Anotace: moje myšlenky se zatoulaly...
Karma! (Věřím, to mnohdy stačí.)
29.05.2011 14:48:00 | okousaná od světlušek
dead-rodina je odpad?
Už se na ta psychedelika vykašli.
Není na tebe Jung trochu moc duchovní?
29.11.2010 01:08:00 | Iv
Romano, doufám, že tvé psychoterapie stále pokračují. Zatím není vidět rozdíl...
09.06.2010 16:31:00 | dead-head
já věřím, a nebudu ti popisovat v "co"
protože to podstatné by se v slovech ztratilo
07.06.2010 14:53:00 | Romana Šamanka Ladyloba
Pokud ti je fakt 17+-, tak je dost možne, že máš v hlavě zmatek z možností příštích 30ti let života (pak by měl přijítt druhý zmatek a to je příprava na umírání).
Jinak zareaguju trochu jinak,je jedno, v co věříš, hlavně, že svůj život přežiješ, nebo ještě lépe:odžiješ.
Takže zbývají 3 druhy přežití:
1) Plnit se filosofiemi, křesťanstvím, mantrami, rodinou, cestováním a jiným odpadem, který akorát přehluší ten problém,že člověk neví,co má dělat.
2) Na vše se vykašlat a říct,že to je osud, což je o něco lepší,než bod 1.
3) Vykašlat se i na ten osud - protože ani ten nepotřebuješ k životu.
Neboli, nic z toho nezpůsobí,že budeš mít levnější chleba, že se vyhneš problémům, že budeš vždy budeš mít opověď na cokoliv atp.. A pokud to neumí ovlivnit,tak jsou zbytečné (Occamova břitva).
07.06.2010 10:34:00 | dead-head
no jsou to věčný otázky, zejména to jak je člověk vztahuje k sobě. :-)
Co je ale náhoda fyzikálně? Že jednou hodíte šestku a jednou jedničku? Ale když padla šestka, mohla padnout jednička, nebo to bylo předem vyloučené?
Drsnější otázka je: budoucnost je nejasná, ale je jasná historie? protože zpětně máme tendenci tvrdit: stalo se to a to, tj. už je tam jakýsi "osud", nemohlo to být jinak.
O budoucnosti spíš tvrdíme: s "pravděpodobností" tou a tou se něco stane, ale zpětně se to stalo s jistotou. Co udělá z nejisté budoucnosti jistou minulost? My a naše rozhodnutí? příroda?
Pak by se mohlo pokračovat, že teď je předěl mezi možnými scénáři vývoje ("náhodou") a jednou minulostí ("osud").
Další možnost je: náhoda u obého, trojího (minulost, současnost, budoucnost). Co je víc šilenější? :-)
31.05.2010 15:51:00 | ewon
Já nevěřím,že by vše byla jen náhoda,na to jsou příroda i vesmír moc dokonalí.A organismy,o těch ani nemluvím.To musela stvořit nějaká inteligence.V osud věřím,ale nemyslím si,že je pevně daný,ale dá se chováním ovlivnˇovat.Myslím,že jsme na Zemi ,jako ve škole,každý v jiné třídě,na jiném stupni vývoje a máme se od sebe učit a během života se snažit udělat ze sebe,co nejlepšího člověka a pomáhat při tom i ostatním.Na to je však jeden život krátký,takže mne zaujala Budhistická filosofie a věřím i v inkarnaci.Nikdo neví jak to je,já samozřejmě taky ne,ale s touhle berličkou se mi mnohem lépe žije.Když jsem dřív tomuhle nevěřila,bála jsem se smrti a myslela jsem,že z toho zcvoknu,když jsem viděla co lidé dokáží za zvěrstva.Tedˇ když věřím,že i ten vrah ještě nepochopil smysl života a bude se muset vracet na svět tak dlouho,dokud se nezmění,je mi trochu lépe i když se stím stejně ještě neumím úplně vyrovnat.Mě to tak nějak zní logicky,jinak bych smysl života vůbec nechápala a nebavil by mě.Tak to je moje víra a cítím se díky ní skvěle.Tedy v podstatě,jelikož zdaleka nejsem dokonalá,mám občas své nálady.
30.05.2010 23:56:00 | Iv