...Za okny kulisarny se procházejí děvčata. V me hlavě, solární fuga, kosmické lode čelní distance, styl vážka křídlovka, orbity poloměr devět, meteoricke roje. Před chvílí dva muži, jeden starý a druhy mladý, prebihali cestu, stěna na Malé scéně se odchlipavala ze zdi, bylo nezbytne ji pro tento případ privrtat. To už Franta vyskočil na žebřík a postaral se o to, zatímco já ji pritlacil v nezbytném naklonění.
Uprostřed noci, světlo nezbytných poluci, znovu se mi zdálo o ženách a sexualitě, neobtazene, obnazene eroticke svalstvo, motor mych pornografických snu v kremovych polích bez kontur, zakoncenych blazenym vrznutim do podivuhodne vzrusene Květoslavy, polozene na zádech, jejíž luna doslova pretekala mocnym zjevením posvátné řeky primordialnich proudu fluktuaci. Syndrom: potlacovana touha plodit deti, odrážet se v sebeklonujicim mechanismu existenční konečnosti, brusný kotouč vědomí, kde oko každého pohunka má fasetu, jez deformuje aktivního zdvojence. Diagnoza: pokroucena a zvracena kreativita.
Zbytek osádky kulisacke crew jel vyskladnit Mana do starého města, my nemáme co dělat, což není prospesne pro myšlenkové pochody, Franta čte nějakou novou knihu a Roman, po operaci oka, je ještě limfatickem stavu, vyhýbá se cest prašných zjevení, Jena bojuje s horeckami i lednovou namrazou severu, herec Doskočil se chystá na premiéru, ostatní určíte dojme k slzám, trochu společného enthuziasmu zvítězí nad nudou a průměrnou sebestrednosti paměti a lucidniho na měsíčního tichoslapka jez si pod nosem mumla sve krute hermeticke sifry a protikladne stinohry paranoickych veršů, pro sluch proletariátu skrytých v básnické temnotě.
Návrat k dystopii: rano;budík nastaven na šest padesát devět. Letova dráha zastavení, sedm prodlev. Zapnuti nootebooku:imprintujiciho zařízení audio exportu, 7:19. Postupy. Otevírám Fruity Loops. Do sampleru insertuji Harmor, v nastaveni prednastavenych presetu davam jednu z úložných 'Deep' variant, tu ještě lehce moduluji (nezbytne:přečíst si vse dostupne z informační agendy o tomto interním pluginu, sledovat tutorial o nastavení na strelkovy kovový a plazmaticky neurobass, ve společnosti s kliknutím do automatizace). V dalších fázích vývoje, 'vyvinu', ještě mnoho dalších presetu, hodnotu zde tvori přehled a kontrola.
Ranní produkční proces se skládal ze tři kroků v každém ze dvou subkroku. V prvním: insertovat Harmor, v kolonce okénka mixéru, nastavit příslušný kanál mixéru, tam otevřít uložení mixéru pro dány kanál, zde jsou možnosti otevřené, nebot kazda varianta má účinnou změnu a kazda jednotliva změna bude znit jinak po precasovani, což je v povaze druhého a třetího kroků.
Postuluji tyto zápisky pro začínající producenty a literáty, snažím se aby mi byly k upotrebeni v dalších postupech a literárních segmentacich pro první male scifi povídky a scénáře tohoto roku. V druhém stupni sampleru insertuji harmless, tam z basových presetu navoluji face eater, modifikuji jeho knoby, oscilace a křivky. Tim dostávám úplně jiný zvuk než je v původním nastavení. Konkrétní změny si ne vybavují(nutnost psát si změny po krocích z hlediska vývoje, s ohledem na studium a zvladnuti pluginu). Jakmile jsem s basovou klávesovou odezvou spokojen Vydávám se na piano roll, to letiště cerne a bile dálnice zvuku, kumulujicich vteřin unasive senzoricke rozkose. Tam v nižších polohách E3 az A2 pokládám Dlouhé monolity na klaviaturu, u nich upravují hlasitost. Výsledek ještě procedim přes Camel Phat. Je mozno experimentalne kombinovat tyto presety co jsou již uvnitř a presety z externích pluginu a vocoderu, tím poznat dostupnou škálu emblatickeho soundu. Vidění do digitální technologie.
Po cestě do prace na Moravni hrazce mam zvláštní puzeni poslechnout si znovu skladbu ktera mne 'přejela ' včera podvečer při cestě z prace, je na kanálu YouTube pod účtem Dark Step Warrior a jmenuje se...
Planetární Alert od To Folds. Poté se Odmlcim a najdu pod touto 'heavy' skladbou cestovní hlubinne kanceláře kosmu i jiné komentáře odznaky Supernova. Jdu do basickych tuturialnich sekvencí, tusim ze další krok je automationizace, pluginu a kroků. Seamless mne provádí. Poté už přestavba za zvuku klasicke Beethovenovi sonáta, behame tam jako loutky a prenasime kulisni realitu, není jednoduche si to uzit, ale učím se. Pak cesta do skladu v letu, finální úklid.
Sedim v jednom oblibenem podniku v Uherském Hradišti, kamarád sedi za dverma a zandava na Virtual Djeji a nakládá tam svoji oblíbenou selekci, v uradku za barem operuje Tomáš a jeho družka, vydává mi pivo přemítá o rozkoši a vlastnostech zvuku a basových textur, vedle Mr. Indian pořádá dražbu na baru, všichni se baví a vítají život, tekute slova a vášne valící se z plreprobeden syntetický zvuk a pátrání po zdroji naší společné evoluce, tak jako ranní poluce, vesmír drilopuje bass a strana rychty se vrací v plné polni a ty zesil to ticho ticho zabijejici tichoslapka ticho v rohu životní ho pocitu a nás všech na králové, rozhlednu se kolem a mirim k vodě vytvořit nove z úkolem vlny z ticha a temnoty pod hlouček mléčný měsíc a molo a lode a proti proudu řeky a tezkotonazni bass a naše společné noty a lidé a lithiova Sonia a Maty skákající ke stropilu a družka za barem rozdavajici panáky a ohlusujici radost vykresana nad nebem mírem a blaženosti jak se prochazis a hází ony oblouky a ty se z ohýbat pro zvuk a milionyet od Země. Střih. A náběh na další Track a drop a ty jedeš are žes lopatou a lidi to rozplynou a rozhýbe a rohy Ziji jevistem nokturnalni noci velebnosti bassu a beatu jak to miluješ a jak to.mas rad.!!prameny. Střih a drop a bass abyss a ona v dálce její rozpalene pohadkova basnicka duše a měsíc v puli jantarove lice a čepy pozornosti a Tvé vedvojnosit a sypava bylina naděje. !