Sex v Římě II.

Sex v Římě II.

Anotace: Tak co Zlatíčka? Je Vám horko? Z toho tepla samozřejmě.

 

"Sex je součástí přírody. Jdu s přírodou!" 

Marilyn Monroe 

 

 

2.kapitola

Sexuální jackpot

 

Konečně se mě dotkl, a to tak, že mi položil dlaň na hýžďový sval a s určitou intenzitou ho promnul. Pak mě po něm plesknul a já se z toho ošila blahem. Nemyslela jsem na nic jiného než na ten pocit, který jsem už dávno zapomněla a zároveň se zdál tak nezapomenutelný. Chtěla jsem, aby ta jeho trubka plná krve a svalu už byla ve mně a pumpovala do mě tak, jak sliboval. Přála jsem si neúprosné šukání plné zběsilosti.

Dlaní promnul klín, až se mi decentně otřel o konečník a já vzrušeně vydechla. Bylo mi jasné, že jeho trýznění a mučení mě, mu přinášelo určitou slast a uspokojení, ale já se těžce už ovládala, abych se neotočila a neskočila po něm. Krátce jsem to skoro přijala za své, kdy jsem najednou cítila, jak mě jeho vlhký jazyk přejel přes vstup až po klitoris a já se prohnula v pase. Vzrušeně jsem zakňourala, kdy jako kdyby čekal přesně na tento můj projev a svým hbitým jazykem mě začal uspokojovat. Lízal mě tak intenzivně, až se mi rozklepaly nohy a když k tomu přidal jeden prst, byla jsem zase na pokraji toho se udělat znova.

Dle mého vzdychání to Ryan pochopil a přestal.

„Ne, nepřestávej,“ zaúpím až mě klín zabolel. Odpíral mi něco, co jsem tak strašně potřebovala a on to moc dobře věděl.

„Říkal jsem ti, že ještě ne,“ zaslechla jsem někde za sebou, kdy mě začal hladit zase po zadku, tentokrát mi v dlaních hnětl obě půlky a mnul je od sebe. Znova se ke mně sehnul a začal do mě zajíždět jazykem. Sevřela jsem v rukách deku pode mnou a zavzdychala do ní. To, co mi dělal, mi ještě nikdy nikdo nedělal. Nebo dělal, ale ne takhle, s tou intenzitou a vášní. Naprosto jsem se mu oddala, ačkoli to byl naprosto cizí člověk. Ale co…o to dneska v noci šlo. Jeho jazyk se do mě zabodával, v rukách mi od sebe odtahoval půlky a já už v duchu vyzývala Bohy, protože jestli mi znova odepře se udělat, tak se tady asi rozbrečím zoufalstvím. Klín se mi začal stahovat a tón mého oddychování se zvyšoval. Ryan na to vyslyšel a přestal.

„Ryane!“ vyštěknu po něm rozpolceně, kdy se jeho ruka zapřela do mého boku a strčila do mě. Najednou jsem ležela na zádech a pohlížela na něj, jak nade mnou stojí. Jeho penis se nade mnou tyčil a já prahla po tom si ho vzít do pusy. Přimhouřil ten svůj pohled a vyloženě mě k tomu vyzýval. Bleskově jsem se zvedla a bezostyšně jsem si ho vzala do pusy. Rychle jsem si navlhčila rty a přejela mu po hebké kůži na žaludu. Vzala jsem si ho celého do pusy a jeho hrdelní zvuk mě neskutečně rozpálil. Ano, šlo to ještě víc.

Chytl si mé vlasy do rukou, pevně mi je držel na temeni hlavy, kdy jsem si s ním začala pohrávat a špičkou jazyku mu přejížděla po mezírce na žaludu. Jeho intenzita stisku se ještě zvýšila, až mě vlasy bolestně tahaly, a to mě přimělo ještě víc v tom ho bezostyšně kouřit. Několikrát jsem si ho vzala celého do pusy, teda co mi hrdlo dovolilo a sála ho s určitou brunátností. Bavilo mě to, bavilo mě to o to víc, když jsem viděla, co to s ním dělá a nepřála si v ten moment nic jiného, než aby se mi udělal do pusy, ačkoli jsem na to nikdy nebyla. Naopak, ve většině případů se mi to hnusilo, ale teď…teď jsem to prostě chtěla. Jeho penis se mi napínal v puse a snad ještě se zvětšil. Několikrát mi sám od sebe narazil do hrdla, až to ve mně zvedl mírný dávivý reflex, a tak jsem se odtáhla. Začala jsem ho laskat zase na špičce, kdy mě zatahal silně za vlasy.

„Už dost,“ vyzval mě zadýchaně a pustil mé vlasy. Slezl z postele a přešel k nočnímu stolku. Aniž by něco řekl, rukama a nohama jsem vyšplhala dál po posteli a natáhla se do polštářů. Pozorovala jsem Ryana, jak vyndal krabičku s kondomy a zcela podmanivě si ho nandával. Hořela jsem očekáváním a tušila, že sex s ním bude naprosto nepřekonatelný. Zvuk gumy, kdy pleskla o jeho penis byl jakýmsi balzámem na mou rozbouřenou duši a když už se konečně přesunul za mnou do postele, zcela jsem se mu odevzdala. Roztáhla jsem nohy do praku a on, aniž by něco řekl, do mě pronikl. Oba dva jsme zbožně vydechly. Ten pocit byl nepřekonatelný. Nic ho nedokázalo překonat a já nechápala, že jsem si to tak dlouho odpírala. Začal se ve mně pohybovat, opíral se v lokti položeným vedle mé hlavy a volnou rukou mi hnětl prso. Zapředla jsem pod ním jak kočka a hladila ho po všech jeho svalech, které se napínaly. Jeho oči mě pozorovaly, ústa měl mírně zvednutá v jakémsi pobavení a já chtěla, aby mě zase líbal. Zvedla jsem hlavu a dravě ho políbila. Opřel se do mě rty a přiměl mě se vrátit do polštáře, dvakrát mě políbil a následně se rty odvrátil. Zase na mě upíral zrak, pohyboval se ve mně s určitou tenzí a já si užívala, jak mě zcela zaplňoval. Obtočila jsem mu nohy kolem pasu a víc se prohnula v zádech, kdy Ryan zbožně zaklel až mě to přimělo se líbezně usmát.

„Ježiši, holka…“ utrousí ta slova tak objevně. Udělala jsem to znova a sevřela ho v klíně.

„Přestaň s tím, nebo se neznám,“ zavrčí varovně, přesto v mých uších to znělo jako jasná výzva. Udělala jsem to znova, kdy do mě začal brunátně přirážet, až jeho tělo pleskalo o to mé a já konečně měla to, co jsem potřebovala. Zběsilé šukání. To, které mi sliboval. Hekala jsem mu do ucha, kdy zaklesl svým obličejem do mého krku, který mi začal sát a kousat. Nehty jsem se mu zaryla do zad a byla si zase jistá, že se blížím k orgasmu. Čekala jsem další vlnu odpírání z pozice Ryana, ale nedělo se tak. Dál do mě bušil a moje vzdychání se zvyšovalo.

„Já…už budu,“ vydechnu ze sebe ztěžka, kdy do mě zběsile pumpoval.

„Jen do toho,“ uvolil se v odpovědi a já se tomu zcela podmanila. Jeho svolení ve mně vyvolal další orgasmus a tentokrát tak silný, až jsem vykřikla. Zaklonila jsem hlavu a začala se pod ním kroutit v orgasmické křeči. Ryan se zastavil ve všech pohybech a vzepřel se v obou loktech. Vnímala jsem to, jak mě pozoroval a nevím, jestli mi to v tu chvíli bylo příjemné. Byla jsem zranitelná, smyslů zbavená a naprosto vykolejená tak úžasným orgasmem.

„To bylo…“ zamručím ochraptěle a snažila se rozmrkat zastřený zrak, kdy jsem měla mžitky před očima, „Úžasný,“ dodám uvědoměle a zadívala se do jeho očí. Ten jeho pohled mě možná uváděl už do rozpaků.

„Ty jsi úžasná,“ vydechl zvláštním tónem a pomalu ze mě vyšel. Položil se vedle mě na záda a pohodlně se opřel do polštářů. „A teď na mě nasedni a pojď mě pořádně ošukat!“

Jeho další rozkaz a jasnou výzvu jsem přijala hned za své a přetočila se na něj. Posadila jsem se na něj obkročmo a navedla si vlhký penis přímo ke vstupu do mého klína. S určitým záměrem jsem se na něj pomalu napichovala a viděla, jak se mi zúžil pohled. Rty se mu pevně stáhly a když jsem byla až u jeho kořene, hrdelně zamručel. Bože, už jsem byla tímto zvukem naprosto posedlá!

Narovnala jsem se v zádech a dala mu tak odiv svá prsa, se kterými si začal hned hrát. Houpala jsem se v bocích, třela se o něj a naschvál to dělala pomalu. Po pár zhoupnutích mi bylo jasné, že mu to nestačí, protože mě pevně uchytil v bocích a začal přirážet víc.

„Řekl jsem pořádně ošukat,“ zavrčí, a ještě víc do mě přirážel. Naše těla se o sebe začala zmítat, třít a ve mně svitla naděje, že bych se udělala znova. Nahnula jsem se k němu a začala rychle přejíždět po celé jeho délce. Znova ten líbezný zvuk vyšel z jeho úst a já jsem cítila, jako kdyby najednou měla navrch. Pokračovala jsem v tom dál, naopak zrychlila. Ryan mě pevně chytl jednou rukou kolem krku a druhou mi zapíral do boku a sám mi šel s přírazy naproti. Cítila jsem, jak jeho penis začal pulzovat, až se celý napnul a Ryan zbožně vydechl. Drtil mě na svém těle a zběsile oddychoval do mé kůže na rameni. Měla jsem těsně před orgasmem, ale nevadilo mi to, že jsem se znova neudělala. Dopřál mi toho až až. Zvedla jsem se v loktech a nechala ho ze mě vyklouznout. Spadla jsem do peřin vedle něj a oddychovala stejně rychle jako on. Měla jsem tendenci se k němu přitulit, ale nějak jsem neměla odvahu to udělat. Něco mi říkalo, že na to nebyl. Stejně jako na to líbání, po kterém jsem prahla.

Když se dech nás obou uklidnil, Ryan se ke mně otočil bokem a teplou dlaní mě pohladil po křivkách těla. Z toho doteku mi zase naběhla husí kůže.

„Doufám, že jsem naplnil tvá očekávání a splnil to, co sis rok odpírala,“ pronesl tak ledabyle a dál mě hladil. Usmála jsem se.

„Zvládnu ještě tak dvě kola, pak možná, budu uspokojená,“ popíchnu ho jasnou výzvou, které se pobaveně zasmál.

„Překvapila si mě,“ zkonstatuje a v prstech mi promne bradavku, která se hned napne vzrušením.

„Čím?“ zajímám se a zadívala se na jeho vysekané svaly.

„Myslel jsem, že jsi nezkažená, takový nepopsaný list papíru, ale ty úplně tak nezkažená nejsi,“ odvětil a já nevěděla, zda je to dobře nebo špatně.

„No, to se těžko popírá. Chápej, nikdy jsem se nevyspala s chlapem, kterého neznám,“ přiznám popravdě. Ryan se na mě zadíval jakýmsi nečitelným výrazem a pak se usmál.

„Líbilo se ti, když jsem tě šukal a říkal ti, co máš dělat,“ konstatuje trefně. Sakra ano, to se mi líbilo!

„Jo líbilo, ale ani to jsem netušila. Jednoduše si ve mně vzbudil něco, co jsem ani sama nevěděla, že se mi líbí,“ odpovím odpovědí, kterou zřejmě potřeboval slyšet, protože jako kdyby se mu najednou hruď dmula pýchou.

„Hmmmm, a to věř tomu, že to byl jen takové…zajížděcí kolo,“ odvětí tak tajuplně, až mě z toho zamrazilo. Ach…

Po krátké odmlce se zvedl z postele a nastavil mi ruku. Neváhala jsem ji nepřijmout a vstala s jeho pomocí z postele. Zcela nazí jsme přešli do koupelny, kde bezostyšně rozsvítil světlo u širokého zrcadla a prohlédl si mé nahé tělo před sprchou.

„Zapni sprchu,“ vyzval mě pokynem a pohledem se podíval do sprchového koutu. Mlčky jsem do něj přešla a zapnula sprchový kout, kdy na mne padal déšť ze stropu. Ohlédla jsem se na něj přes rameno, kdy jsem viděla, že si sundává kondom a zauzlovává ho. Následně ho vyhodil do odpadkového koše a přešel lehkými kroky za mnou. Hned si smáčel své tělo vodou, stáhl si jeho jasně černé vlasy z obličeje a natiskl se na mě. Pořád jsem byla uchvácená z jeho neobyčejné krásy, jak byl sexy a v tuto chvíli jenom můj. Svými rty mi přejížděl po krku, a špičkou jazyka ochutnával mou kůži. Napasovala jsem se na něj klínem a dlaněmi putovala po jeho břiše. Tohle nebylo o umívání, ale o bezprostředním poznáváním našich těl, zblízka, hmatem, čichem, chtivými pohledy, kdy to nezašlo dál než o vzájemné otírání našich klínů. Vnímala jsem zcela jasně, že mu zase tvrdnul a líbezně se tomu usmála. Zvedla jsem bradu a zadívala se do čokoládové barvy jeho duhovek. Měla jsem tendenci ho zase políbit, ale tušila jsem, že by se tomu začal zase vyhnout.

„Na jak dlouho si přijela za sestrou?“ zajímá se klidným tónem, přičemž jeho dlaně putovaly po mém nahém těle.

„Na dva týdny, proč?“ zajímá mě jeho otázání.

„Chtěl bych ti během těch dvou týdnů vynahradit celý ten rok toho tvého půstu,“ odvětí tak bezprostředně. Ve mně se všechno zadrhlo. Sakra, to byla naprosto skvělá nabídka! Představa, že bych se takhle měla po dobu dvou týdnů byl více než lákavá, ale…

„To nejde,“ utrousím tiše, sotva slyšitelně, přesto jsem věděla, že mě slyšel, protože se celý napjal a jeho ruce zdrsněly.

„Proč ne?“ zavrčí neústupně. Zřejmě nebyl zvyklý na odmítnutí. Což jsem chápala, která žena by si upřela někoho takového…

„Přijela jsem za sestrou, neviděla jsem ji dlouho a dlouho ji zase neuvidím. Nemůžu se na ni vykašlat a být jenom s tebou,“ opáčím a o krok odstoupím, což jsem mu zjevně nelíbilo. Znova přistoupil ke mně a zase si mě na sebe natiskl. Jeho rozpálená pokožka žhnula o tu mou.

„Tomu rozumím, ale přesto, bychom se mohli vidět každý den, nebo večer,“ odpověděl měkce, ačkoli to byl jen jakýsi projev toho, aby nezněl tak rozpolceně z odmítnutí.

„Ty nemáš nic lepšího na práci, než mě šukat každý den?“ neodolám si rýpnout a neústupně zvednu bradu. Jiskřičky v jeho očích se zablyštily a on ke mně sklonil tvář.

„Momentálně nechci dělat nic jiného než tě šukat každý den,“ jeho slova se do mě zabodla a podrývala mi rozhodnutí mu odolávat. Postavila jsem se na špičky a natáhla se k jeho rtům. Horlivě jsem ho kousla do spodního rtu a nasála ho. Maličko zaúpěl, kdy mi strčil jazyk až do krku a silně mi zaryl prsty do kůže. Lačně jsem ho líbala a cítila, jak mi jeho ztvrdlý penis tlačil do podbřišku. Ryan se chvilku na to odtáhl a zatlačil mi na rameno. Přiměl mě si před ním kleknout a já už věděla, co ode mě očekává.

„Vezmi si ho do pusy jako předtím a ukaž mi, co ještě umíš,“ jeho příkaz byl návykový a já ani na moment nezaváhala. Naštelovala jsem si ho před sebe, cítila, jak mě voda ze sprchy bičuje do zad a mínila mu ukázat, to něco málo, co jsem dokázala, a ještě s nikým pořádně nedělala. Měla jsem to maximálně okoukané z porna, na které jsem koukala ve své pubertě. Vzala jsem si ho celého do pusy a začala ho horlivě sát. Přidala jsem jazyk, držela ho jednou rukou za varlata a druhou si ho držela za pevný zadek. Doslova jsem se vyžívala v tom mít ho v takové moci, ovšem, když mi začal přirážet až do krku, začala jsem pochybovat o tom, kdo koho má v moci. Neúprosně mě šukal do pusy a já mohla jen nechat rozevřený průchod až do mého krku a úpěnlivě dýchat nosem. Pevně mě držel za vlasy a po chvilce zpomalil.

„Podívej se na mě,“ slyšela jsem další příkaz a zvedla zrak, kdy mi pomalu zajížděl do pusy. V jeho očích se odrážela snad touha celého světa, až mu v penisu zacukalo. Několikrát mi pomalu vyjel z pusy a zase se do ní vrátil a na náš oční kontakt se tím ještě víc prohloubil.

„Udělám se ti do pusy a ty to všechno spolkneš!“ vydá ze sebe hrdelním zavrčením, kdy mě vlastně pouze informoval o tom, že se za chvilku udělá. Začal o něco rychleji přirážet do mé pusy a pevně mi držel hlavu tak, aby měl co nejhladší přístup. Vzápětí jsem cítila, jak mi do hrdla začala kapat horká tekutina, až se udělal zcela a musel se zapřít o kachličky, aby na mě nespadl. Poslušně jsem všechno spolykala a následně ho ještě několikrát olízla, aby byl čistý. Pohladil mě po tváři a roztouženě na mě pohlížel.

„Hodná,“ vydechl mělce a odstoupil, „Teď se umyj a ať už jsi zpátky v posteli.“

Poslechla jsem ho na slovo, umyla se jeho sprchovým gelem, opláchla se a vystoupila ze sprchy. Hmátla jsem po jednom připraveném ručníku a začala se do něj utírat. Ryan přistoupil na rohožku vedle mě a též se začal utírat do ručníku. Cítila jsem jeho pohled na sobě a byla celá rozechvělá touhou, co bude dál. Odložila jsem ručník na sušák a vyšla do ložnice, aniž bych se na něj podívala. Jen co jsem došla k posteli, dostihl mě a povalil do peřin. Otočil mě na záda a uvelebil se rovnou mezi mými stehny. Mínil mi zřejmě oplatit to, co jsem před chvíli dopřála jemu. Roztáhl mi nohy od sebe, pro hladší přístup a olízl mě jak zmrzlinu. Zabořila jsem mu ruku do mokrých vlasů a chtivě mu šla ještě naproti. Začal mě zběsile lízat a uspokojovat s takovou intenzitou, až jsem ztrácela pojem o přítomnosti. Orgasmus mnou projel tak náhle, až jsem zase vykřikla a silně ho stiskla ve vlasech. Odtáhl se, a aniž by mě předem varoval, otočil mě zprudka na břicho a plácl mě tak silně před zadek, až jsem bolestně zaúpěla.

„Já jsem ti nedovolil se ale udělat!“ zpraží mě přísným tónem a vrátil zpátky na záda. Ani jsem nestihla zareagovat a už jsem měla jeho hlavu zase zabředlou v klíně. Tentokrát mi sál klitoris a strčil do mě rovnou dva prsty. Mínil mě za to zničit, že jsem se udělala bez jeho svolení?! Oukey! Do toho!

V uspokojování pusou se vyžíval daleko víc a naschvál mi odepřel se třikrát udělat. Už jsem mohla být třikrát toho času, ale on mi to odpíral, jako trest. Kroutila jsem se pod ním bezmocně, byla na krajíčku, kdy jsem ho chtěla začít prosit a lačně po něm sahala. Nakonec se Ryan odvrátil, znova se natáhl k balíčku kondomů a jeden z nich si nandal.

„Na všechny čtyři, hned,“ vydal příkaz. Znaveně, s rozklepanými koleny jsem se přetočila a břicho a rozechvěle zaujala postavení. Aniž by mě jakkoli upozornil, zprudka do mě pronikl a zcela podmanivě si mě vzal. Jeho přírazy byly o dost brutálnější než při našem prvním sexu, ale mě se to líbilo. Líbilo se mi naprosto všechno, co se mnou dělal, až to bylo strašidelný. Nikdy jsem nebyla nakloněná k tomu, kdy sex hraničil s násilím a určitě jsem si nebyla vědoma, že by mě přitahovali dominantní muži. A teď tu jeden byl a šukal mě jak o závod.

„Ryane…“ vydechnu zbožně jeho jméno, kdy jsem cítila, že už se zase blíží můj vrchol.

„Ještě ne,“ zavrčí nesouhlasně a já měla dojem, že se rozpláču. Jednou rukou mě uchopil za vlasy a táhl je dozadu. Vzdychala jsem nahlas a snažila se držet hlas na uzdě, ačkoli to prostě nešlo. Vyvolával ve mně to nejdivočejší a zbavoval veškerých zábran.

„Chci tě slyšet!“ rezonoval další jeho příkaz mým tělem a já se tedy vzdala posledních zbytků zábran, které mě držely. Hekala jsem na celé kolo. Jako děvka v kostele. Ne teda, že bych viděla či slyšela, kdy děvku v kostele, ale tak nějak to určitě vypadalo a bylo by slyšet. Ryan ještě víc přidal, že mi jeho koule pleskaly o klitoris a já už pomalu křičela, když jsem vnímala ten orgasmus, který mi tlačil a snažil se rozvinout dál.

„Ryane!“ zakřičím na něj ve spěchu, kdy už jsem to nedokázala ovládnout.

„Udělej se, pro mě, Loro,“ uvolil se, konečně, a já se tomu zcela podmanila. Slzy mi vytryskly, mé tělo explodovalo a já se neudržela na svých končetinách. Svalila jsem se do peřin, kdy do mě Ryan bušil dál, až jsem cítila, jak se udělal taky. Na okamžik se na mě svalil celou vahou, obličej si opíral do mých vlasů, do kterých mi zběsile oddychoval, až ze mě vyšel a ztěžka padl do peřin.

„Kurva…do prdele,“ zakleje užasle a prohrábl si černé vlasy. Vypadal božsky, i s oroseným čelem a naprosto zmoženou tváří. Pohlížela jsem na něj jako na nové božstvo a chtěla ho začít uctívat. Podíval se na mě a zkoumavě mě prohlédl.

„Jsi v pohodě?“ zeptá se s mírnou starostí v hlase.

„Proč…proč bych nebyla,“ vydám ze sebe ztěžka.

„Jsi úplně bílá,“ konstatuje s větší starostí v hlase, kdy se zapřel v lokti a přiblížil se svým obličejem blíž ke mně. Jeho vůně se mi vštípila do nosu a já mírně přivřela oči.

„Jsem v pohodě, jen jsem…unavená,“ přiznám a pocítila jeho horké rty na mých. Pootevřela jsem ústa a nechala prostoupit jeho horký jazyk. Líbal mě najednou tak pomalu, intenzivně, jako kdyby to měla být sladká odměna po tom všem. Vzápětí přes nás přetáhl přikrývku a přimknul ke mně do mírného objetí. Aniž bychom si něco řekli, nebo se domluvili, na tom, že bych u něj přespala, společně jsme usnuli, namačkaní na sobě a zcela zmožení naprosto šílenou nocí.

 

 

Ráno jsem se vzbudila a zcela hned jsem pocítila, jak mě bolí celý člověk. Bolela mě i hlava, tepalo mi ve spánku, což jsem přisuzovala tomu množství alkoholu, co jsem vypila večer. Promlaskla jsem si suchá ústa a otočila tvář na stranu, kde spal Ryan, ale jeho polovina postele byla prázdná. Bolestně jsem zaúpěla, když mi bolest na spánku přešla do čela a zabolela až v samotných očích. Zahleděla jsem se na budík, který měl položený na noční stolku a viděla, že je skoro deset hodin dopoledne. Neměla jsem sebemenší tušení, v kolik jsme šli vlastně spát, ale věděla jsem, že brzy nad ránem, protože jsem se cítila, jako kdybych spala jen pár hodin. Otočila jsem se na záda a ukryla příjemnou dekou svá nahá prsa. Protáhla jsem se jak mlsná kočka, s lupnutím v zádech, a znaveně vydechla. Nakonec jsem se přiměla vstát a když už jsem spouštěla nohy z postele, do ložnice vstoupil Ryan. Vzhlédla jsem k němu a byla zcela okouzlená jeho ranním vzhledem. Sakra, za denního světla vypadal snad ještě lépe. Nemluvě o tom, že na sobě měl pouze černé tepláky. Klín se mi až bolestně rozechvěl.

„Dobré ráno, Loro,“ pozdravil mě tak formálně a přešel až ke mně. V ruce držel sklenici s vodou, ve kterém šuměla tableta s nějakým vitamínem. Podal mi ji a já ji vděčně přijala. Usmála jsem se na něj, kdy mě jemně pohladil po rozcuchaných vlasech a pohledem vyčkával, až se napiju. Napila jsem se několika doušky a zažehnala sucho v mém hrdle.

„Můžu prosím využít tvou skvělou sprchu? A pak přísahám, že už vypadnu,“ zeptám se zmoženě, kdy jsem skleničku odložila na stolek.

„Samozřejmě, že můžeš, zatím připravím snídani,“ zvolá jakoby nic a přešel pomalými kroky do své šatny.

„Snídani? To nemusíš,“ opáčím hned a vstala z postele. Měla jsem tendenci nechat na svém těle tu deku, ale ve finále, vždyť už stejně všechno viděl. Bezostyšně jsem prošla kolem šatny a zamířila si to do koupelny. Všimla jsem si nového kartáčku v papírovém obale, připravený na umyvadle a hned mě napadlo, zda měl takhle nakoupené kartáčky pro případ, že by ženy u něj zůstaly přes noc. Zahnala jsem ten zvláštní pocit na hrudi a přešla pod sprchu. Umyla jsem se vlažnou vodou, umyla si vlasy a protřela oči, kdy mé stíny a řasenka byly otisknuté pod očima. Udělala jsem ze sebe během pěti minut zase člověka a říkala si, jak asi bude reagovat, když mě uvidí nenalíčenou, neučesanou a v mém normálním já. Včera večer mě viděl jako to zlatavé pozlátko na sušence. Teď mě uvidí…prostě a jednoduše.

Osušila jsem se do toho samého ručníku, co v noci, vysušila si vlasy a pak přešla k umyvadlu. Vyčistila jsem si zuby, vlasy si pročesala pomocí prstů a trošku je prohrábla, abych to neměla jak pochcanou slámu. Vyšla jsem zase nahá do ložnice a cítila vůni nějakého jídla. Sebrala jsem ze země kalhotky, které už stihly dávno uschnout a navlékla se do nich. Poté jsem si oblékla šaty, ale s botami se neobtěžovala. Vzala jsem je do rukou a šla za ním dál bytem. V noci jsem si absolutně neuvědomovala, jak ten byt byl velký. Byl vzdušný, prosluněný, a ještě jednou tak větší, jako ten Stelly. Měl stejně moderní prvky a kuchyň, ve které jsem našla Ryana, byla bílé barvy s moderními spotřebiči a snídaňovým ostrůvkem. Místností hrála nějaká pro mě cizí hudba a pohled na Ryana, který postává u sporáku a něco míchá na pánvi byl naprosto k nezaplacení. Zasněně jsem se posadila na barovou židli, kdy na tom místě byl připravený prázdný talíř s příborem a skleničkou pomerančového džusu. Pečlivě jsem si ho prohlížela a absolutně nechápala, že jsem měla takové štěstí. Byl prostě úžasný, i jenom takhle zezadu. Jeho pevný zadek se napínal pod tepláky a jeho bicepsy se napínaly po tom, co se natahoval po koření nad ním. Za chvíli se otočil a s rozpálenou pánvi přistoupil k ostrůvkům. Každému z nás nandal na talíř hordu míchaných vajec s šunkou, a aniž by mi věnoval pohled, otočil se zpátky do kuchyně. Odložil pánvi a uchopil džbánek s černou kávou co měl po levici.

„Piješ kávu?“ zeptá se poklidně a natáhl se do skříňky nade mnou.

„Ano, prosím,“ odpovím prosebně a těšila se na horkou kávu. Uchopil dva hrnečky nad sebou a přešel na své místo. Všechno to před nás připravil, upravil na svá místa a jako kdyby se v tom vyžíval, že každá věc na té desce měla své místo. Vzhledem k tomu, jak i byt byl naklizený, jsem ho podezřívala z toho, že má obsedantní poruchu. Nejen, že byl dominantní v posteli, jistě si potrpěl na řád a čistotu i ve svém bytě.

„Dobrou chuť,“ popřál mi k jídlu a obdařil mě úsměvem. Tváře se mi rozhořely a já se chopila první hrnečku s kávou. Upila jsem a málem se zakuckala, jak moc byla na mě hořká a silná. Měla jsem to tak ráda, ale většinou si kávu zjemnila trochou mléka.

„Chceš cukr?“ povytáhne obočí.

„Spíše mléko, jestli nevadí,“ opáčím prosebně, přesto věděla, co si myslí Italové o mléce v kávě. I když jsem si vlastně nebyla jistá, zda byl Ital. Mluvil Italsky, byl tmavý typ, ale přesto jsem v jeho jazyce slyšela americký akcent.

„Samozřejmě,“ pronese v poklidu a vstane ze židle. Přešel k lednici, kterou rozevřel do kořán a ze dveří vytáhl sklenici mléka. Vrátil se za mnou a sklenici mi podal do rukou. Vděčně jsem se na něj usmála a nalila si trochu mléka do kávy, následně jsem chtěla vstát a odnést to sama, ale gestem ruky mě zastavil a sklenici si zase převzal. Odnesl ji zpátky do lednice a pak se vrátil na svou židli. Pustili jsme se mlčky do jídla, ačkoli jsem se ho chtěla zeptat snad na tisíc věcí.

„Co děláš večer? Máte něco v plánu se Stellou?“ protne ticho po chvilce, jako kdyby sám přemýšlel o tom, co říct.

„Hmmm, nevím ani, ještě jsme přesně nemluvily o plánech, co budeme dělat,“ odpovím a nacpala si do pusy skvělá míchaná vejce.

„Tak pojď dnes se mnou na večeři,“ zvolá pevným tónem, aniž by to zněla jako otázka, jestli fakt chci. Podívala jsem se na něj, do té jeho sexy tváře a byla si jistá, že ho nebudu schopna odmítnout, ačkoli jsem ho v tom mohla trochu nechat, aby si nebyl sebou tak jistý.

„Musím se nejdřív domluvit se Stellou. Říkala jsem ti, že jsem přijela hlavně za ní. Nechci ji nechat samotnou další večer,“ odvětím popravdě, ať už jsem věděla, že by mě Stella stejně nechala jít s ním na večeři. Pravděpodobně by si to zařídila sama tak, že by si večer s někým vyšla. Nebyla ten typ, co sedí doma před televizí a kouká na seriály. Jako třeba já…hm!

„No, věřím, že to tvé sestře včera vůbec nevadilo,“ vyjádří se trefně, jako kdyby ji sám znal. A taky asi i znal.

„Stella mi říkala, že jsi její šéf, vycházíte spolu dobře v práci?“ zajímám se, aby řeč nestála. Střelí po mě zvláštním výrazem, kdy se chopí kávy a krátce se napije.

„Říkala ti, že spolu pracujeme?“ zeptá se tak přiškrceně.

„Jo, jo, nebo teda jen se zmínila, že jsi její šéf. Vím, že dělá manažerku v nějakém tanečním klubu, takže si jeho majitel, nebo co vlastně děláš?“ optám se s jasnou zvědavostí v hlase.

„JO, vlastním klub,“ přitaká krátce a už se nadechoval, že něco řekne, když mu zazvonil mobil, který měl položený někde na kuchyňské lince. Vstal a přešel k mobilu. Přijal hovor v italštině a krátkými hesly hovor zase ukončil.

„Děje se něco?“ zeptám se, když jsem viděla jeho mírné zamračení.

„Budu muset do práce, ale nic vážného,“ odvětí a posadí se zpátky do židle.

„Pracuješ normálně i v neděli?“ pousměji se.

„Pracuju každou neděli,“ konstatuje to jako holý fakt, „Jezdím počítat týdenní tržby, protože má klub v neděli a v pondělí zavřeno. Projdu si účetnictví, vyjednám objednávky alkoholu a tak,“ dodá a já uvědoměle přikývla.

„Baví tě ta práce? Máš ji rád?“ neodolám se zeptat na další vlezlou otázku a říkala si, kdy mě s tím pošle do háje.

„Miluju tu práci, ale v poslední době je to takový…monotónní, jednosměrný, možná mě to někdy nenaplňuje tolik, jako dřív,“ odpoví k mému překvapení daleko obsáhleji, než co jsem čekala.

„Takže, když to té tvé sestře nebude vadit, půjdeš se mnou dnes na večeři?“ sejde rychle z tématu o něm a upře na mě ten svůj pohled. Jen jsem si vzpomněla, jak na mě koukal přitom, když jsem se po několikáté udělala a motýli se mi rozlítli v břiše.

„Tolik ti na tom záleží?“ ušklíbnu se provokativně, kdy se mu v očích zablýsklo.

„Míním dosáhnout svých slov,“ odpoví tvrdým tónem, jako kdyby o tom nemínil smlouvat.

„Když jí to nebude vadit, tak půjdu ráda,“ odvětím po krátké odmlce, kdy na mě upíral ten svůj nekonečný pohled, kterým by mě i udolal. Nakonec se pousmál, jako kdyby to vlastně vyhrál a natáhl se ke mně. Přitáhl si mě za zátylek a lačně mě kousl do lalůčku a následně do krku. Zavrněla jsem pod jeho náhlou péči a pohladila ho přes tričko po svalech.

„Chci ti toho ukázat mnohem víc než to, co jsme dělali v noci,“ pošeptal mi do ucha a mé vnitřnosti udělaly prudký kotrmelec a pumpa mého srdce zdvojnásobila výkon. Do háje…co znamenalo mnohem víc?!

„Nechám si to projít hlavou,“ opáčím laškovně, až mě zatahal za vlasy a špičkou jazyka přejel po mém spodním rtu.

„To nebyla nabídka, to byl naprostý fakt! Chci tě večer ošukat a taky to udělám,“ zahřmí mi do obličeje a já okamžitě zvlhla, „Teď už na to nemáme bohužel čas,“ dodá mírně rozladěně a líbnul mě do koutku úst. Odtáhl se a dopil zbytek kávy. Vydechla jsem přebytečný vzduch z plic a cítila, jak mi žhnuly tváře.

„Bydlíš v hotelu, nebo u sestry?“ zeptá se najednou a zvedl se z barové židličky.

„U Stelly,“ odvětím a pevně semkla stehna k sobě.

„Dobře, odvezu tě tam,“ odpoví s určitým odhodláním a začal sklízet špinavé talíře od stíně.

„Co? To nemusíš, vezmu si taxíka, v pohodě a pomůžu ti s nádobím,“ zahalekám mírně rozpačitě a připadala si trochu hloupě. Ryan se po mně otočil a gestem zvednutého prstu na mě poukázal.

„Seď a dopij si to kafe,“ přikázal ochraptělým tónem hlasu, který byl snad ještě víc žhavý než ten jeho výraz, kterým na mě koukal. Byla jsem podvolená jeho kouzelné píšťalce, na kterou pískal a já byla jak smyslů zbavená. Zařezaně jsem zůstala sedět a ani se nedovážila slézt z židličky. Zmohla jsem se pouze na to natáhnout se pro hrnek a dopít zbytek kávy, který jsem tam ze zvyku obvykle nechávala, protože mi nechutnala zbylá zrnka kávy. V hrnku nezbyla ani kapka a já ho odložila znova na podšálek, kdy mezitím Ryan vše nádobí nastrkal do myčky a sklidil linku. Utřel ji mokrým hadrem a následně dalším suchým a mělo bylo jasný, že má určitě obsedantní poruchu uklízení. Svým způsobem mi to přišlo roztomilé a sexy.

„Převléknu se a můžeme jet,“ konstatuje poté, co pověsil hadry na uklízení na háček do skříňky a zavřel ji. Srozuměle jsem přikývla a dívala se na jeho odcházející záda do ložnice. Do tří minut se vrátil zpátky, kdy byl oblečený v kostkovaných ležérních kalhotách, s volnější černou košilí a na nose už měl naražené brýle. Vlasy měl nedbale sčesané do strany a já jisto jistě věděla, že by se mi líbil v každém oblečení. I v kamaších a laclových kalhotách!

 

Ryan mi opět galantně pomohl do auta, kdy mi podržel dveře a následně je za mnou zavřel. Přešel na své místo a já se připoutala. Interiér auta stále omamně voněl, stejně jako v noci a kůže sedačky mě příjemně zahřála na těle. Vyjeli jsme z garáží a vyjeli do rušné ulice plné slunce. Mhouřila jsem oči do prudkého slunce a litovala, že jsem s sebou neměla sluneční brýle. Ryan mi opět položil dlaň na koleno, které jsem mu tam naschvál nastavila, zda se toho chytne a chytnul. Byl to pouhý dotek, ale dělal mi dobře. Líbila se mi ta jeho pozornost, to, jak usilovně stál o to, abychom se večer viděli, ač večeře byla pouhá zástěrka pro to si zašukat. Ale copak jsem se takovému božskému s ďáblem v těle mohla bránit?!

Když jsme kroužili autem po ulici kolem Kolosea, uvědomila jsem si, že už jsme blízko Stellina bytu a otočila se na Ryana.

„Jak vůbec víš, kde Stella bydlí?“ vyvstane mi otázka na jazyku.

„Vím, o každém svém zaměstnanci, kde bydlí,“ odpoví hned, jako kdyby na tu otázku čekal. Nakrčila jsem obočí a nemohla jsem si pomoct, ale v jeho odpovědi jsem neviděla pravdu. Spíše to byla částečná pravda a částečná lež. Měla jsem tendenci se zeptat, pálilo mě na jazyku, zda náhodou se Stellou nespal, protože sakra oni dva…to by byl naprosto nepřekonatelný pár. A ač jsem byla prostořeká, s ostrým jazykem, neměla jsem odvahu se ho na to zeptat na něco tak příliš osobního, do čeho mi vlastně nebylo.

„Co vlastně ty tvé pravidla, o kterých jsi mluvil v noci? Co znamenají?“ protnu znova ticho a zařekla tak téma o to, jak doopravdy ví, kde Stella bydlí.

„Promluvili bychom si o všem večer u večeře,“ odpoví znova tak strojeně, jako kdyby i na tuto otázku čekal. Najednou zastavil u chodníku, kdy naproti přes ulici byl dům, ve kterém Stella bydlela. „Vyzvednu tě v osm, vyhovuje?“ nadhodí a usměje se na mě tím svým úsměvem, po kterém by zjihlo srdce každému.

„Ještě jsem se nezeptala Stelly!“ bráním se s úšklebkem, kdy se tomu pobaveně zasměje.

„Holka, já tě mám přečtenou. Jistě si mi to chtěla odsouhlasit, hned na poprvé, co jsem se tě zeptal, ale jen mě naschvál napínáš a vymlouváš se na svou sestru, abys nevypadala jako nedočkavka.“ Jeho sebejistota z něj pomalu odkapávala a já měla sto chutí mu přistřihnout hřebínek, avšak spolkla jsem jedovatou poznámku a pouze se tomu vyzývavě zasmála.

„Fajn, tak v osm,“ pronesu důležitě a on se ke mně nahne. Už jsem si myslela, že mě chce políbit, kdy se však zastavil těsně před mým nosem a zase se usmál.

„Budu se těšit,“ šeptne tiše a mě se rozechvěl hlas.

„Tak zatím,“ vydechnu a sáhla po klice dveří od auta. Vrávoravě jsem se zhoupla na vysokých podpatcích a vystoupila. Jemně jsem bouchla s dveřmi, kdy se auto ihned odpíchlo od krajnice a zařadilo se do provozu, jako kdyby pospíchal. Rozhlédla jsem se po silnici a rychle ji přeběhla, aby mě nic neporazilo. Zapadla jsem do vestibulu a přešla k výtahu. Vyjela jsem do střešního apartmánu a následně zazvonila na Stelly dveře. Trvalo nekonečných třicet sekund, než se doplahočila mi otevřít. Vypadala naprosto strhaně, jako kdyby propařila celou noc a vrátila se tak před hodinou. Přesto…nasadila ohromený výraz a jistým úšklebkem si mě mínila dobírat.

„Ale…kdopak se nám to vrátil,“ zvolá a protáhla se v ramenou. Vešla jsem dovnitř, kdy za mnou zabouchla dveřmi a já ze sebe hned skopla ty hříšně drahé boty.

„Vypadáš, jako kdyby ses vrátila před hodinou,“ zhodnotím rýpavě.

„Přišla jsem v šest ráno a možná ještě teď mám trochu na žíle,“ konstatuje kysele a přešla do otevřené kuchyně, kde se ji zrovna dělala káva. Opřela se holým zadkem, kdy byla jen v kalhotkách a krátkém topíku, o kuchyňskou linku a založila ruce na prsou. Podívala se na mě s jakýmsi očekáváním ve tváři a pak mě pobídla rukou.

„Tak co? Jaký to bylo?!“ neodolá se nezeptat.

„Jo, dobrý,“ odvětím tím nejsušším tónem a snažila se nerozesmát. Stella na mě vytřeštila oči.

„Holka…s Ryanem to nikdy není dobrý! S ním je to výhra v zasraný šukací loterii!“ zvolá věhlasně a cosi ve mně se zadrhlo.

„Vy jste spolu spali, že jo?!“ utrousím znechuceně. Stella naškrobila nos a mávla rukou.

„Jo, asi třikrát, ale to už je tak strašně dávno. Ještě před tím, než jsem začala pro něj pracovat. Vlastně on byl první chlap, se kterým jsem píchala, když to…když,“ zadrhne se a přes obličej ji přeběhl jakýsi temný stín. Věděla jsem, že tím měla na mysli toho muže, o kterém jsme nesměly mluvit.

„Já jsem to věděla! Proto věděl, kde bydlíš!“ ukážu na ni prstem.

„On tě sem odvezl?“ udiví se Stella, jako kdybych řekla nějakou super novinku.

„Jo, odvezl a večer mě pozval na večeři,“ obeznámím ji s mými plány na večer. Stella svěsila bradu málem až do podlahy a dívala se na mě naprosto nechápavým výrazem. Pak vydala ze sebe pouhé tlumené aha! a stočila se ke své čerstvě připravené kávě.

„Vadí ti to?“ napadne mě hned a Stella se zadrhla někde v myšlenkách.

„Co? Neee! Nevadí, opravdu ne, jen…je to zvláštní, na Ryana,“ konstatuje tajuplně. Opřela jsem se lokty o barový pult a zahleděla se na ni.

„Tak nemám smýšlené představy o tom, že by Ryan byl zrovna randící typ, nebo typ nějakého romantického muže, ale je to tak strašně divný, že mě chce vzít na večeři?“ zeptám se opatrně a Stella mírně pokrčila rameny.

„Já toho o jeho soukromí moc nevím, ale jsem si jistá tím, že je to šukací stroj a ten svůj dar si rozhodně nenechává pro jednu ženu za týden.“

„Jo, tak to je mi taky nějak jasný,“ souhlasím s jejími slovy. Ale copak jsem to od první chvíle netušila? Jasně, že ano! Doslova jsem s tím počítala a doslova a do písmene chtěla, aby mě ošukal zrovna on. Byla to sázka na jistotu! Na sakra boží jistotu!

„No a jaký to teda bylo? A neříkej, že dobrý!“ vyzve mě dychtivě pohledem.

„Bylo to…neskutečný. Asi, ne určitě, nejlepší sex mého života, nebo ne, ještě to upravím, nejlepší sexuální noc mého života!“ zčervenám, když jsem krátce zavzpomínala, co všechno mi dělal.

„Jo holka, a to, jestli tě chce znova vidět, tak to byl jen začátek,“ zhodnotí zkušeně a já zvedla obočí.

„Přesně to samé říkal taky,“ uvědomím si a přeměřila ji pohledem, „Kolikrát, že jste spolu spali?!“

„Fakt asi jen třikrát…mě pak vadilo, jak byl…panovačný. Mám ráda dominantní muže, ale v určitých mezích a chápeš, sama jsem dominantní, prostě nám to pak nefungovalo k vzájemnému uspokojení,“ vysvětlí polopaticky a já to chápala. Stella byla taky panovačná a bylo mi naprosto jasné, že si muže vždycky zcela podmanila, což jsem si u Ryana nedokázala představit. Tvořili by krásný nesourodý pár. A to je tak všechno. Mírný ostych žárlivosti mě v tu chvíli přešel.

„Takže ti to nebude vadit, když s ním dneska půjdu na večeři?“ zeptám se opatrně a zatvářila se nevinně. Stella se tomu zasmála a zakroutila hlavou.

„Ne, jen běž, sama jsem tě nabádala, aby sis to tady užila se vším všudy a s ním…si to kurvadoprdele užiješ!“ zvolá důležitě a napila se z hrnku. Děkovně jsem semkla dlaně k sobě a byla ráda za to, že to nevzala nijak špatně. Být na jejím místě, možná bych byla trochu uražená, že dá přednost nějakýmu cizímu chlápkovi přede mnou, ale to byla prostě hold Stella. Bezstarostná, mladistvá, plná života.

„Každopádně…myslím, že bude ale fér, když budeš znát celou pravdu, než s ním půjdeš na večeři,“ pronese najednou důležitým tónem a nervózně si začala pohrávat s konečky svých vlasů. Vždycky když tohle dělávala dřív, věděla jsem, že je nějaký průser. Stella byla všeobecně průserářka.

„Ježiši, jakou pravdu?!“ zaúpím zhrozeně a dívala se na ni, jak nervózně přešlápla. Začala se kroutit a její obličej se stáhnul do nějaké masky.

„O mé práci…o mé pravé práci,“ lezlo z ní jak z chlupaté deky. Rozhlédla jsem se po jejím drahém bytě, pomyslela na ten auťák na parkovišti a zavzpomínala nad drahým oblečením.

„No, co s ní?!“ vybídnu ji netečně a bála se odpovědi.

„Já…já ti chci hlavně říct, že tu práci dělám zcela dobrovolně, aby sis nemyslela,“ vykoktá ze sebe, kdy její sebevědomí a sebejistota byly najednou pryč. Stála přede mnou malá vystrašená Stella, která se bála toho, že ji jisto jistě odsoudím.

„Stello!“ vybídnu ji netrpělivě a málem ani nedýchala. Jistě to bylo něco špatného.

„Jsem společnice na sex!“ vyhrkne na mě a mě se málem zastavilo srdce, „Chápej! Miluju sex! Opravdu ano! Miluju spát s chlapama za prachy, miluju je přivádět do krajních mezí, dávat jim tu rozkoš a pak za to schrábnout nechutně velké peníze. Prostě a jednoduše dělám to co mě baví a v tom je ten smysl,“ vyleze to z ní všechno na jeden nádech, kdy zhurta vydechne, jako kdyby z ní spadl kámen.

„Bože Stello,“ zaúpím šokovaně a svěsila hlavu mezi ramena. Má sestra dělala šlapku! Děvku! Kurvu! Eskort! Šukala za peníze a vyžívala se v tom!

„Prosím Lori, hlavně mě nesuď!“ řekne prosebně a přistoupí až ke mně. Nervózně mě chytne za ruku a silněji ji stiskne ve svých dlaních. V hlavě jsem měla maglajs a zuby nehty se bránila, abych nevybouchla. Nikdy jsem nebyla taková, že bych soudila jiné, ale teď jsem měla sto chutí ji zjebat na místě a dát ji slovní nakládačku o tom, jak je nezodpovědná.

„Počkat!“ napadne mě najednou a zadívám se do jejích zelených provinilých očí.

„Moment moment!“ vyhrknu, když mi to celé dojde, „Takže Ryan, je tvůj pasák?!“

 

Autor SexTazy, 28.08.2024
Přečteno 58x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí