romanek

romanek

Každý den jsem si říkala jak ten život utíká a jaký vlastně má smysl.
Děti jsou odrostlé a já vlastně nemám co na práci. Řekla jsem si ,že bych mohla konečně trávit svůj život více mezi lidmi a v přírodě. I když mám spousty kamarádek nikdy mě to netáhlo nikam chodit. Doma u krbu mi vlastně bylo celkem faj.
Tak jsem si pořídila nové kolo a začala více jezdit po výletech ,ale pořád mi něco chybělo.
Chlapa jsem neměla už spoustu let a taky jsem si říkala ,že mi to ani nechybí ,ale najednou bych chtěla něco vzrušujícího.
Kolem bylo spoustu mužů ,ale prostě nikdo kdo by mě přitahoval. Dokonce mám souseda který je pohledný sportovec. No nedá se na nic tlačit.
Jednou mi kamarádka nabídla, že by jsme mohli jet na wellness pobyt kde si aspoň odpočinem a samozřejmě si nemohla odpustit a rejpnout si ,,třeba tam někoho potkáš,,
Nejbližším týdnu jsme odjeli na hory kde bylo opravdu nádherně. Všechno začalo kvést a vůně se rozlínala po celém kraji. Ubytování bylo krásné a luxusní. Moje první cesta vedla do vířivek. Kamarádka zamířila spíše k baru kde byl pohledný mladík. Ve vířivce nikdo nebyl tak jsem si to užívala plnými doušky. Číšník mi přinesl sklenku šamanského jako uvítací drink. Bylo to fajn si takhle odpočinout.
Večer jsme s Anitou kamarádkou šli na večeři kde byl krásný krb a vše ze dřeva. Atmosféra byla opravdu romantická .Jen tu něco chybělo .Jen jsem to dořekla ve dveřích se objevila partička mužů. Anitě se rozzářili oči a hned se začala upravovat. Smíchy jsem nemohla. mě to jako vždy nechalo chladnou. Anita se na mě podívala jestli jsem normální. Odpověděla jsem jako pohoda ne .Dali jsme si dobrou večeři a přemístili jsme se k baru kde už sedělo par lidi a dobře se bavili.
Večer byl klidný a odpočinkový ,když jsem si říkala, že půjdu na pokoj objevili se tam muži kteří k nám mířili. Anita zpozorněla a vytasila hrud. Musela jsem se začít smát. Anita byla okamžitě v obležení mužů a byla ve svém živlu. Začali jsme se všichni dobře bavit a najednou Anita někam odešla a s ni i dva pánové. Nakonec tam semnou zůstal jen jeden a tak jsme si povídali. Měla jsem pocit jako by jsme se snad už někde potkali. Jmenoval se Patrik.Modré oči smyslný úsměv a krásně dokázal vyprávět.
Mluvili jsme spolu celou noc a nakonec jsme viděli i východ slunce. Nakonec jsme se rozloučili a každý jsme šli do svých pokojů. Dopoledne jsme si Anitou užili super wellness,ale ostatní už jsme neviděli což mě mrzelo. Na recepci nám řekli ,že panové museli rychle odjet. Měli tam být ještě pár dnů. No smůla konečně někdo kdo byl milí a přitažlivý a zmizel. Ani kontakt nenechal .
Náš pobyt skončil a rozjeli jsme se domů. Aspoň jsme si užili relax s masážemi a vířivkou.
Dny plynuli a už jsem i skoro i zapomněla ,že nějaký Patrik existuje. Nastoupila jsem do nového zaměstnání kde jsme otvírali novou galerii a najednou se tam objevil v doprovodu krásné blondýnky.Zastavil se mi dech když se na mě podíval. A ve mě hrklo proč!? Usmál se pozdravil. Najednou se z ženou rozloučil a mířil ke mě. Začalo mi bušit srdce jak o život.
Řekl "Dobrý den ani jsem nedoufal ,že vás někdy uvidím,, no to jsem nedoufala ani já.
Srdce mi bušilo jako o život. Ještě ,že už jsem končila a jako strašpytel jsem utekla.
Vůbec jsem nevěděla co dělám. Co se to semnou dělo. Nohy se mi klepali jako malé holce.
Uběhlo pár dnů a na recepci v galerii byla kytka pro mě s pozváním do přístavu. Bylo to od něj. Majitel galerie přišel a řekl ,že bych měla jít,že mám už volno. Vůbec jsem nechápala o co jde. Před Galerii stálo auto.To už jsem nechápala vůbec. Dovezlo mě domů abych se převlekla a řidič mě odvezl do přístavu.
V přístavu stála velká jachta s názvem Valerie. Úplně mě to zarazilo. Jak jako Valerie proč na lodi bylo moje jméno. Šla jsem k lodi kde na mě už čekal Patrik v obleku a s kytkou. Na lodi byl připravený stůl ze svíčkami. Bylo to nádherný. Zeptala jsem se jak je možné ,že se ta loď jmenuje Valerie. Prý před pár lety navštívil kartářku a ta mu řekla ,že pokud někdy bude kupovat loď má jí pojmenovat Valerie. Neřekla proč ,ale že časem uvidí. Srdce mi bušilo jako o život . Večer byl úžasný .Nikdy by mě nenapadlo ,že něco takového prožiji. Domluvili jsme na příští týden,že mi zavolá a ,že se sejdeme.
Když jsem to vyprávěla Anitě byla tak nadšená ,že ani nemluvila. Což bylo co říct.
Dny ubíhali a telefonát nikde. Začala jsem být nervózní nic se nedělo. Ani můj šéf nic nevěděl.
Nakonec po pár týdnech se objevil u mích dveří a já se na nic neptala . Padli jsme si do náruče a on mě začal vašnivě líbat všude po těle. Kousek po kousku mě ochutnával a celé tělo se chvělo vzrušením. Když mě přestal líbat položil mě na záda a vniknul do mě tak až jsme zasténala vzrušním. Jeho pohyby byli jemný a moje tělo si užívalo jeho přítomnost. Když skončil oba jsme se chvěli vzrušením. Když odcházel slíbil ,že příště už mě nenechá tak dlouho čekat. Za pár dnů jsme se viděli znova a ze stejnou vášní jsme se milovali. Jeho tělo bylo krásné pevné a vzrušené . Nikdy jsem takový pocit snad nezažila.
Autor Anna35, 26.11.2024
Přečteno 23x
Tipy 2
Poslední tipující: Marry31, mkinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Ráda jsem četla ačkoli na výklady karet nevěřím

26.11.2024 18:39:30 | Marry31

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel