Anotace: Proč byl stvořen Vesmír a ostatní krása.
a ještě co zvířata? jdou do nebe, do pekla a podle čeho se to určuje? Uvidím svoje oblíbené kočky? A králíky, co jsem sněd?
Při neděli mám zas nějakou filozofickou. :)
07.01.2018 17:43:59 | ewon
Dr.Moody při své celoživotní studii lidí, kteří měli zážitky v klinické smrti, žádná setkání se zvířaty neuvádí.Možná je to pro to, že zvířata nebyla stvořena k Božímu obrazu.Já silně věřím, že to co Dr.Moody tvrdí se zakládá na pravdě.Ze smrti strach nemám, jelikož nevěřím v nicotu, a jsem přesvědčen že život smrtí nekončí, ba naopak.
08.01.2018 15:04:19 | Jeněcovevzduchukrásného
Mě přijde, že více méně trápim autory.
A v tom nebi: kolik je člověku let? Má tělo? Stárne? Nebo existuje je jako duše?
Může duše hrát na kytaru? Může duše psát? Zapomíná?
09.01.2018 08:11:48 | ewon
:-)No, nechme se překvapit.Myslím ale, že není důležité vědět všechno přesně,jak to tam bude.Může to být třeba tak(to mě teď zrovna napadlo), že to bude jako s naším pozemským narozením.Člověk si cirka pamatuje věci od čtyř, pěti let, a dál neví o svém pozemském budoucnu také nic.Tam na onom světě to může být taky tak.Dnes ale víme o posmrtném životě celkem dost nato, abychom se nebáli smrti a měli naději, že naše Já nezanikne.Ostatně stačí přečíst Život po Životě od Dr.Moodyho a promluvit si osobně,(pokud máte to štěstí) s lidmi, kteří měli zážitek v kl.smrti.Já jsem osobně přesvědčen, že Dr.Moody napsal pravdu a to na základě letitého výzkumu.Ta kniha je fantastická a jistě i pravdivá.
09.01.2018 13:59:59 | Jeněcovevzduchukrásného
necháme se překvapit. Bohužel, o Moodym nemám valný mínění. Viz např:
http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1301101163
a je to populární pán, napsal bestseller...
10.01.2018 08:47:52 | ewon
Jééééé, sisyfos:-))),bludný butry:-))).Nezlob se, ale tihle skeptici nesahají Moodymu ani po kotníky.Pro mě je však nejdůležitější, že jsem já osobně mluvil s několika lidmi, kteří měli zážitky z kl.smrti a věřim jim.Jo, a to nejsem zas až takový bohém, uvažuji naprosto racionálně.:-)
10.01.2018 17:22:19 | Jeněcovevzduchukrásného
Kolik lidí tak zhruba je vsoučasnosti v pekle a kolik v nebi?
A ví Bůh kdo se dostane tam a kdo tam?
Pokud to ví, má člověk vůbec svobodnou vůli?
Pokud to Bůh neví, je to pro něj překvapení, koho v nebi potká?
07.01.2018 17:42:24 | ewon
Vnimavy prosviceny vnitrnim zrakem
mam den ode dne hlubsi zalibeni v Tvych dilech
Souznejici Tvorilka
07.01.2018 14:35:57 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA
Děkuji:-)
07.01.2018 14:38:53 | Jeněcovevzduchukrásného
:)
07.01.2018 14:45:48 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA