Ahoj. Nad týmto dielkom si ma prinútil zamyslieť sa. Je to jedna z najčastejších otázok dnešného sveta - Má nás Boh vôbec rád, keď dopúšťa toľko nešťastí, hlad, nespravodlivosť? Blabla. A odpoveď mnohých ľudí - Má nás rád, preto nám dal slobodnú vôľu, my sa robíme nešťastnými. No neviem.
Ale aj ja verím,... aj keď nie celým srdcom.
Veľmi sa mi páčia Tvoje dielka s tematikou "Boha".
09.09.2008 20:23:00 | Seychelly
V Boha nevěřím.Snad něco dohlíží nad našimi životy ale jestli je to Bůh?těžko říct.vždyt i Bůh se dá těžce definovat..možná zabírám místo na katolické škole věřícím(paradoxně mě ta škola obrátila absolutně proti křestanství)..možná.stejně tk podle mýho existuje Bůh.estli se mýlím,budiž to můj hřích..ale je krásný v něco věřit.občas nic inýho nezbývá..
06.07.2007 19:50:00 | shaakti
Omlovám se za překlepy, jsem unaven a nepozorný...
Snad vynahradí to obsah, né forma podání.
18.11.2006 00:43:00 | RešHeNúnHe
Nemohu nesohlasit s definicí lásky.
Ve tvé cíře pokulháváš právě slovem "prý".
Když se zaměříš na energii, která dovedla tě ke slovíčku "prý", nalezneš tak lásku Boha a "prý" přestane existovat.
V úctě soběrovným klaním se Bohu před Bohem, Stvořitelem Vznešeným.
Nechť Světlo posiluje duši tvou příteli :)
18.11.2006 00:42:00 | RešHeNúnHe
Sám na sobě začínám zjišťovat, že oddávat se Boží lásce je prostě úžasné. Egoismus a vlastní přání se rozplývají. Člověk začíná více myslet na druhé než na sebe. Je to prostě skvělé. Hřích je samozřejmě to, co člověku v oné lásce brání. Ale jsem rád, že existují lidé jako ty. Že se člověk snaží, i když mu to třeba nedje, pochopit Boží lásku a odevzdat se jí.
S požehnáním
14.11.2006 10:22:00 | Hippy
Definice lásky se mi hrozně líbila! A částečně souhlasím s tím, co říkáš. Ale jen částečně.
12.11.2006 12:25:00 | Karlička