Takovou malou poznámku k tomu bohatství..Problém není něco vlastnit,problém je, když něco začne vlastnit tebe..Bohatství moudrému slouží,hlupákovi vládne..
31.10.2007 14:28:00 | Weylin
Líbí se mi Tvoje myšlenka toho, že člověk je tady na tom světě nejvýš... A tutíž ho těžko může něco naplnit, protže nic není výš než on. Je jen logickým krokem, že začal uvažovat o Bohu...
Hezký argument, děkuji za něj a přebírám do repertoáru...
08.10.2007 09:01:00 | Daniel S.
Moc povedéné :-).
Člověk je tu dle mého nejvyššího mínění, aby uskutečňoval sám sebe a skrze svojí tvorbu a práci odebzdanou Bohu.
07.10.2007 22:51:00 | Zerkalo
Z velké části si řídíme život sami.Máme svobodnou vůli,rozum a to jiní tvorové na Zemi nemají,v tom se od nich odlišujeme.Umíme rozlišit dobro a zlo a proto za naše duše neseme odpovědnost...byl nám dám velký dar a je na nás,jak s ním budeme zacházet! ;-)
07.10.2007 20:15:00 | Chancer
Moc hezky napsáno,
jen taková drobnost, je opravdu něco co nás přesahuje, ale chtělo by to už skoncovat s dogmatickými řečmi, že jsme nicotní a nedokonalý. Takhle bychom totiž nikdy nemohli splnit příkaz mystika Ježíše: "Buďte dokonalý jako je váš otec". Samozřejmě, že mysl nás brzdí v tom dojít k dokonalosti, ale i tu lze prohlédnout a ovládnout postupnou duchovní cestou, abychom již dále nezůstali nevědomými.
Ale jinak moc pěkné. Měli bychom skoncovat s těmi požitky okolo nás a jít více dovnitř do srdce, tam kde dlí cesta i pravda.
07.10.2007 12:00:00 | Dao de