Anotace: Co dodat? Úvaha, kterou jasně popisuje název :) A radši to neberte až příliš vážně, psala jsem to večer, unavená ;)
Názor od názoru se různí :-) Tohle je teda už pořádně dávno, co jsem to napsala.. No nedávno nám profesor filozofie vyprávěl jednu z teorií.. S malým paradoxem, ale utkvěla mi na mysli :-) Tady je to moc na dlouho, buď to napíšu jako samostatnou úvahu, nebo o tom někdy pokecáme ;-) A díky, že to vůbec čteš..
25.08.2009 00:40:00 | Danushka
Boha by člověk nemohl vidět u táborového ohně hned z několika důvodů. Jednak je tak vysoko nad naším rozumem a chápáním, že by s ním nebyla možná komunikace. Musel by proto vyslat nějakého prostředníka. No a taky, že existuje ve vyšší sféře. Tzn. jemněhmotné, duchovní, kam patří vesmír atd. My žijeme v hruběhmotné. V pozemské, materialistické. A on nemůže sejít dolů, jak si někteří naivně představují, ale člověk musí najít cestu k němu nahoru, obrazně řečeno. To ale neznamená, že není tady. Působí na nás prostřednictvím Boží síly. Tolik teorie.
23.08.2009 14:03:00 | brooklyn
Bůh...jak asi vypadá?Jeden řekne malé dítě zabalené v dečce,jiný zase zarostlého dědu.Jiný si ho představí jako muže,co ho hrál v nějakém filmu.Proto nevěřím v něco,co jsem ještě nikdy neviděla...i když tady vyplouvá k zamyšlení jiná otázka:Jak vypadá láska?
30.07.2007 00:19:00 | Arey
Díky za komentář ;) Nevím, Tvůj názor Ti neberu. Možná máš i pravdu, ale já ho nevnímám jako Stvořitele... Nevím, jak to popsat. Samozřejmě není jen to, co jsem popsala, to je jasné, ale taky bych jeho "moc" nezveličovala...
02.06.2007 19:55:00 | Danushka
To všechno je pravda. To vše, co jsi popsala, je Bůh. Ale Bůh je i nad tím. Je to něco daleko většího. Bůh je Stvořitel, on stvořil tento svět i celý vesmír. Je obsažen v přírodě, to každopádně, ale není to tak úplně. V Bibli se píše, že Bůh stvořil zemi. Bůh je nad světem, daleko ho převyšuje. Je mnohem víc, než si dokážeme představit. Je to Láska, Milosrdenství a Pokoj. To, co jsi popsala, je krásné, ale je to málo. Bůh je víc
S požehnáním
02.06.2007 12:29:00 | Hippy