Neznám bolestivější a destruktivnější projev lásky, než ten, kterému se říká "uctívání kultu osobnosti". Ve jménu Velkého Vůdce, Generalissima, Führera, Božského Imperátora, Faraona, Caesara a bůhví koho ještě, jsou lidé ochotni se nesmyslně vraždit, zabíjet a ničit vše, co předtím pracně budovali.
Nabízí se otázka: "Co přivedlo největší outsidery lidských dějin k moci?"
Odpověď je jednoduchá: "Lidská důvěřivost."
Chcete také ovládat masy? Návod je jednoduchý:
- Pokud pocházíte z chudých poměrů, je to výhoda, lidé vám budou věřit a soucítit s vámi. Předhazujte davu co nejčastěji svou pohnutou minulost a zdůrazněte přitom, že pouze skrze utrpení je možná spása.
- Mluvte veřejně a nahlas o palčivých problémech dneška a nezapomeňte zdůraznit, že za všechno utrpení ve společnosti můžou "ti druzí" např. židé, komunisti, kapitalisté, teroristi, illumináti atd.
- Důraz musí být kladen na myšlenku, že se lidstvo nachází v přelomové době, kdy dobro konečně zvítězí nad zlem a vy jste tím světlem, pochodní naděje, která osvítí svět.
- Dejte lidem falešnou naději prostřednictvím nejrůznějších slibů o zářné budoucnosti pro všechny bez rozdílu. (Samozřejmě, že ve finále nic z toho nechcete splnit. Jde vám jen o to, mít se dobře, ale to nikomu otevřeně neříkejte. NIKDY !)
- Nabídněte nespokojenému davu řešení. Tím řešením je boj, revoluce, defenestrace, při kterých je povolena beztrestná deflorace. (Na sex slyší každý, zvlášť, když je snadno dostupný a zadarmo.)
- Před bitvou za spravedlnost dejte lidem najíst. Zapojte se do hry. Vyjděte do ulic a rozdávejte na veřejných prostranstvích koblihy, croissanty, preclíky a ke každému přikládejte svou vizitku. (Smyslem této šaškárny je vzbudit u lidí pocit, že patříte k nim, že jste jedním z davu. Zvýší to vaši popularitu a těch pár korun za žrádlo pro blbce se vám vyplatí.)
- Pasujte se do rolí svrchovaných spasitelů, vůdců a pastýřů poslušných ovcí, jež jsou vedeni nadpozemskou prozřetelností, kterou běžný smrtelník neobsáhne.
- Uspořadejte charitu a tombolu.
- Vymyslete si pseudonym, který dobře zní, udělte si z vyšší vůle tituly a řády, noste generálskou uniformu a naučte se divadelní dramatická gesta.
- Musíte u lidí vzbudit pocit, že Armagedon se blíží a přežijí pouze vyvolení, kteří budou zcela oddáni božským ideám Vůdce.
- Zavažte si lidi věčným slibem poslušnosti, posvátnou přísahou, aby za vás bojovali, až za hrob. Naoplátku jim slibte po smrti nebe a nějakou tu medaili za statečnost.
- Zavelte k útoku a sami se běžte schovat někam do bezpečí. Zatímco venku bude probíhat masakr, popíjejte v ústraní šampaňské, hrajte scrabble a tu a tam, přes veřejné amplióny, povzbuzuje dav k vyššímu úsilí, neboť konečné vítězství se blíží.
- Pro případ, že by vaše plány nevyšly, noste při sobě stále nabitý revolver a kapsli s kyanidem.
- Budete-li přesto dopadeni živí, zatloukejte, zatloukejte, zatloukejte a předstírejte ztrátu paměti.
Zdá se vám to přehnané? Ale ona je to bohužel realita. I takovou podobu má láska. Láska, která zabíjí milióny a milióny zmagořených lidí. A kvůli čemu? Kvůli nesmyslným ideologiím, které vymýšlejí vymaštění blázni, jen proto, aby si na úkor ostatních léčili svoje mindráky a měli se dobře.
Kolikrát jim ještě sedneme na lopatu, aby nás hodili do pece?