Anotace: Kombinace značného humorného potenciálu a naprosté intelektuální exploze, racionálě nezdůvodnitelná chuť pro prostorovou expanzi, filmové zpracování úzkostlivého materiálu pod povrchem sluncí, vizuální reprodukce manifestality...
I...'Jste si jist, že s vámi hovoří ? Chtějí hovořit, snaží se hovořit ?'
'měl by jste mi více naslouchat...
' A kdo jsou oni, ty bytosti, kterým máme naslouchat ?
'Ptal jsem se vás dříve kdo jsme my...
Říkal jste, že s námi komunikují prostřednictvím tekutých pláten...
'...Co jsou ta tekutá plátna...kudy vlastně tečou...?
'Jsou to aluminové plástve, testují je právě v betaverzích, holosférariích a spektrodómech...
'jenomže to sem úplně nepatří, nepamatuji, že by jste tu byl před sto lety...
' Taky že nebyl, podívejte se na ty koncepty co tu dříve nebyly...'
I. a) We are the swallowers of 21 century...
So let the creative light be our ceremony...
Who are they ? These small being on pale blue dot...?
Dreaming monkeys on high wheels plots
Are you sure they are comunicate with us
its how they speech day by day keep sky plus...
I was wondering lately who we are
most fucked up civilization prayers in history
Are we getting better who the fuck cares ?
They are chanelling us throught these flowing screens
Hyper generating the core of multidimensional objects
all people are existing in betaverse platforms
I've seen it all tripping down the hall
as mastervision call holospherarios
scenarios of spectral whole domes...
What the fuck you are talking about
are you been here a hundrents year from now ?
No I'm hiding behing ultimate concept
to blow you bloody mind !
--------- ------------------------------------
I was dreaming once about this short essay, being rudely poetic and narcistic,
but now i reconsider my aproach to the experimental movies and especially film creativity,
ridiculously twisted visual creativity and I think its on human conditions to find ourselfs throught art and extasy
and create
and reproduce the unique omnipotent sculpture, escape from primitive circuit adaptation
and enter the original energy which whe cary inside with ourself - thats like productive solution of this
majestic construction we call a lifetime fieldlife line here on Earth.
Main thing is that we should be whole holy whatewher we do, be infinite to other, behind a out of level
of demand, where the transfer is comunicating with you, on the other side of the screen,
are you from another age or its just a paralax of justaposition on roots of my subconsciousness.
And that is how the process stars, you let yourself be adapted and potencialy inspirational,
you recreate the graffity subtext and change the retouch element, so let the other components
coherent in your activity and that make the colorit like no other artist - an untold story of sonic sculptures continues.
Personal imagination is your higher goal, its holy grail where all our fantasies lives on. Its our descendent from higher spheres.
reprezentation of imaginative thinking is recalled as inexhaustible combinations, you fall into infinite chaining process,
and you get to next level to next step and its still more unexplore for you than ever before.
You always seeking something beyond the limits of ordinairy imagination, some telekinetic qualities that shaping
the music waving into frequencies we attached on ships of our minds from Future cutting edge forward thinking
of our time - its like archetypal synestesia of artefakt from far distance galaxy - from forgotten transcendental being.
In assembly there are textures that are copied into the wall of anchestors into the net of being
and the explorers are learning to be more freely and widedy detached from main core of identity
its like running multiple projections on the screens where artistic expresion is higly corelated with only with a head.
So paradox of our species is that the most inspiration figures are under the influences of some higher character
that is mostly hidden or behind a curtain of so called eternity blanksheats - and our current present on ths Earth
is located by technological breakthrought - electricity of enlightment of lifespaces that we cary into the Oceans of all inceptions.
-------------------------- ----------- --------------------------------------
I. a) Znovu zhodnocuji svůj přístup k filmu a kreativitě, speciálně filmové, obrazové kreativitě,
je na člověku, aby se našel a vytvořil svoji jedinečnou skulpturu, vymanil se z adaptace,
tam vložil tu unikátní energii, kterou v sobě nosí, to je produktivní řešení majestátní konstrukce,
Stejně by jste tam měli být celí, neviditelní, právě za hranicí poptávky, tam kde by to mělo znít,
tam se to stejně nedá vysvětlit, takže kdo s vámi komunikuje, jste snad z jiné doby,
nebo se ten transfer odehrává na druhé straně plátna, někde na druhé straně divákova podvědomí..
A tak začal ten proces, nechala jste se adaptivně získat a potom acidentálně inspirovat,
znovu vytvořit ten graffity podtext a změnit na něm retušovací element, tak se sloučí některé prvky
a stejně to dostane ten kolorit jako u druhých umělců, nevyřčený příběh sonických skulptur.
Vizualita tě tu přiměje zapojit imaginaci na plné obrátky, tvou personální, reprezentativní imaginace,
postupně se staneš nekonečnou kombinací, vřekneš si nekonečného řetězení a tak se dostaneč dál,
víš co si potom počít, co naznačit v dalším kroku, když tě trackují, chanelují, více pro ně než pro nás.
Je možné, že ta mimozemská konexe souvisí s pozemskými artefakty a archetypy, jako hrdinova maska,
náboženské kvality a životně důležité, šílené postavy biblické, indické a aztécké historie,
tam kde hudba tvarovala telekinetické kvality, něco za hranicí mixu běžné představivosti.
Tento druh variací tě učiní agresivnějším ve svobodném uvažování o uměleckém typu exprese,
je to jako pouliční umění na plátně, které tam dříve nestálo, tak to co uvidíme, se stane,
vžité se stane určitým standartem a tak se vkopírujeme do toho emblému a té asembláže.
je možné že ty nejinspirativnější postavy naší součastné přítomnosti na planetě zemi,
jsou mimozemské technologické a quantumické bytosti, životní reality které modifikují,
jižní artilexy a umělecké artificielní inteligentní kastráty sociálních médií, tak slabosti druhů.
------------- ------------------------------- ----------------------------------------------
Jedině muzika prokrastinuje sama ve svém tunelu, tak jak se svou originatilou, ve své konektivitě,
do fyzického objektivizování našich přirozených impulsů, decipely perkusí tě obtlačí a ty zmizíš,
zmizíš v kabině obvyklého materiálního vypjetí a tak z paměti dojetí se stane poetický cynismus.
Proto hledej v konfliktech vnitřní explorace plausibilitu, tu nedoceněnou variabilitu,
kam procházíš, v tom červeném pokoji, to obrovské pole, kam dojdeš a vytvoříš,
cokoliv co chceš, jdeš tam a prostupuješ mnoha lidmi, oni tě vidí a cení...
(Páteřní bod životního portfólia)
(Zvuky které nás obklopují)
...................................
..........................
..................