoval z auta ven. Chopím se teda kliky a vystoupím bosými nohy ven. V tom Matt už stihl obejít auto a objevil se u mě. Penis se mu dral z kalhot a mě to vzrušilo hned znova. Hrubě si mě pak k sobě otočil a opřel mě o sedačku, o kterou jsem se opírala nahými prsy. Přistoupil mi k zadku a několikrát mi zmáčkl půlky. Cítila jsem, jak mi jezdí svým penisem mezi půlkami a vyvolávalo to ve mně jisté vzrušení. Chvíli na to do mě znova pronikl a začal mě nekompromisně šukat.

Hekala jsem do sedačky a nechala se jím totálně pohltit. Nahmátl se po mých vlasech, které si obtočil kolem dlaně a pevně je sevřel v ruce, až mě to zatahalo u temene. Druhou rukou mě silně držel za bok a zhurta přirážel. Cítila jsem, že se udělám znova. Projela mnou menší orgasmus než předtím, ale i tak to bylo opojné. Matt se udělal chvíli po mně a několikrát ještě silně přirazil. Pak se mi znaveně opřel čelem o holá záda a vydýchával se.

Po chvilce, kdy jsme oba nabrali dech a naše srdce se zklidnila, jsme se oba narovnali a náležitě se upravili. Hned jsem se ohlížela, zda nás někdo neviděl a neměl tak žhavou podívanou po ránu, ale kolem nás nebyla ani živáčka.

Matt pak ke mně ještě přistoupil a krátce mě políbil. Pak se rozešel kolem auta, zpátky k volantu. Nasedla jsem teda zpátky na své místo a obdařila ho spokojeným výrazem. Jeli jsme zpátky domů.

 

Když jsme dorazili domů, potichu jsme vešli do domu, protože jsem doufala v to, že Eva bude spát na gauči. Taky že jo. Ležela rozcáplá přes celý gauč a hlasitě chrápala. Chrápala vždy, když byla značně napitá. Potichu jsme s Mattem vyšli nahoru po schodech a já hned zapadla do koupelny. Mínila jsem ze sebe smýt celou noc, pobyt ve vězení a ranní boží sex. Dlouze jsem se vysprchovala, umyla si vlasy, kompletně se odlíčila a cítila se jak znovuzrozená. Převlékla jsem se do čistých kalhotek a obyčejného trička a potichu přešla do ložnice, kde už Matt ležel nahý v posteli a měl zavřený oči. Zřejmě už spal. Opatrně jsem vlezla k němu pod deku a přitulila se k němu. K mému zachránci. K mé spáse.

 

Probudila jsem se chvíli před polední a mínila hned vstát, abych nezanedbala čas strávený s Evou, který se značně krátil. Po ranní hygieně, jsem se převlékla do svých nových jednodílných plavek, natáhla si na to džínové kraťasy a vesele seběhla schody dolů. Podívala jsem se na gauč, kde Eva stále ležela, ovšem byla vzhůru.

Začala jsem se hrozně smát při pohledu na ní. Měla jasnou kocovinu.

„Dobré ráno, krásko!“ počastuji ji úsměvem a přejdu do kuchyně, abych zapnula kávovar.

„Pššššt!“ utrousí bolestně Eva a chytla se přitom za hlavu.

„Je ti blbě?“ opáčím s mírným pobavením v hlase.

„Strašně mě bolí hlava, tebe ne?“ udiví se a bolestně se na mě podívá.

„Já stihla vystřízlivět ve vězení,“ odpovím zcela popravdě.

„No jo vlastně! Já chtěla na vás počkat, až se vrátíte domů, ale usnula jsem! Dopadlo to dobře, ne?!“ uvědomí si náhle a posadí se do sedu, čímž zasyčí bolestí ještě víc.

„Jojo, Matt zaplatil za mě kauci,“ opáčím a otočím se ke kávovaru, do které vložím velký hrnek.

„Ježiš, to až budu vyprávět, že tě zavřeli!“ řekne pobaveně Eva a já se na ni zhurta otočím.

„Nikomu to neřekneš! Jasný!“ ukážu na ni varovně prstem.

„Jinak mě zmlátíš taky?!“ ušklíbne se a pak se zase bolestně tváří, když udělala větší pohyb hlavou. Ha, karma!

 

Seděly jsme s Evou na terase a pohlížely na burácející moře. Všimla jsem si, že se k nám od moře blíží Matt se surfem v ruce. Zase byl oblečený v neoprenu a vypadal tak sexy. Obě jsme s Evou seděly, se slunečními brýlemi na očích a zařezaně ho pozorovaly. Jak se k nám pomalými kroky blížil, sebejistě na nás koukal, koutkem úst se usmíval. Byl celý mokrý, sexy, lehce od písku. Došel až k nám, surf odložil o terasu jako vždy a pak se bez jediného slova nade mnou sehnul. Políbil mě a já z jeho rtů ucítila slanost moře.

„Dobré ráno, lásko,“ utrousí mi tiše do tváře a pak se odtáhne. Kývne na pozdrav ještě Evě a zmizí dovnitř domu. Sakra, šla bych hned na něj, ale byla tu Eva!

Vzrušeně jsem se ohlédla po Evě, která seděla jak přibitá na tom křesle, tvářila se lehce zaskočeně a ovívala se rukou.

„Myslím, že se má yoni probrala k životu. Moc dobře chápu, co na něm vidíš,“ utrousí a těžce vydechne. Začnu se smát tomu, jak jím byla rozhozená. Moc dobře, jsem tomu rozuměla.

 

Vytáhla jsem Evu na oběd do místní blízké restaurace, která měla výhled na moře a daly jsme si řádnou dávku mořských plodů. Povídaly jsme si dál o všem možném a spravily si hladinku kocovinu, malou skleničkou bílého vína k jídlu.

„No a nechceš tu zůstat do Dne nezávislosti? Budou tu velké oslavy a ohňostroj,“ nabídnu ji lákavou nabídkou.

„Ach to víš, že bych ráda, ale mám už koupenou letenku do Švýcarska. A stýská se mi po Angusovi, jsem to ale měkkota, co?“ opáčí Eva posmutněle.

„Ne, já to chápu,“ usměji se na ni a usrknu ze skleničky vína.

„No a třeba za měsíc bys mohla přiletět ty za námi, co myslíš? Budu mít narozeniny,“ nadhodí důležitě. To byla pravda, měly jsme narozeniny přesně měsíc od sebe.

„Přijedu, ale pod jednou podmínkou,“ podívám se na ni podezřele.

„Chceš vzít Matta s sebou?“ zazubí se nevinně.

„O to ani nejde, ale nechci se tam potkat s Adamem,“ odpovím zcela vážně. Prostě jsem mínila za námi udělat jednu velkou hutnou černou čáru. Eva semkne ústa a pohlídla na mě vcelku překvapeně, ale pak se chopí sklenice vína, jako kdyby chtěla něco říct, ale raději se neodvážila.

„No co?!“ opřu se do ní. Byla průhledná a já už ji znala dost dlouho.

„Nic,“ pokrčí rameny, jakože nic.

„Nekecej,“ řeknu podezřívavě.

„Nevím, já si prostě nemůžu pomoct, ale vás dva mám prostě spojené, jakože k sobě patříte. Navzájem se doplňujete, a zároveň jste jak dva magnety, které se o sebe neustále otírají a přitahují se. Mrzí mě, že to mezi vámi takto dopadlo,“ opáčí upřímně. Ztěžka jsem se nadechla a opřela se zády do židle. Těžko se mi to poslouchalo. Kor, když Eva neznala celou pravdu.

„To je možná pohled z tvé strany, a já ti ho nezazlívám, ale ne vždy je všechno tak, jak to vypadá,“ řeknu tak, aniž bych musela vysvětlovat něco dalšího.

„Co jste si vlastně udělali?“ vysloví hned a napřímí zvědavě hlavu.

„Prostě to vyplynulo z mnoha situací. Byli jsme každý někde jinde,“ opáčím neurčitě, doufajíc, že to jako odpověď bude stačit, ale přeci jen, Eva. Prostě Eva.

„Uhodil tě?!“ vyhrkne vážně Eva.

„Co?! Ne!“ zaskočí mě. Možná i chtěl.

„Byl na tebe hrubý?!“

„Ne!“ opáčím. Ano, to byl!

„Nechtěl svatbu a děti?!“ střílí od boku otázky, snažíc se ze mě něco dostat.

„Ale to asi chtěl,“ pokrčím rameny. Zřejmě chtěl.

„Tak mi řekni kurva, proč jste se rozešli!“ zvolá rozhořčeně Eva, kdy to už nemohla vydržet zvědavostí. Pak se jako by uvědomila, že byla příliš hlasitá, když se po nás ohlédli lidi od stolu blízko nás. Omluvně se na ně usměje a pak se zase nasupěně podívá na mě.

„Prostě a jednoduše. Pohyboval se v jistých kruzích, se kterými nechci mít nic společného, jasný?!“ odpovím vážně. Jak ironické, že?!

Eva si ztěžka vydechne a chopí se skleničky, kterou do sebe celou vyklopí. Položí skleničku zpátky na stůl a počastuje mě dalším jejím vzpurným výrazem. Pak to jakoby hodí za hlavu, zakroutí hlavou a chytne mě za ruku.

„Ale přijedeš na moje narozky, viď?!“ řekne prosebně.

„Jasně, že jo. To si nenechám ujít,“ pousměji se na ni a děkovala Bohu, že to její vyzvídání tak rychle vzdala.

 

Večer jsme seděli ve třech na terase a povídali si o různých věcech. Teda hlavně Eva mluvila. Vyprávěla Mattovi, naše společné zážitky z cest či našeho bujarého mládí na vysoké škole. Matt se vždycky jen potutelně smál, když mu sdělovala peprné věci o mě, či trapasy, které se mi s ní staly. Prostě kámoška za všechny prachy!

„A v kolik ti to zítra letí?“ napadne mě náhle, když Evě konečně pusa sklapla a nacpala si do pusy plnou hrst popcornu.

„V poledne,“ opáčí s plnou pusou. Buran Eva!

„Hodíme tě na letiště,“ řeknu s tím, že se s ujištěním podívám na Matta. Ten pouze souhlasně přikývne.

„To byste byli zlatí,“ usměje se Eva a z pusy si omete zbytky popcornu, který právě dožvýkala. Pak se zhurta natáhla po sklence bílého vína, které jsme si koupili k večeři a požitkářsky se napije. Jako kdyby ji to večer předtím nestačilo.

„No a co vůbec tvůj byt? Teď když bydlíš tady, tak si ho pustila, nebo si ho ještě necháš?!“ řekne najednou uvědoměle a mě zatrne. Uvědomila jsem si, že ani o mém bytě neví. Decentně jsem střelila pohledem na Matta, který měl naprostý poker face a nehnul ani brvou a pak jsem se podívala na Evu.

„Ten byt mi vyhořel, když jsem byla ještě v Dubaji,“ řeknu s poloviční lží. Eva se napřímila v zádech a počastovala mě s vyděšeným výrazem.

„Cože?!“ nechápe.

„No, výbuch plynu. Původně jsem si ten byt chtěla odkoupit, ale pak došlo k poškození toho bytu. Tak jsme se s majitelem domluvili, že ho z pojistky nejdříve opraví a pak mi ho eventuelně nabídne k prodeji. Ale už se neozval, takže předpokládám, že ho nabídl někomu jinému,“ odpovím popravdě. Aspoň nějaká část pravdy.

„Ty vole a kdy jsi mi to jako chtěla říct?!“ přejde Eva do češtiny a kouká na mě káravým pohledem.

„Já jsem na to zapomněla! Promiň!“ opáčím omluvně též v češtině. Vyjeveně na mě ještě chvíli kouká a pak si nervózně poposedne.

„A tys tam měla plyn?“ otáže se udiveně.

„Jojo, měla,“ přikývnu se lží, snažíc se ale dát najevo, že mluvím pravdu. Přeměří se mi prozíravým pohledem, tak jak to umí jen ona.

„Aha,“ hlesne pouze, stále ze mě nespustila oči.

„No, dáme si další skleničku?“ zvolá najednou Matt a chopí se našich prázdných skleniček od vína.

„Já si dám,“ zvolám nadšeně, vděčná, že se zapojil do konverzace. Alespoň nějak.

„Mně taky ještě nalij,“ utrousí značně znepokojeně Eva a svou skleničku mu podá do ruky. Matt se zvedne a odejde do domu.

„Předpokládám, že i vyhoření tvého bytu má co dočinění s tajemstvím ohledně Adama,“ řekne zcela vážně Eva v češtině. Podívám se na ni vážně a měla jisté nutkání ji říct aspoň něco. Ale prostě jsem ji musela před tím vším ochránit. Alespoň nějak.

Nic na to neřeknu a chopím se pár chipsů, které jsme si nasypali k vínu. Nacpala jsem si je do pusy a pohlédla na černotu před námi. Moře v té tmě už nebylo vidět, ovšem moc dobře byly slyšet vlny, které se rozbíjely o mělčinu.

„Už se to nese!“ zvolá Matt a zase pročísl hutnou atmosféru. Obě si od něj převezmeme skleničku a každá se napijeme vína. Eva skleničku zhurta odloží na stolek a pak se nadechne.

„No a plánujete svatbu? Nebo si pořídíte pár dětí?!“ zvolá Eva a nasadí úsměv. Ovšem já věděla přesně, co to znamená. Vzpurná Eva.

Všimla jsem si, jak se Matt málem zadusil vínem, které mu zaskočilo v krku, při její úžasné otázce a počastovala jsem ji zamračením.

„Evo!“ napomenu ji zcela vážně.

„No co! Nemůžu se zeptat?“ opáčí nevinně a podívá se na Matta. Zřejmě čekala odpověď hlavně od něj než ode mě. Matt vycítil její pohled a napřímil se v zádech. Přišel mi najednou, že pod její propalujícím pohledem znervóznil a já se v duchu musela pousmát.

„Jo, třeba jednou,“ odpoví neurčitě a odloží sklenku vína před sebe na stolek.

„Jednou? Týně pomalu a jistě tikají biologické hodiny a nemůže čekat na slovo jednou!“ vyhrkne s úsměvem, ovšem já cítila tu jízlivost v jejím hlase. Uškrtím ji!

„Hele, možná by bylo na čase jít spát, a ne zase chlastat, hm?!“ syknu směrem k ní.

„Mně se ale ještě nechce spát!“ opáčí hned.

„No, ale mě jo! Takže mě omluvte, jdu dospat, co jsem včera zameškala!“ řeknu důležitě, zvednu se od čerstvě dolité sklenky vína a odejdu z terasy. Vydupala jsem schody nahoru a zapadla do koupelny. Byla jsem naštvaná na Evu, že takhle přepadla Matta, něčím, o čem jsme spolu ani nemluvili. Bylo to od ní sprostý! A mínila jsem jí to dát ještě sežrat.

Krátce jsem se vysprchovala, vyčistila jsem si zuby a odlíčila. Pak jsem přešla do ložnice a převlékla se do čistého tílka a kalhotek. Ulehla jsem do postele a zuřivě koukala směrem k oknu. Říkala jsem si, zda tam ještě sedí a mluví spolu. Jestli mě třeba nepomlouvají. Bůh ví, co s Evy ještě vypadne!

Ovšem zaslechla jsem pohyb kliky a následně se otevřely dveře. Ohlédla jsem se před rameno a viděla siluetu Matta. Vešel potichu dovnitř ložnice a přešel až k posteli. Vlezl si pod deku a já cítila čerstvou vůni jeho sprchového gelu. Byl vykoupaný a krásně voněl. Hned jsem ucítila jeho ruce, které se mi ovinuly kolem těla a on si mě přitáhl blíž k sobě. Položil mi hlavu mezi hlavu a rameno a políbil mě něžně na krk.

„Nezlob se na ni, má o tebe pouze starost,“ pošeptá potichu. Nevěřícně jsem vzhlédla směrem k němu. On ji bránil!

„Tomu rozumím, ale bylo to podlé od ní! A ty ji ještě bráníš!“ ušklíbnu se a všimnu si, jak se Matt usmál.

„No, je fakt, že poslouchat ji takhle několik hodin v kuse, tak si raději vystřelím dobrovolně mozek z hlavy, ale vím, jak tě má ráda a rozumím jejímu strachu o tebe,“ vysvětlí Matt a políbí mě hned na to na holé rameno.

„Jo já vím,“ utrousím jen. Vím, že mě má ráda a že má o mě určitý strach. „Ale to její vyzvídání bylo prostě nevhodný!“ dodám uraženě.

„Kvůli tomu, že jsme spolu ještě o tom nemluvili?“ otáže se Matt tiše a mě tím poskočí srdce.

„Jo,“ hlesnu jen. Značně jsem znervózněla. Opravdu tohle nebylo téma, které bychom měli na pořadu dne. Spíše patřilo k tomu tabu.

Ovšem Matt to nijak dál nekomentoval, a naopak se začal věnovat líbáním mého krku. Zahrnoval mě jedním polibkem za druhým a mě to začalo být velice příjemný. Pomalu a jistě jsem začínala zapomínat na to, jak jsem naštvaná na Evu. Matt pokračoval polibky dál po mé ruce, kdy se vzepřel na rukou a sehnul se k mému prsu. Políbil mě na bradavku přes tričko a ta se mi hned probudila. Pokračoval dál a rukou si mě jemně položil na záda. Shrnul mi kalhotky a políbil na podbřišek, kdy jazykem přejel až k pahorku mého klína.

„Lásko, Eva je dole, necháme si to až na zítra, až odjede, hm?“ navrhnu naivně. Matt úplně ignoroval mou trapnou prosbu a špičkou jazyka začal dráždit můj klitoris. Tiše jsem zaúpěla. Matt mi chvatně stáhl celé kalhotky, přesunul se mezi má stehna a začal mě bezostyšně uspokojovat jazykem.

 

 

„Budeš mi chybět, ty kozo!“ utrousí Eva, když jsme stáli na parkovišti u letiště.

„Ty mě taky!“ řeknu vážně a pevně ji obejmu, už asi po milionté. Na naši včerejší slovní potyčku jsme zapomněly a už se k ní nevracely.

„Uvidíme se teda za měsíc?“ optá se s ujištěním v hlase.

„Jo, přijedu. Koupím si letenku raději co nejdříve,“ ujistím ji.

„Skvělé! Budu se teda těšit!“ zvolá nadšeně a vzdálí se ode mě. Chopí se svého zavazadla a postaví se rozhodně na odchod.

„Šťastný let!“ řekne Matt s úsměvem. Ona nám ještě zamává a pak se vydá k letištní hale. Chvíli tam tak stojíme s Mattem, držíc se za ruku. Pak si mě Matt k sobě přitáhne a políbí mě do vlasů.

„Pojď, pospícháme domů,“ utrousí vážně.

„Pospícháme?!“ nechápu a podívám se na něj zmateně.

„Jo, musíme dohnat co jsme zameškali. Musím tě ošukat pořádně v posteli, pak v koupelně, na gauči, večer na terase,“ pronese tak důležitě a já vyprsknu smíchy. Prostě Matt.

 

Autor Exnerka, 09.07.2024
Přečteno 54x
Tipy 5
Poslední tipující: cappuccinogirl, Verunka1, Marry31, mkinka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Otevřela jsem jako první 8.kapitolu a i když jsem se na začátku trochu šklebila, způsobila to tequila s citronem,tak jsem se při čtení dobře bavila.Díky a dobrou noc

13.07.2024 23:06:28 | Verunka1

líbí

Moc děkuji! :))

13.07.2024 23:08:08 | Exnerka

líbí

Nevím jak to děláš ale tenhle příběh je pořád dokonalý

09.07.2024 11:17:31 | Marry31

líbí

Ach! Ani nevíš, jak mě tvá slova těší! :) opravdu si toho vážím a budu doufat, že se ti příběh bude líbit i na dále

09.07.2024 11:27:50 | Exnerka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí