Náboženství, Karma a Duše
Anotace: Pravda za to stojí...
Pozor! Nejsem žádným způsobem zaujatý proti věřícím lidem. Každý má právo věřit v co chce. Víra podle mě ale není efektivním nástrojem pro poznání pravdy. Důvodem sepsání tohoto článku není záměrné tažení proti náboženství, kultům a sektám atd., nýbrž chci čtenáře seznámit s pravdou a umožnit jim zamyslet se.
Zamyslete se prosím nad těmito vysvětlivkami některých pojmů.
1.) Kult-náboženství: Ponížené uctívání bohů, lidí, objektů, věcí, svatyň, atd... a velmi často také strašná a fanatická forma v kombinaci s rituály, uctíváním a oběťmi.
Náboženství jako ztělesnění vazby zpět k bohu nebo stvořiteli znamená totéž co stagnace, brždění pokroku, omezení, zúžení a setrvání v předepsaném způsobu myšlení a falešných filozofií, ideologií, článků víry a jiných církevních učení a učení víry. Rovněž kultovní náboženství a učení víry zapovídají a odjímají lidem jejich odnepaměti vlastní právo prací vlastních myšlenek prozkoumat a odůvodnit tvořivé zákonitosti a univerzální souvislosti.
Existuje však jen jedna cesta k poznání pravdy: Tato jediná možná evolutivní cesta člověka spočívá v tom, že si každý řádně a poctivě promyslí vše jednou přečtené, slyšené a prožité, a to s nezbytnou zdravou kritičností, jakož i s rozumem a porozuměním, aby tím tak člověk sám dosáhl jasno o skutečných souvislostech, a tím si opět vypracoval potřebné vědomosti.
2.) Přívrženci bludných učení = jsou lidé, věřící věcem, které nikdy nemohou být dokázány kvůli nedostatku znalosti efektivní pravdy.
3.) Kulty-náboženství jsou: všechny varianty Křesťanství, všechny varianty Islámu, všechny varianty Hinduismu, všechny varianty Buddismu.
Kulty-náboženství jsou vytvořeny toliko pro vykořisťování, nadvládu a moc nad širokou veřejností.
4.) Duše:(nemá nic společného s nesmrtelným duchem)je to materiální část lidského těla. Sestává z nervového systému a nervového centra
5.) Karma: (Sanskrit = práce, dělání; To je před-význam je Kamma )
Karma neznamená nic menšího než zákon kauzality, který je přírodně-tvořivým zákonem příčiny a následku. V tomto zákonu jsou zahrnuty obě sféry, jak hmotná sféra, tak rovněž nehmotná nebo také duchovní sféra.
Vše a všichni a všechna existence, uvnitř a za naším vesmírem jsou uspořádáni v tomto zákonu, protože jen logika příčiny a následku může dát záruku pokroku a vývoje života v duchovním a hmotném.
Karma nemá nic společného s' hříchem', špatnou "karmou" z minulých životů, atd.. jak je myšleno v bludných učeních v sektách Nového věku a v jistých kultech a náboženstvích.
Komentáře (2)
Komentujících (1)