Sex v Římě

Sex v Římě

Anotace: Zhýralý a vášnivý příběh. Sexuálně třaskavé napětí, které Vás jistojistě napne. Nic pro jemné povahy!

 

 

"Jedno bylo, je a vždycky bude jisté. Sex prodává!"

 

1.kapitola

Do oblak a ještě dál

 

Netrpělivě jsem třímala madlo kufru v ruce a rozhlížela se do všech stran. Stála jsem na chodníku před letištní halou příletů a už patnáct minut čekala na svou sestru, která mě měla vyzvednout. Teda, alespoň to slibovala!

Stella měla jasné instrukce, že mé letadlo přistane ve tři hodiny odpoledne a sama zahlásala, že mě vyzvedne na letišti. Suše jsem polkla a zašátrala po svém mobilu v kapse. Zkontrolovala jsem, zda mi nezanechala nějakou zprávu, nebo mi nevolala, ale mobil nevykazoval vůbec nic. Umínila jsem se, že jí teda zavolám, když v tom jsem zaslechla zběsilé zatroubení auta, kdy se zpoza přijíždějícího taxíku vynořil černý jaguár a zběsile přede mnou zabrzdil. Zpoza kouřová skla jsem viděla siluetu sestry, která na mě už zběsile mávala. Nemohla jsem si nevšimnout, že zastavila na zákazu zastavení, které neplatilo pouze pro taxíky. Jako kdyby si z toho nic nedělala, vystoupila a už za mnou cupitala v botách na vysokém podpatku. Vypadala neuvěřitelně. Naposled jsem ji viděla na Vánoce před půl rokem, kdy jsme seděly ve vlněných svetrech u krbu v domě naší mámy a teď byla nasoukaná v úzkých šatičkách a vypadala jako jasná modelka. Vždycky jsem jí tu její krásu záviděla. Měla nekonečně dlouhé opálené nohy, delší husté vlasy kaštanové barvy, které měla volně rozpuštěné. Její pleť se na slunci leskla a byla dokonale upravená.

„Lori! Konečně!“ zahaleká a přitiskla se mi do otevřené náruče. Na těch vysokých podpatcích, byla o půl hlavy vyšší jak já, čímž mi opusinkovala čelo.

„Prosím tě, zas to nepřeháněj,“ rýpnu si do jejího projevu sesterské lásky. Záhy se ode mě odtáhla a nasadila zářivý bělostný úsměv.

„Omlouvám se, že jedu pozdě, to víš, dopravní zácpa a tak,“ utrousí monotónně, kdy mi vyrvala z rukou madlo kufru a začala s ním přecházet k jejímu luxusnímu autu. Najednou na nás začal troubit taxík, který se mínil zařadit do pruhu, ale Stella mu tam překážela. Začala na něj něco pokřikovat v italštině a horlivě mu ukázala něco gestem ruky. Záhy narvala můj kufr na zadní sedačky a rychle přešla za volant. Usadila jsem se vedle ní a slyšela hlasité troubení za námi.

„Se neposer, kreténe,“ zamručela Stella, nastartovala auto, a ještě ukázala vztyčený prostředníček směřující za nás. Zasmála jsem se její bezprostřednosti, kterou jsme sdílely. Bezprostřednost a ostrý jazyk jsme měly po matce.

„Jinak, vítej v Římě! Tady musíš mít ostré lokty!“ mrkne na mě nezbedně Stella, kdy šlápla na plyn a odpíchla se ze zákazu zastavení.

„No a jaký si měla let?“ zeptá se záhy po tom, kdy jsme se vymotaly z letištního areálu a najely na městkou silnici.

„Náročný,“ utrousím znepokojeně, kdy jsem si vzpomněla na nekonečnou hodinu a čtyřicet minut, kdy vedle mě seděl chlap, kolem padesátky, který hrozně smrděl a na opačné straně seděla mladá dívka, mladší jako já a chudák polovinu cestu prozvracela. Opravdu let za všechny peníze! V krátkosti jsem to Stelle odvyprávěla a ona znechuceně naškrobila nos.

„No, snad to byl jediný mráček v našem zářném dvoutýdenním maratonu plné zábavy. Uf, počkej až uvidíš a zjistíš, co všechno jsem si pro nás vymyslela,“ její slova zněla záludně.

„Určitě chci navštívit koloseum a někde si dát fantastickou pizzu nebo těstoviny!“ zvolám a pomyslela na svůj imaginární seznam, který jsem si vytvořila s jasnou představou, co chci za ty dva týdny v Římě zažít.

„Děláš si prdel?! Koloseum a pizza?! To jediné tě zajímá?“ vyprskne na mě otráveně a zastavila na prvním semaforu.

„No a ne? Prostě Itálie!“ ušklíbnu se na ni. Z obou našich stran auta zastavilo několik skútrů.

„Holka, rozhlídni se…Itálie, a kor Řím, toho nabízí daleko víc,“ usměje se potutelně Stella a očima mi naznačí podívat se vedle mě. Ohlédla jsem se z okénka, kde vedle nás stál bleděmodrý skútr, který též čekal na zelenou. Na něm seděl od prvního pohledu velmi pěkný mladý muž. Usmíval se na nás a vyzýval nás pohledem.

„Myslíš jako chlapy a jednorázový sex?!“ zamručím na ni.

„Myslím jako hordy nadržených chlapů a fantastický sex,“ zasměje se líbezně a šlápne na plyn, protože nám skočila zelená. Pobaveně jsem vydechla a zakroutila hlavou.

„Ale já přijela za tebou, ne si to rozdat s prvním cizincem, kterého tu poznám,“ zašvitořím a Stella začala nesouhlasně mávat rukou.

„Prosím tě, jak dlouho už jsi od toho…jak se jenom jmenoval,“ pátrá v paměti Stella.

„David,“ odpovím otráveně, kdy jsem čekala další přednášku o tom, že je to už rok, co jsem se rozešla s přítelem a měla bych se konečně posunout dál. V její představě to bylo vyšukat si mozek a zapomenout na někoho, kdo mi zlomil srdce.

„No, David,“ vyprskne tak jedovatě, „Holka už bys měla naskočit zpátky do sedla. Jsi tak mladá a ty žiješ jak jeptiška!“

„Nežiju jako jeptiška!“ bráním se hned úsečně.

„Žiješ jako já?!“ vylítne ji obočí. Nemusela jsem si dělat představy o jejím sexuálním životě. Stella se tím nikdy netajila. Vždy měla zcela otevřený přístup k sexu, na střední a stejně tak na vysoké byla velmi oblíbená, a to nejen svému pěknému obličeji. Nikdy nevydržela s nikým dlouho a každý kluk či chlap, ji do pár týdnů omrzel. Jednoho dne však potkala jehož, o němž nikdy nechce mluvit, a odjela s kámoškou na dovolenou do Říma. Zde dostala pracovní nabídku, a nakonec tu zůstala. Pracuje tu už čtvrtým rokem, je úspěšná a má zřejmě peněz dost, když si vozí zadek v autě za několik milionů.

„Ne, nežiju jako ty,“ zamumlám, když si jen vzpomenu na to, že jezdím do práce metrem a platím nájemní byt na okraji Prahy.

„Počkej, tyhle dva týdny tě vrátí tak rychle do sedla, že se ti ani nebude chtít vracet,“ zvolá strašně sebejistě a já musela nad tím zvrátit oči.

„Stello, já přijela za tebou, že si užijeme společný čas, a ne že tu budu píchat do bezvědomí, což by sis určitě přála,“ rýpnu si do ní.

„Ale však, užijeme si. Se vším všudy!“ zazubí se nezbedně a já věděla, že to myslí více než jedním významem.

 

 

„Tohle je tvůj byt?!“ dostanu ze sebe s maximálním zaskočením, když jsme vešly do jejího apartmánu s výhledem na vzdálené Koloseum. Věděla jsem, že si platí drahý byt někde v centru, ale sakra, tohle byl takový penthouse s obrovským obývákem, naprosto nádhernou vzdušnou terasou s vířivkou a vykvetlými Oleandry. Hned vedle obýváku navazovala kuchyně s otevřeným barovým koutem, se všemi možnými moderními spotřebiči, u kterých jsem velmi pochybovala, že je kdy Stella použila.

„Ano, to je můj byt,“ zasmála se, když viděla mé překvapení ve tváři, „Pojď ukážu ti tvůj pokoj,“ dodá a její podpatky se rozklepou po mramorové šedi. Rozhlížela jsem se kolem sebe s otevřenou pusou a byla naprosto unešená. Vždyť ten byt musel stát celý mění, a i kdyby si platila jen nájem, i tak to musel být ranec. Pamatovala jsem si, že říkala, že dělá manažerku nějakému populárnímu tanečnímu klubu, ale to jí platí tolik?!

„To ti platí tak dobře, že si tohle můžeš dovolit?!“ vydám ze sebe, když jsme prošly kolem obrovské koupelny, která mi vzala dech.

„Si piš,“ slyším opět její sebejistotu, když se pozastaví před bílými dveřmi a uchopí kliku. Opřela se do dveří a zůstala stát. Gestem ruky mi naznačila vejít dovnitř. Vešla jsem na měkký koberec světle šedé barvy a rozhlédla se po pokoji pro hosty, který byl však větší než celý můj byt dohromady. Velká vysoká postel, tak pro tři lidi, s úzkou lenoškou před ní. Na stropě visel křišťálový lustr a nejvíc mě zaujal ten výhled na město. Zbožně jsem vydechla a podívala se na svou sestru, která se na mě usmívala od ucha k uchu.

„Ten pokoj je větší jak můj byt,“ neodolám ji neříct. Stella se tomu horoucně zasmála.

„Ti říkám, že se nebudeš chtít vracet,“ mrkla na mě a vešla do pokoje. „Támhle máš menší koupelnu, jen v ní není vana, kdybys chtěla využít vanu, tak je v hlavní koupelně. Máš tam připravené ručníky, fén, cokoli bys potřebovala.“

„Já mám i vlastní koupelnu?“ vydechnu překvapeně a přešla k úzkým dveřím vedoucím do malé koupelničky v moderním stylu.

„No a viděla bych to tak, že se najíme, dáme si něco dobrého, sklenku vína a večer bychom vyrazily do města, co ty na to?“ spustí na mě salvu rychlých slov a já musela zamrkat. Její čeština se trochu zadrhávala z rychlé italštiny, až jsem se tomu musela zasmát.

„Jo, hrozně ráda si projdu večerní Řím,“ přitakám nadšeně. Pane Bože, tak strašně moc jsem se na všechno těšila. Chtěla jsem vidět a zažít vše, co město nabízelo.

„No já mám na mysli, zajít do klubu, trochu si zatancovat a seznámila bych tě se svými přáteli,“ odvětí trochu opatrně, jako by se bála, že se mi nebude chtít jít tancovat.

„Do toho tvého klubu?“ zajímá mě hned.

„Eeech ne to ne, do jiného, tanečního, často tam chodíme právě s přáteli,“ odpoví trochu rozpačitě a přešla k široké šatní skříni u dveří. Otevřela ji a já uviděla v útrobách skříně několikery šaty pověšených na ramínkách.

„Ty věci ti můžu dát klidně na stranu, aby ti to tu nepřekáželo. To víš, moje skříň už je narvaná,“ zasměje se a přejela zatouženě prsty po všech těch blyštivých šatech všech barev.

„Ne v pohodě, myslím, že toho mám daleko méně, než co ty máš v té skříni,“ zhodnotím krátkým odhadem.

„A máš na sebe nějaké pěkné šaty na párty?“ zeptá se se zájmem a pohlídne na mě přes rameno.

„Mám jedny takové černé šaty s áčkovou sukní,“ odpovím popravdě.

„Ty cos měla na pohřbu strejdy,“ povytáhne obočí, jako kdyby pátrala v paměti, kdy na mě viděla černé šaty.

„Ne!“ vyhrknu úzkostlivě, „Jiné, takové hezké, na párty jsou fajn,“ dodám.

„No dobře,“ utrousí jako kdyby mým slovům nevěřila, „Tak pojď najíme se, pokecáme a pak se připravíme na večer,“ zvolá a obejme mě kolem ramen. Měla jsem dojem, že se na večer těšila daleko více než já.

 

Usadily jsme se na její ohromně krásnou terasu s božským výhledem, ujídaly jídla, které připravila. Teda koupila a připravila na talíř. K tomu popíjely víno a užívaly si uvolněné atmosféry. Probíraly jsme všechny zajímavosti z našeho okolí a dle toho co vyprávěla, vedla velice zajímavý život. Ačkoli byla o tři roky starší ode mě, mělo ji být za týden čerstvých třicet let, žila daleko dobrodružnější život plný vzrušení než já. Už od vyprávění jsem se těšila na partu jejich přátel, které mě hodlala představit.

„No a budu jim rozumět?“ napadne mě náhle.

„Jestli stále umíš tak skvěle anglicky, tak určitě, všichni z nich jsou cizinci,“ odvětí s plnou pusou Stella, kdy si narvala plnou pusu černých oliv a kousku sýra.

„Cizinci? Fakt?“ pousměji se té ironii.

„Jojo Matteo je z Irska, Penelope s Brice jsou z Francie, Marry je Britka a Bobby…ani nevím odkud je Bobby, ale mluvíme prostě všichni anglicky. Takže bez obav…domluvíš se s nimi,“ ubezpečí mě a napije se vína.

„No a jak máš v plánu oslavit to životní jubileum?“ popíchnu ji sarkasticky, protože o svých blížících se třicetinách nechce poslední dva roky ani slyšet. Prostě čím víc se to blíží, tím víc propadá panice, že její věk bude začínat na číslo tři.

„Nemluv mi o tom!“ zahuláká netečně a zhurta se nadechne, „Ale samozřejmě ve velkém, jak jinak,“ vydechne s úšklebkem.

„No a mluvila si s mámou?“ nadhodím další otázku, která mě zajímala ze všeho nejvíc, ale nechtěla jsem to vytáhnout jako první. Stella mě zpražila podezřelým výrazem.

„Proč? Vyzvídala?“ sykne úsečně.

„Ne!“ zalžu, „Možná se na tebe jednou ptala, nedávno,“ zabrblám si pod nosem. Vztah mezi mámou a Stellou byl odjakživa komplikovaný. Stella byla prvorozená a máma z ní vždycky chtěla mít něco víc. A to, že se odstěhovala do Itálie nesla pak ze všeho nejhůře. Vídaly jsme se dohromady prakticky už jen na Vánoce, a to povětšinu času se ty dvě hádaly.

„Nechci si kazit náš společný čas povídáním si o mámě a o tom, jak jsem ji zklamala,“ zamručí Stella mírně rozladěně a zhurta se napila ze sklenky. Její početné náramky zacinkaly o skleničku, kterou do sebe vyklopila nakonec celou a následně ji dunivě položila na stolek. Zbožně vydechla a ošila se. Shrábla si vlasy z ramen na záda a usmála se na mě vyzývavým pohledem.

„Tak a teď mi řekni ty…jací se ti líbí chlapi, jako myslím, vizuálně,“ gestem ruky si, jakože přejede po obličeji a já na ni nechápavě pohlížela. Z téma máma jsme rychle přešly na téma chlapi.

„Eh, já nevím,“ odvětím zamyšleně a v mysli mi jela salva krásných tváří světoznámých herců.

„Jak nevíš?! Musíš vědět, jestli se ti líbí třeba blonďáci, tmavší typy, vousatí, bohatí, s ptákem až u kolen, a tak,“ zatrylkuje a její tón mě rozesměje.

„Nevím, jestli by se mi líbil chlap s ptákem až u kolen,“ zapěji pobaveně a jí se v očích zablýsklo, „Ale pro tvou informaci, nejsem vyhrazená proti žádnému typu. Prostě chlap mě musí něčím zaujmout, ať už tím, jak vypadá, jestli je vtipný, nebo třeba jaké má na sobě boty,“ dodám důležitě a ona srozuměle přikývla.

„Jasně jasně, takže kdybych ti někoho dohodila, na jeden či dva pichy, tak ti to vadit nebude?“ ušklíbne se.

„Stello!“ osočím se hned proti ní, „Nechci nikoho na píchání!“

„Proč ne? Máš dovolenou, prázdniny se vším všudy a navíc, Italové jsou perfektní milenci!“ zdůrazní se zdviženým prstem.

„Stello, přestaň s tím, už mě uvádíš vcelku do rozpaků,“ zabrblám podrážděná tím jejím záměrem mě za každou cenu s někým dát dohromady. Na píchání. Bože, jak já to slovo nesnášela.

„No jo, dobře, tak třeba za tři dny si to rozmyslíš až uvidíš, jací chlapi tu existují,“ mrkne na mě nezbedně, jako kdyby sama věděla, o čem mluví. A jistě taky věděla.

„Tak co, půjdeme se pomalu připravovat?“ změní úsečně další téma a já se podívala na hodinky.

„Vždyť je teprve sedm,“ udivím se a ona už vstávala z křesla.

„No, ale ty přípravy dají tak na tři hodiny minimálně!“ zvolá jakoby nic a já se na ni zhrozeně podívala.

„Jaké přípravy?“ utrousím a dívala se na její odcházející záda.

 

 

„Děláš si srandu? V těchto šatech na párty rozhodně nepůjdeš!“ zakaboní se Stella, když jsem za ní přešla do jejího pokoje. Bezprostředně stále jen ve spodním krajkovém prádle uprostřed pokoje a pohlížela na mě přísným pohledem. Po tom, kdy mě zatáhla do koupelny, donutila mě si udělat její speciální masku na vlasy a taky na obličej. Vzájemně jsme si udělaly manikúru a pak mě dostrkala do sprchy s příznačným pokynem, abych se nezapomněla oholit. Všude. Že to tak Italové mají rádi.

Následně mi sama s radostí vyfoukala a vyčesala vlasy, tak jak jsme to dělávaly dřív, když jsme se chystaly spolu na diskotéky a následně mě namalovala. I přes mé protesty mě namalovala výrazněji, opět se slovy Protože to tak mají Italové rádi přeci!

Ač jsem byla svéprávná a dokázala se připravit sama, nechala jsem ji, ať se na mě vyřádí. Bylo na ni vidět, jakou ji to dělá radost a jaké úsilí do toho vkládala, že když jsem za ní přišla oblečená v těch černých šatech, málem vybouchla zlostí.

„Co? Proč? Jsou špatné?“ udivím se a pohlédnu na volnější černou sukni.

„Jsou strašný! Vhodný právě na pohřeb!“ zahaleká a horkokrevně přistoupí ke své šatní skříni. Chvíli v ní hledala, až to konečně našla, když vytáhla ramínko s krátkými šaty rudé barvy s tenkými ramínky a bočním nabíráním. Přešla ke mně a přitiskla mi je na tělo. Změřila si mě přísným pohledem a horlivě přikývla.

„Jo, ty budou skvělý!“ řekne si spíše sama pro sebe a natiskla mi je do rukou. Prohlídla jsem si je a byly krásné, ale vůbec nebyly pro mě. Na můj vkus vypadaly příliš…vyzývavě.

„Mám si je vzít na sebe?“ udivím se s povytáhlým obočím.

„Ne, omotej si je kolem vlasů jako turban,“ rýpne si sarkasticky a začala se zase věnovat výběrů šatů pro ni samotnou. Otočila jsem se na patě a přešla do svého pokoje. Nechala jsem otevřené dveře a slyšela, jak kňourala, že nemá nic na sebe. Vysvlékla jsem se z černých šatů, pohodila je po posteli a hned se, už jen ze zvědavosti, navlékla do těch rudých šatů. Stáhla jsem si je po bocích, kolem kterých jsem je měla pevně obemknuté a látka šatů mi končila pár centimetrů nad koleny. Přešla jsem k zrcadlu a upravila si větší výstřih, který nijak upravit nešel, protože opravdu velký. Pohlížela jsem na svůj odraz v zrcadle a kroutila se do stran. Vypadaly opravdu hezky, ale já samotná jsem si v nich připadala nemožně. Náhle vešla dovnitř Stella, stále ve spodním prádle a nesla se jak kočka. S určitou lehkostí a elegancí.

„No perfektní!“ zvolá užasle, když mě spatřila.

„Stello, to nejsou šaty pro mě,“ svěsím ramena a otočila se na ni.

„Máš v nich perfektní zadek! A ty kozy!“ udiví se pohledem na má středně velká prsa. Pobaveně mi jedno zmáčkne. Se zamračením ji přes tu ruku plácnu.

„Takže ano, jsou to šaty přesně pro tebe. Možná ti sluší ještě víc než mě,“ zamyslí se krátkým pohledem na mě a pobaveně se ušklíbne.

„Vypadám v tom jako štětka!“ odvětím úsečně a znova se na sebe podívala do zrcadla. Stella stála vedle mě a ačkoli byla jen ve spodním prádle, vypadala skvěle. Mladě, sexy, s neutuchajícím životem v očích, takže jsem vedle ní vypadala jako…jako já. Byla jsem normální, průměrná holka, s ničím zajímavým na první pohled. Měla jsem normální nohy, kdežto Stella je měla dlouhé a bronzově opálené. Prsa jsem měla možná o něco málo větší než ona, kdežto ona měla perfektně hubené tělo. Já byla měla zaoblené boky a ona byla zralá na přehlídkové molo. Máma nám vždycky říkala, že Stella je vizuálně po ní a já po tátovi, ačkoli jsme našeho otce nikdy nepoznaly. No…úplně jsem si dokázala představit, že vypadá jako já, jen má krátké vlasy a knír. Prostě to bylo vždycky to, co jsem potřebovala slyšet. Ne, že bych měla sebevědomí na nule, ale taky jsem se nenosila jako královna, jak to dělala Stella.

„Vypadáš dobře, přímo k nakousnutí, přímo jako halooo tady je jedna prcina na opíchání,“ zahaleká komicky Stella a hrdelně se tomu zasměje.

„O to větší důvod si je sundat!“ zabručím a už jsem se natahovala po zipu na zádech. Stella mě plácla po zádech a zabraňovala mi v tom, si je rozepnout.

„Nech si je, fakt! Opravdu ti to v nich slušíš a o co ti jde? Bojíš se, že tě někdo bude soudit, nebo co?!“ pronesla kousavě, přičemž mě chytla za ramena a nastavila znova proti zrcadlu.

„Jsi krásná holka, tak to dej na odiv!“ důrazněji na mě hleděla.

„Děláš mi proslov do duše, abys mi pozvedla sebevědomí?“ zadívám se na ni podezřele.

„Možná,“ ušklíbla se, „Ale opravdu ti to sluší, tak si je nech, hm?“

„Haaaaach, fajn!“ zašklebím se na ni a ona se vítězně usměje.

„Jestli chceš, můžu ti k tomu půjčit své boty,“ usoudí pohledem na mé černé lodičky s nízkým podpatkem.

„Tyhle jsou k tomu špatné?“ shlédnu k nim.

„Nebudu je komentovat, pojď,“ čapne mě za ruku a zavleče zpátky do její ložnice. Otevře komodu, kterou měla narvanou botami. Vytáhla černé lakované boty podpatku a podala mi je do rukou. Obdivně jsem si je prohlížela a vypadaly jako nové. Neměly ani sešlapanou podrážku. Pak jsem si všimla značky na spodku lodičky.

„Ty jsou od Christiana Louboutina?“ vydechnu spíše s úděsem.

„Jojo, poslední kolekce,“ odvětí, jako kdyby odpověděla na něco jednoduchého.

„To jsou ale boty za minimálně dvacet tisíc,“ utrousím s vědomím, že se mi ty boty vždycky líbily, ačkoli jsem na ně nikdy neměla peníze a odvahu nosit už vůbec ne.

„Stály třicet osm,“ odpoví důrazněji, přičemž se prohrabovala zase ve své skříni.

„Třicet osm tisíc korun?!“ vyhrknu na ni zaskočeně a stejným výrazem jsem pohlédla na ty nechutně krásné boty.

„Jo, ještě jsem je na sobě neměla, takže si toho važ,“ odpověděla, kdy se začala převlékat konečně do šatů. Nevydržela jsem to a vyzula se ze svých bot ze sekáče a nazula si ty krásné boty. Cítila jsem se jako popelka v její nejkurevnější verzi, abych pravdu řekla. Ty boty dodaly celému mému vzhledu úplně jinou škálu, ne-li příčku hodně vysoko. Už jsem nevypadala jako štětka, ale jako šlapka na úrovni.

„Nevím, jestli to dám, na tak vysokých podpatkách,“ usoudím, když jsem se procházela po pokoji a pořád na sebe hleděla do zrcadla. Všimla jsem si, jak Stella protáhla obličej.

„Pro krásu se musí něco vydržet a navíc, přestaň už pindat a naříkat. Buď trochu sebevědomá, sakra, kde je ta holka, která se mnou razila po barech a diskotékách a bezostyšně mi dohazovala své kamarády?“

„To bylo jen jednou, a navíc si to po mně chtěla, abych ti představila Erika, který byl stejně starý jako já!“

„To je jedno!“ mávne rukou a upravila si šaty před zrcadlem. Spokojeně na sebe nahlížela, ale jak jsem ji znala, ještě nás čekala její převlékání o deseti dalších šatech a sprostých nadávek, že nemá nic na sebe.

 

Po patnácti šatech, kdy já seděla na posteli a radila ji, zrovna já, co si má vzít na sebe, jsme se konečně odebraly k odchodu z jejího bytu. Bylo jedenáct večer a já naprosto chápala tomu, proč jsme se měly připravovat s takovým předstihem. Stella odchytla zrovna projíždějící taxík a řidiči poručila název klubu, kterému jsem nerozuměla. Natěšeně se na mě usmála, chytla mě pevně za ruku a já shlédla z okénka na večerní město. Všude bylo plno lidí, kostel, kolem kterého jsme projížděly byl nádherně nasvícený a všechno to působilo takovým romantickým dojmem. Po patnácti minutách jsme zastavili taxíkem před černou budovou, do kterého proudily davy lidí a až z venku k nám prolínala dunivá hudba. Stella zaplatila řidiči, který se na ni nemohl vynadívat a pak mě vyvlekla za ruku ven z taxíku. Zařadily jsme se ruku v ruce do proudícího davu a když jsme došly ke dveřím, kde postávala ochranka v podobě dvou vysokých mužů s vyholenými vlasy, zvučně pozdravili mou sestru a oba se na ni usmáli. Prošly jsme dovnitř, aniž bychom zaplatily a já se začala vyžívat v tom, že alespoň něco mi přinese ta její krása a bezprostřednost. Prošly jsme kolem šaten a šly dál, dlouhým sálem, ve kterém hudba těžce rezonovala. Širokými křídlovými dveřmi jsme vstoupily do centra všeho dění a já se rozhlížela po klubu s otevřenou pusou. Taneční hudba udávala zběsilé tóny na parketu, který byl doslova plný lidí a různá barevná světla udávala atmosféru společně s kouřovou clonou. Stella mě zatáhla za ruku a doslova mě táhla kolem tanečního parketu až k nebližšímu baru. Nahnula se přes bar a začala mluvit něco na pěkného barmana. Ten ji ukázal prstem směrem kamsi za nás a ona mu poslala vzdušný polibek. Nechápala jsem oč běží a už se nechala zase táhnout Stellou na opačnou stranu, kdy došla k nízkým schodům a vydala se podél balkónu směřující kamsi. Ruku v ruce jsme procházely kolem soukromých stolů plných lidí a zastavily se až u toho posledního, kde seděla početná partička mladých lidí.

„Nazdár!“ zvolá na ně najednou Stella a oni ji zvučně přivítali. Se všemi mě hned přivítali a opravdu všichni z nich vypadali velice příjemně a přátelsky. Hned mě vzali mezi sebe a já si asi do pěti minut uvědomila, jak se věci mají. Matteo byl jasný gay, Penelope a Brice byly lesbičky a tvořily pár, Marry čerstvě randila s Bobbym a k nim patřila má sestra, notorická romantička se slabostí pro chlapy. Matteo a Stella bavili celý náš stůl a já se tak dlouho nenasmála. Chvilku na to nám servírka přinesla tác s asi dvaceti panáky tequilly, miskou nakrájených citrónů a solničkou. Bobby se chopil rozdávání panáků a hned mi vrazil dva panáky do obou rukou.

„Tequilla?! Ale já si nemůžu dát tequillu!“ zakňourám na Stellu, která mě pobídla jen svým krásně upraveným obočím. Věděla jsem, že jestli budu pít tequillu, tak budu muset jít následně tancovat, protože po tequille, jsem často zapomínala. Byl to dojem budící vzlétnutí do nebes a pak byl holý strmý pád výpadkem paměti. Nechala jsem se strhnout davem a tušila, že mi bude pěkně blbě, ale co už. Bude na co vzpomínat!

Všichni jsme si ťukli a opravdu všichni do sebe koply dva panáky. Pálilo mě na hrudi a do očí mi vytryskly slzy. Nepila jsem nějaký ten pátek a tohle musela dlouho vstřebávat.

„A teď jdeme tancovat!“ vyzvu všechny, kdy hlavní jekna u stolu ala Matteo se rozkřičel štěstím a čapl mě za ruku. Zavěsila jsem se do Stelly a ve třech šli směrem na parket. Na schodech jsem se snažila prodrat mezi stojícím davem a podpatkem zavrávorala sama o sebe. Tequilla a vysoké jehly podpatků nebyla zrovna ideální kombinace.

Přešlápla jsem a zavčas se zachytila něčí paže, kdy jsem si myslela, že jsem se chytla Mattea, kterého jsem táhla za sebou a když jsem se ohlédla, setkala jsem se s ostrým a přísným pohledem čokoládových očí. Díky alkoholu, to byla pro mě nekonečně dlouhá chvilka, pro něj, to musel být pohled, kdy na něj kouká přiopilá blbka a pusu měla otevřenou do kořán.

„Ryane!“ vytrhne mě ze snění má sestra, která mě pevně chytla v dlani a nenechala tak sejít poslední schod. Čokoládové oči se k ní obrátily a mírně zjihly.

„Stello,“ pousmál se na ni muž a vzájemně se líbli po tvářích.

„Tebe bych tu dneska nečekala,“ zvolá Stella anglicky a dívala se na něj s jakýmsi rozpačitým výrazem, se kterým přešla na mě a zpátky na něj. Sakra, kde se vzal tenhle chlap!

To, jak byl oblečený, mi bylo tak nějak jedno, ale ta síla a určitá autorita, která se mu zračila z očí se mi nějakým sebevíc zvrhlým způsobem líbila. Ne-li vzrušovala.

Měl ostré rysy, oči lemované delšími řasy, tmavé strniště a jeho vlasy byly hodně tmavé, těžko říct, zda černé, když kolem nás panovalo šero a nasvěcovaly nás pouze světla z parketu. Působil jako nějaký podnikatel, ne-li ředitel, těžko říct, ale prostě z něj sálala moc.

A taky sebejistota!

„Tohle je Lora, má sestra,“ představí mě Stella, kdy se její slova nesla někde z dálky a já se zmohla pouze na to zamávat na něj. Jak dospělé!

„Jsem Ryan,“ mrkne na mě s jakýmsi poloúsměvem, ze kterého se mi vykostily nohy a já je měla najednou jako želé.

„My jdeme tancovat, tak zatím,“ opáčí Stella a popostrčí mě svým tělem, čímž mě přiměla na něj přestat čumět, jako kdybych v životě neviděla pěkného chlapa a donutila mě sejít ten poslední schod. Drtila jsem ji ruku, nebo ona možná mě a dohnaly následně Mattea, který už se oddával tanci.

„Kdo…to…sakra…byl?!“ zakřičím ji unešeně do ucha a stále měla v paměti ty jeho oči.

„Můj šéf,“ odpoví mi a já znova otevřela pusu dokořán. No do hajzlu! Její šéf? Nemohla bych si nechat šéfovat od takového…sakra, ani nevím, jak bych ho popsala. Božského ďábla?!

Matteo mě vytrhnul z mého roztouženého rozpolcení a ovinul kolem mě své paže. Začal se se mnou svíjet v jakémsi hříšném tanci a Stella se k nám hned přidala. Tancovali jsme, jestli se tomu dalo tak říkat, smáli se, užívali si na parketě a nechali se unášet tou oslavnou atmosférou. DJ změnil náhle repertoár z nekonečné dunivé hudby a parketem se roznášely pro mě známé tóny. Podívala jsem se na Stellu, která na mě rozzářila oči a začala ječet štěstím. Jo, tak málo ji stačilo, když se ozval hlas Justina Timberlaka a jeho písničky Sexyback. Byl to jak návrat na základku, kdy jsme se Stellou tu písničku poslouchaly celý den a tancovaly na ni před televizí, když ji dávaly na nějakém hudebním kanálu. Stella ke mně divoce přitančila a začala vzpomínat se mnou na naši taneční sestavu, kterou jsme si k tomu tenkrát vytvořily. Rozumějte, na tom nebylo sexy vůbec nic, mě bylo dvanáct a jí patnáct, tudíž to byly základní taneční pohyby, které jsme nyní připepřily a svíjely se tam jak striptérky. Zcela jsme si podmanily část parketu a já se cítila jak hvězda svého vlastního filmu, která to rozbalila na diskotéce a dostane vyznamenání za skvělé kreace. No, písnička však skončila, Matteo se svými neodbytnými dlaněmi byl zase u nás a mě krátce napadlo, jestli to, že je gay pouze nepředstírá. Po dalších dvou písničkách už jsem necítila nohy a jen pouhým pohledem to naznačila Stelle. Pochopila, čapla mě za ruku a přes parket mě dotáhla k baru. Zmoženě jsme se posadily na volné barové židličky a Stella poprosila o něco k pití tomu hezkému barmanovi, který na ni dělal oči už předtím.

„Tak co, vytancovala si tu tequillu?“ ušklíbne se na mě ďábelsky.

„Jo, myslím si, že dostatečně,“ vydechnu zmoženě a přesto, že mě bolel celý člověk, byla jsem v nějaké euforické agónii, kdy jsem mohla tancovat ještě další dvě hodiny. Najednou před námi přistály dvě vysoké sklenice barevného drinku s brčkem a neměla jsem sebemenší pochyb, že by v tom nebyl alkohol. Hned jsem po něm hmátla, přiťukla si se Stellou a žíznivě se napila. Drink byl svěží, lahodný a zapadl do mě jako nic. Stella mě náležitě dohnala, kdy poprosila o další objednávku.

„No…a povíš mi něco o tom tvém šéfovi?“ neodolám se nezeptat. Prostě mě to zajímalo.

„Ne,“ zakroutí hlavou Stella a zbystřila výraz.

„Proč ne?“ zakňourám.

„Protože jde právě k nám,“ odpoví sotva slyšitelně, ale já jsem to dokázala odhadnout z jejích rtů a taky z jejího pohledu, který koukal někam za mě.

Naschvál jsem se otočila, zvědavost by mi to nedovolila se nepodívat, a já se ohlédla po směru jejích očí.

Opravdu k nám mířil a tvářil se…uf, no sakra!

Celé mé tělo se napjalo a já se narovnala ostražitě v zádech. Konečně jsem si ho prohlédla celého, od černě lakovaných bot, po tmavé oblekové kalhoty, s bílou zakasanou košilí a nějakým tmavých blejzrem, který měl ledabyle rozepnutý a dal tak na odiv své tělo, které se mu pod tou tenkou látkou košile napínalo. Ach…zjihl mi výraz i klín.

„Co pijete, dámy?“ osloví nás, když k nám přistoupil, přesně mezi nás a každé z nás se zlehka dotkl. Jeho nedbalý dotyk na mém holém rameni ve mně vyvolal takovou rozbouřenou vlnu všeho možného, až mi naskočila husí kůže.

„Objednaly jsme si specialitu tohohle podniku,“ odpoví Stella, aniž by se nějak nechala jím rozptýlit, kdežto já byla jako kdybych přišla o všechny vjemy. Jeho teplá ruka mě více stiskla na kůži a já měla tendenci uhnout a zároveň se do jeho ruky opřít o to víc. Jeho oči se do mě zabodly a zapůsobily na mě jako magnet, od kterého jsem se nedokázala odvrátit. Pocítila jsem ostrou bolest, kdy mě nabrala Stella svou botou a čutla mě do holeně. Podívala jsem se ostře po ní, kdy mi do ruky podávala drink a já ho s rychlým restartem mozku přijala. Hned jsem nasála brčkem tu svěží tekutinu a alkohol mě zahřál v krku.

„Jste skvělé tanečnice, to se musí nechat,“ pokračoval dál v konverzaci, kdy mě zahřálo na vědomí i v srdci, že nás sledoval.

„To víš, tyhle věci se dědí z generace na generaci a taky je to léta praxe a odříkání,“ zatrylkuje Stella a usmála se tím svým zářivým úsměvem. Zvuk jeho uchechtnutí mi podebral útroby podbřišku až jsem musela zamrkat, dlouze se nadechnout a přiznat si, že jsem na tom už asi opravdu špatně, protože ten chlap se mnou dělal všechno, přesto nedělal vůbec nic. Mé tělo na něj reagovalo, možná přehnaně, ale já tak prahla po něčím dotyku a zájmu, až mi došlo, že ten roční půst bylo na čase ukončit.

„A ty tancuješ?“ zeptám se ho, uchopím rty brčko drinku a zvednu na něj pohled, kterým s mírným soustředěním pohlížel na mé obemknuté rty na brčku a pak zvedl výraz o něco víš. Nemohlo mi uniknout, jak mu ztvrdl výraz a oči mu snad ještě potemněly.

„Netancuju,“ odvětí poklidně a následně mávl na barmana, který zrovna procházel za barem. Něco mu poručil v rychlé italštině a pak zpátky stočil svůj pohled na mě.

„Pojďte, zvu vás k sobě do salonku, popovídáme si a kdo ví, pak si možná zatancujeme,“ usměje se na mě a jeho ruka mi lehce promasírovala ramenní kloub.

Hned jsem slezla z židličky a byla schopna s ním jít i na záchody, kdyby mě k tomu vyzval. Joooo, mé vnitřní já, především ta holka dole se probrala k životu a značně mi zaslepila zdravé uvažování.

Ryanova ruka mi sjela po paži, kdy se mi napjala kůže, až mě jeho teplá dlaň zahřála v ruce a jeho prsty se propletly s těmi svými. Ach Bože…jenom z jeho prstů propletenými mezi mými jsem opět ztrácela půdu pod nohami!

Z bezmyšlenkovité chůze za chlapem, který mě naprosto okouzlil, mě vytrhla má sestra, která mě silně stiskla kolem loktu a nahnula se mi k uchu.

„Lori, to není dobrý nápad,“ slyšela jsem její váhavý hlas ve své hlavě. Krátkým zmateným výrazem jsem se po ní podívala a viděla ty její rozpaky, kdy kroutila nesouhlasně hlavou, přesto s námi šla. Uvědomila jsem si, že Ryan drží za ruku pouze mě a vedl přes celý taneční parket. Krátce jsem zauvažovala, proč by to neměl být dobrý nápad, když téměř celé odpoledne do mě šila, že si musím najít někoho na pich. A já si ho sakra našla!

Dovedl nás do soukromého boxu, kde už bylo několik dalších lidí, především mužů, oblečených do jednotných triček. Chvíli jsem se po nich zmateně rozhlížela až mi došlo, že to byla nějaká rozlučka se svobodou. Ryan se mnou ruku v ruce došel k volnému místu na pohovce a posadil mě do rohu, kdy následně zaujal hned místo vedle mě. Stella se tam vesele zdravila s jedním z mužů a horlivě se tam objímali. V salónku hrála hudba, ovšem nebyla tak hlasitá, abychom se museli přeřvávat. Podívala jsem se na servírku, která zrovna vešla dovnitř a přinesla různé skleničky s drinky, i s těmi našimi, které jsme do teď se Stellou pily a pak velkou sklenici značkové perlivé vody. Vše to vyskládala před nás na stolek a líbezně se usmála po Ryanovi, který ji oplatil úsměv. Ryan se galantně natáhl po drinku a podal mi ho do ruky, přičemž se mi podíval dlouze do očí. Tak chlap to chtěl úplně stejně jako já!

„Ty mě chceš opít, viď? A pak zneužít na záchodech,“ ušklíbla jsem se a vyzývavě zvedla bradu. On se tomu pobaveně zasmál a opřel se zády do sedačky. Ovinul kolem mých ramen svou ruku a konečky prstů začal hladit na hladké pokožce.

„Holka, když už, tak tě ošukám, tak jak se patří, ve své posteli,“ pronese tak ledabyle, jako kdybychom se bavili o něčem normálním. Srdce se mi rozbušilo o to víc a jeho nekompromisní hlas ve mně vyvolal novou vlnu chtíče.

„Ale možná to nevydržím a ošukám tě už v autě,“ vydechne chtivým tónem a nahnul se ke mně. Šla jsem mu naproti a myslela, že mě chce políbit, ovšem tváří uhnul a políbil mě na krk. Jeho hebké rty se mi natiskly na pokožku, která se pod ním rozpálila, až mě to možná až zapálilo. Vzdušně jsem vydechla a semkla pevně rty k sobě. Rty přesunul dál a vštípil mi další jemný polibek na krční sval. Okolní svět pro mě přestal existovat a vnímala jsem pouze jeho. Jeho rty na mém krku, to, jak omamně voněl, jeho dech odrážející na mé pokožce, jeho teplou dlaň na mém holém koleni.

„Co kdybychom přeskočili všechny ty…zbytečné věci, a šli rovnou do toho tvého…auta,“ slyšela jsem samu sebe, jak jsem zněla zoufale, ale nedokázala jsem si pomoct. Klín mi hořel touhou a já už nemyslela na nic jiného, jak se tenhle chlap postará o to, že se budu cítit zase tak úžasně. Sex jsem měla ráda, naprosto ho milovala, ale se zlomeným srdcem odešla i chuť na sex a já ho ten rok opravdu nevyhledávala. Sebeuspokojování mi nepřidalo na hodnotě a víceméně to se mnou nic nedělalo. Takže…rok bez sexu nyní se mnou mával a já se rozplývala pod pouhým dotekem Ryana.

„Ty jsi mi ale nedočkavka,“ slyším jeho smích u mého ucha, kdy mi jemně zkousnul ušní lalůček.

„Jo já vím, jsem zoufalá, ale já neměla tak strašně dlouho sex, že už jsem vlhká jen z tvého doteku,“ vydám ze sebe zcela bezostyšně, díky alkohole, a absolutně se nepozastavila nad tím, jak jsem mluvila. Ryan zbystřil a vrátil svou tvář před tu mojí. Jeho čokoládové oči se do mě zabodly.

„Jak dlouho si neměla sex?“ neodolá se nezeptat.

„Rok,“ vydechnu tíživě, kdy se on ještě tíživěji nadechl, jako kdyby to byla pro něj naprosto nepředstavitelná doba. Což jsem chápala, vždyť on byl pomyslným strojem na sex. Sakra, vždyť ten musel mít tolik ženských, že je podle mě ani nemohl stíhat. Byl prostě skvělým adeptem na to, abych se odpíchla ode dna a pak se vrátila do nějakého normálního sexuálního života mého mladistvého věku.

„Sakra, rok?!“ vydá ze sebe mírně zaskočeně a odtáhl se dál, jako kdyby ho to snad vystrašilo. Upila jsem ze svého drinku a brčko zcela očividně zkousla mezi zuby. Jeho oči mě stále pozorovaly a mě se líbil ten jeho chtíč, který se mu odrážel v očích. Byly to jako dva plápolající plamínky vášně.

„Jo, bohužel,“ přitakám, kdy jsem odložila sklenici na stůl a vrátila se tělem blíž k němu než zády do sedačky.

„Jak je to možný? Jak holka jako ty, může být rok bez sexu?“ zeptá se naprosto bezostyšně a dál mi hladil koleno. Svým způsobem mě jeho zaskočení a následná otázka potěšila, ale taky jsem si uvědomila, že před sebou měl mě, v jiném obalu, ve kterém jsem rozhodně nechodila každý den. To Stella ze mě udělala v podstatě žhavé maso na trhu pro dnešní večer.

„Není to jedno?“ usměji se vyzývavě a chtivě po něm přejedu pohledem.

„Sakra, jasně, že je to jedno, jen to nechápu,“ ušklíbne se a přiblíží se ke mně ještě blíž, „O to víc tě teď chci dotáhnout k sobě domů,“ dodá spíše vyzývavě, než že by to měl být naprostý fakt.

„Sakra, tak na co stále čekáš!“ procedím nadrženě mezi zuby, div jsem jimi neskřípala a stehna k sobě silně stiskla.

Ryan se ďábelsky usmál a ohlédl se k ostatním, který pro nás přestali existovat v momentu, kdy jsme se spolu usadili na gauč.

Jako kdyby zhodnotil situaci a odtáhl se.

Zvedl se a vzal mě zase za ruku. Nechala jsem se jím vést ke dveřím, kdy jsem se krátce ohlédla po Stelle, která na mě pohlížela zvláštním výrazem.

Nakonec vztyčila zvednutý palec, jakože to asi schvaluje, že jí jdu ošukat šéfa a následně zamávala. Stačilo mi to k vědomí toho, že jí tu nechávám s přáteli a jdu dělat to, co jsem najednou potřebovala se všeho nejvíce.

Ryan mě vedl přes celý klub, až zahnul do přítmé chodbičky.

Zapřel se do těžkých dveří a podržel mi je, abych jimi mohla projít. Lehce chladný vzduch se mi zapřel do těla a vyvolal ve mně chvění. Ještě větší chvění ve mně vyvolala Ryanova blízkost, kdy kolem mého pasu ovinul paži a vedl si mě k blízkému parkovišti. Zašátral do kapsy svých kalhot a klíče mu zacinkaly mezi prsty.

Nastavil klíčky do vzduchu a stiskl čudlík.

Bílé auto, které stálo jako poslední, nebo jako první, zablikalo a Ryan mě dovedl k místu spolujezdce. Galantně mi otevřel dveře a já se posadila do nízkého sportovního auta. Vonělo to v něm kůží a nějakým interiérovým parfémem. Podívala jsem se po Ryanovi, který bleskově obešel auto a už si nasedal za volant.

Zabouchl za sebou dveře a podíval se na mě.

Ty jeho magnetické oči mě zase volaly a tentokrát já jsem udělala ten první krok. Měla jsem silnou potřebu ho políbit a taky jsem to udělala. Natáhla jsem se k němu, čapla ho za zátylek a přitáhla si ho k sobě.

Své rty jsem natiskla na ty jeho, a po dvou vteřinách ho začala vášnivě líbat.

Přišlo mi, jako kdyby se držel zpátky, jako kdyby nebyl zvyklý líbat ženy, nicméně pootevřel rty a polibky mi začal oplácet.

Zvedla jsem se víc v pase a natiskla se na jeho rozpálené tělo.

Jazykem jsem začala dobývat ten jeho a laškovně se o něj třela. Jeho hrdelní zvuk ho usvědčil, že se mu to přeci jen líbí. Konečně zapojil i ruce, kterými mi přejel po zádech, až se mi zahrábl do vlasů a víc si mě na sebe natiskl. Líbala jsem ho o to víc dravěji a naléhavěji, aby věděl, jak moc po něm toužím a když už mi docházel dech, mírně jsem se odtáhla.

Ryan mi splašeně dýchal do tváře a pohlížel na mě zcela překvapeně. Jako kdyby se líbal poprvé a zjistil, jak vlastně skvělé to je. Svou dlaní jsem mu přejela po bílé košilí, pod kterou se zcela jasně napínaly svaly a já si byla jistá, že pod ním najdu pekáč buchet.

Pane Bože, ano!

Jela jsem dlaní dál, s určitou tenzí ho hladila až jsem mu bezostyšně přejela po bouli v kalhotách a pouhým odhadem zjistila, že byl jistě obdařen. Znova vydal hrdelní zvuk a nahnul se ke mně, jako kdyby chtěl přídavek líbání. Ihned jsem mu vyšla vstříc a otevřela rty pro vstup jeho horkého jazyka.

„Mhhhmm,“ zamručel po chvilce, kdy se záhy mírně odtáhl, „Musím tě na něco upozornit,“ vydechl tak uvědoměle a já se roztouženě podívala do jeho očí.

„Na co?“ optám se, aniž by mě to nějak zvlášť zajímalo.

„Rád šukám tvrdě a taky jsem dominantní. Mám své zásady a pravidla a buď se jim podřídíš, nebo si teď hned vystoupíš,“ vydá ze sebe opět tím nekompromisním tónem, kterému jsem se chtěla hned podvolit. Ani jsem nevěděla, že by mě takový příkazný tón mohl vzrušovat. Ta autorita, která se mu nyní odrážela v očích mnou plno rezonovala a já si byla stoprocentně jistá, že si nehodlám vystoupit. Sakra, jestli mě to mělo vystrašit, tak to působilo přesně naopak.

„To je fajn, protože já to potřebuju,“ odvětím líbezně a znova mu přejela po bouli na kalhotách.

„Řekni to,“ vyzve mě tvrdě.

„Co?“

„Řekni to, co potřebuješ, dělej,“ jeho výzva byla ještě ráznější, kdy mi sevřel vlasy ve své dlani.

„Potřebuju, abys mě ošukal, pořádně a tvrdě,“ odpovím vzrušeným tónem a dívala se na jeho pokřivený úsměv.

Odtáhl se a narovnal se v sedačce, což mě přimělo se vrátit zády do sedačky.

Spěšně nastartoval auto a připoutal se.

Připoutala jsem se též a nohy k sobě tiskla vzrušením. Vycouval z parkovacího místo a zařadil se následně do hustšího provozu teplé noci. Bezostyšně si položil dlaň na mé koleno a mě se to líbilo. Přišlo mi to svým způsobem důvěrné a taky majetnické. Bříšky prstů mi mnul kůži a já si jen představovala, co s těmi prsty dokáže dál.

Podíval se po mně krátkým pohledem, a jako kdyby mi četl myšlenky, začal prsty přejíždět výš po mém stehnu. Pak se rukou vtěsnal mezi má sevřená stehna a dal jasně najevo, že si nepřeje, abych je tak měla u sebe. Vzrušeně jsem vydechla, když mi zavadil o látku kalhotek a palcem mi přejel přes klitoris. Zakroutila jsem se na jeho sedadle a sklonila pohled na něj. Díval se na provoz před námi, tvář měl soustředěnou, a přesto mě přiváděl k naprostému šílenství, kdy mě dráždil přes kalhotky. Povolila jsem všechno svalstvo na nohách a bezprostředně roztáhla nohy, co mi šaty dovolily.

„Sundej si kalhotky,“ vytrhl mě jeho hlas jasným příkazem.

Podívala jsem se na jeho profil, se zatnutým tvrdým výrazem a nemínila ho neuposlechnout. Vykasala jsem si látku šatů výš a kalhotky naopak stáhla přes nohy až ke svým botám.

Ryan zastavil na semaforu, kde se odpočítával čas do další zelené a zbývalo sedmdesát sekund.

On na nic nečekal a strčil mi do klína celou svou dlaň.

Klín mi promnul a já zbožně vydechla.

 Zapřela jsem se do sedačky a ani se nenadála, protože do mě strčil jeden prst.

Roztouženě jsem vydechla a zadívala se na počítadlo, kdy sekundy na něm pomalu ubíhaly. Zmítal se ve mně jedním prstem, ke kterému se přidal ihned druhý a připravoval si mě na to, co brzy přijde.

Rukou jsem se chytla za madlo dveří, abych se měla pomyslně za co držet, protože jsem zcela vnímala, jak mi orgasmus klepe na dveře. Nadrženost a chtivost uplynulých pár hodin si vybíraly svou dlaň a já vnímala jen jeho přerývavý dech v mé blízkosti, jeho hbité prsty, které se hýbaly v rychlém tempu dovnitř a ven.

Přivřela jsem oči a dívala se na posledních třicet sekund na počítadle. Musel to stihnout. Musela jsem to stihnout, jinak by mě to asi zabilo.

Ryan přidal na intenzitě, až jsem cítila, jak se stahuju kolem jeho prstů a z úst mi vyšlo blažené zasténání. Orgasmus byl tak prudký až jsem cítila, jak se mi kroutí prsty v botách a madlo dveří jsem silně svírala. Hrudní koš se mi zprudka zvedal a když jsem se přiměla otevřít oči, viděla jsem na počítadle pár posledních sekund.

Pane Bože, on to stihnul!

Stihnul mě udělat v podstatě do minuty a pár sekund.

Ryan ze mě ladně vyndal prsty a bezostyšně si je strčil do pusy.

Jeho blažené zamručení ve mně vyvolal další chtíč a taky trochu studu.

Tváře jsem měla narůžovělé a doslova mi hořely.

Nakonec sešlápl plyn přesně, když se rozsvítila zelená na semaforu a já si opřela hlavu o opěrku hlavy. Orgasmus mnou ještě stále dozníval a okolní svět pro mě na chvíli přestal existovat. Ryan vrátil svou dlaň na mé koleno a já si uvědomila, že tam sedím s odhaleným spodkem. Prsty jsem uchopila látku svých šatů a stahovala si je zpátky přes boky.

„Někdo ti dovolil si ty šaty stáhnout zpátky?!“ zahřmí jeho tvrdý tón a mně z toho naskočila husí kůže.

Do hajzlu, ten je ostrý a neskutečně sexy zároveň.

Nechala jsem šaty a dál tam seděla od pasu dolů nahá. Ryan najednou zajel do podzemních garáží, kdy se před ním otevřela závora a on se rozjel dál. Vyjely jsme do vyvýšené garáže, ve kterém bylo zaparkovaných několik dalších aut a on zastavil na posledním volném místě mezi auty. Vypnul motor a znova se na mě zadíval. Možná chtěl i něco říct, ale nakonec se přiměl vystoupit z auta. Sklonila jsem se ke kalhotkám a svižně si je nandala. V tu chvíli se otevřely dveře na mé straně a já vzhlédla k přísným očím, které se na mě upíraly.

„Sakra holka, já ti nedovolil si ani ty kalhotky obléknout,“ zavrčí a už mě tahal z auta ven, s kalhotkami na půl žerdi a šaty těsně nad zadkem. Mírně jsem se rozhlédla, aby nás nikdo neviděl, teda především mě a následně ztěžka vydechla, kdy mě přitlačil zadkem na své auto. Otřel se o mé boulí v kalhotách a já vzrušeně vydechla. Sevřel v prstech mou bradu a zvedl ji tak, abych mu pohlížela do očí.

„Za každé neuposlechnutí tě potrestám, jen abys věděla,“ pronese tak duchaplně a já v duchu zaskučela. Ježiši, ano, Pane Bože! Prosím! Klidně mi naplácej!

Zmohla jsem se pouze na přikývnutí, aniž by doufal v nějakou odpověď. Pak mě vzal za ruku a vedl si mě k výtahu. Na dálku zamknul auto a stiskl tlačítko výtahu. Ostražitě, přesto zakaleným pohledem plný chtíče, jsem se rozhlížela kolem, aby někdo neměl skvělý výhled na můj odhalený zadek. Výtah cinkl a on do mě popostrčil, abych se přiměla odpíchnout do útrob výtahu. Zmáčkl poslední tlačítko na číselníku a když se dveře zavřely, hned mě natlačil na stěnu výtahu. Rty jsem vyhledala ty jeho a zběsile ho začala líbat. Opět mi rukou zajel do klína, a aniž by na něco čekal, pronikl do mě zase dvěma prsty.

„Ach ano,“ vydechla jsem blaženě, když mi to začal dělat zase rychle. Pevně jsem se ho chytila kolem krku a tiskla se na jeho prsty. Orgasmus byl velmi blízko a moc dobře to věděl, protože záhy ze mě prudce vytáhl prsty a zase si je strčil do pusy.

„Ještě ne,“ usmál se nebezpečně a já nevěděla o čem mluví, „Ještě se neuděláš. Dopřál jsem ti první orgasmus v autě, jen kvůli tomu tvému ročnímu půstu, ale teď…teď to budu natahovat co to půjde,“ dodá smyslně až se mi málem podlomily kolena.

Vzrušilo mě to a vyděsilo zároveň.

Výtah cinkl, zhoupl se a dveře se následně otevřely.

Ryan mě opět vzal za ruku, prsty propletl s těmi svými a přiměl mě jít za ním.

Nechala jsem se dotáhnout před jediné černé dveře na chodbě, kdy odemkl čipovou kartou a vstoupil dovnitř.

Dveře se za námi zabouchly samy a já se krátce rozhlížela po potemnělém moderním bytě s božským výhledem na město. Víc mi nebylo umožněno, protože už mě Ryan vzal v pase a hodil si mě přes rameno, jako pytel brambor.

Přitom mě dvakrát silně plácl přes zadek a já vzrušeně vyjekla.

Možná to i bolelo, ale ta bolest byla zcela upozaděna. Došel s námi do zcela jasné ložnice, kde mě pustil na nohy a napřímil se nade mnou.

„Svlékni se, celá, a pak se postav na všechny čtyři doprostřed postele,“ přikáže mi.

Vzduch byl najednou mělký a já zalapala po dechu.

Mé tělo spaloval žár a očekávání mnou rezonovalo.

Bez jediného zaváhání, jsem si přetáhla šaty přes hlavu a zbavila se i kalhotek.

On mezitím přešel bokem, kdy otevřel dveře a rozsvítil v té boční místnosti. Byla to šatna, kde byla vidět celá řada různých obleků. Aniž by ze mě spustil zrak, začal se svlékat a v tom jasném světle bylo vidět, jak je sakra sexy. Pomalu se vysvlékal ze svého oblečení a když si vysvlékl košili, zatajila jsem dech.

Ty vole, já jsem vyhrála jackpot!

Ovšem tuto hlášku, jsem si měla nechat na to, když se vysvlékl z boxerek a stál tam celý nahý. Ach…můj…

Zhurta, především natěšeně, jsem se otočila a hupsla do postele. Skopla jsem ze sebe boty a postavila se na všechny čtyři, jak zněl jeho příkaz. Podívala jsem se po něm, kdy jsem viděla, že se ke mně blížil a světlo z šatny ho nasvěcovalo. Roztouženě na mě pohlížel a já se zase dívala na jeho nadprůměrný penis, který byl v pozoru.

Stoupl si někam za mě a jako kdyby si mě prohlížel.

Ta chvíle byla mučivá, nekonečná a napětí mnou doslova cloumalo. Víc jsem se prohnula v zádech a doslova ho vábila zakroucením svého nahého pozadí. Slyšela jsem, jak se tomu tiše zasmál a já už krátce zauvažovala nad tím, že ho začnu prosit. Ano, tak zoufalá jsem byla!

„Bereš antikoncepci?“ protne jeho tvrdý hlas to tíživé sexuální napětí.

„Ano,“ vydechnu a znova se před ním zakroutila.

„Dobře,“ odvětil poklidně a cítila jsem, jak se za mnou prohnula matrace. To sexuální napětí bylo téměř hmatatelné a já přestala dýchat. Odpočítávala jsem nanosekundy, aby už do mě strčil to jeho boží péro a já se v něm mohla utopit. Nebo na něm. To je jedno! Prostě…kurva…už jsem to neskutečně chtěla a on mě naschvál mučil!

 

Autor SexTazy, 27.08.2024
Přečteno 76x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí