"Satanista milující Krista" (reakce - podpora a spřízněnost)

"Satanista milující Krista" (reakce - podpora a spřízněnost)

Anotace: Sic po delší době . . . Ale přec jen také mám co dodat ! ! ! Těm probuzeným z Matrixu...

Lepší býti satanistou milujícím Krista jako živou bytost, nežli býti křesťanem milujícím Krista jako mrtvého!!! /Že je to moc útočné? Tak ať!/

"Ani nevíš, jak moc si tě vážím a kolik pro mne znamenáš." /Ano, ty jenž jsi otevřel své duchovní oči./ Člověk který Krista v sobě oživuje, namísto neustálého se modlení k potemněle vytvořené modle ukřižovaného a ztrápeného "OBYČEJNÉHO" člověka.

Ať žije soběrovnost s rovnoprávností, kterou nám církev za ta dlouhá léta vzala svými klamy přidanými do svatých textů dávných proroků, apoštolů a samotného mesiáše. /Co to plácám za nesmysly?/

Přec podívejme se na ten rozdíl esoterického obsahu svatého písma. V době napsání byla především za pomocí intelektu, ruk a náčiní sepsána "SRDCEM", kdežto dnešní verze (Bible) je za pomoci intelektu, ruk a náčiní sepsána hlavně "ROZUMEM" k uvedení ve slepotu a spánek poslušných zloutkařených otroků z nichž je čerpáno finančně materiálního bohatství od narození k úmrtí (také jako k čerpání energie pro stroje ve filmu Matrix). Pak tedy ve své neoběvené esoterii nám bible říká, že padl-li na Zemi Satan (míněno jako "Nespravedlnost"), pak tato nespravedlnost jistojistě zakořenila v lidském rozumu, který nemá nic společného s lidskou moudrostí.

Jakápak to potom spravedlnost? Vždyť se nám tu jasně rodí dva typy lidí:
1) Ti, kteří se rodí pro to, aby od narození až k úmrtí vydělávali na druhý typ lidí,
2) který se rodí pro to, aby od narození až k úmrtí sklízel vše to, co pro něj vydělávájí lidé typu prvního.

Mohlo by se o tomto hovořiti mnoho a v podstatě i donekonečna... "NAČ HOVOŘITI STÁLE, KDYŽ TO NIKAM NEVEDE?" Upouštím tedy od důkladnějšího zamýšlení se nad nespravedlností tohoto zkaženého systému (který vytvořila církev a ponejvíce financovala), a přikláním se k započetí jednání a podpoře blížící se revoluce.

"KRISTUS ZEMŘEL NEBOŤ CHTĚL LID OSVOBODIT OD TOHO SEBEDESTRUKTIVNÍHO A OMEZUJÍCÍHO SYSTÉMU."
Autor RešHeNúnHe, 22.08.2007
Přečteno 546x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

To je ono,škoda že to tak dobře neumím napsat!Přesně!!

09.10.2007 13:38:00 | Weylin

líbí

Ta doba stěží nastane, tak si šetři hlasivky. Určitě je důležité oslovit lidi, ale jen ti, kteří jsou již připraveni, kterým se tento systém přestává líbit a zároveň vidí, jak se to všem lidem vymyká z rukou, ti se mohou zamyslet a začít hledat únik. Princip Jin Jang funguje spolehlivě, rostoucí počet lidí toužících po matérii vyvažuje rostoucí počet lidí zajímajích se o to, jak se tomuto způsobu života vyhnout, to znamená jdou raději dovnitř, protože si uvědomují pomíjivost všech vnějších věcí.
Problémem je, že to je pravděpodobně neudržitelné a stejně v budoucnosti zemře spousta lidí, lidé si budou muset sáhnout na samé dno (viz proroctví Sibyly, atd.). Tím si pořádně karma světa odfrkne a lidé pochopí, že nešlo o žádný pokrok, ale spíše úpadek do špíny a utrpení.
Ve všem souhlasím s tebou :)

24.08.2007 09:03:00 | Dao de

líbí

dharmaby:
Nastala doba, příteli, kdy je namísto mlčení nutno hovořit a křičet. Jen takto lze dosáhnouti změny, kterou vytváří společnost (ta zotročená proti zotročujícím) a né jedinec... U jedinců se však vždy počíná . . .
Doba temna a materialismu vyprchá a rozvíjí se hlubší vztah k duchovnímu... Tak pravila bible, tak praví mnoho nynějších a nedávných (neuznáváných) proroků, tak praví bezesporu vlivné hvězdy kosmického telesmatu. Karma, jakožto evoluce, je nezastavitelná a s jasnou platností univerzálního zákona věčné nepomíjejícnosti.

23.08.2007 10:13:00 | RešHeNúnHe

líbí

Reš to vidí zcela objektivně. Proto na to má (ale trumfování sem nepatří, to není cesta :) ), i když to podal po svém. Spousta lidí dosáhla tohoto poznání, spousta jich v minulosti zemřela za pravdu, jen Ježíš, Buddha, a spol. měli ten správný "mediální úspěch". Proč se nemluví třeba o člověku, který řekl, že je bohem a za to ho král nechal zavraždit, neměl tu šanci předat své poznání druhým jako se to povedlo jiným. Proč neukřižovali třeba Fráňu Drtikola, když si přečteš Danieli jeho zápisky. Řekl bys, že hřeší, když o sobě říká Já a můj Otec jedno jsme? A těch příkladů jsou stovky.
Škoda jen, že někteří to učení získali z první ruky, jen pro něj ještě nebyli připraveni.

22.08.2007 14:33:00 | Dao de

líbí

Četls bibli? Četls konkordanci, dějepravu, církevní dějiny? Četls Mahabharátu? Rámajánu? Kolik znáš hinduistických bohů? Co víš o Budhismu? Kolik slov umíš v Sanskrtu, Hebrejštině nebo Řečtině či latině? Kolik jsi přečetl posvátných textů, epištol, evangelií? Četls alespoň Kázání na hoře?

Tak až to budeš mít přečtené, až navštívíš pár přednášek od všech nábožensví, pak se můžeš pouštět do podobných témat. Zatím na to nestačíš...

22.08.2007 14:04:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel