Anotace: V poslední době se často setkávám s lidmi, kteřá se až s posměchem stavějí k tomu, když někdo začně ...
Ten závěr se Ti opravdu povedl."Pár kilometrů"je Polsko kde žije cirka 40 miliónů lidí a dovolím si tvrdit, že z nich tak 95% věří v Krista.To však ale neznamená, že jsou tito všichni bez chyb, a jistě i většina těchto lidí to o sobě tvrdit nebude.Desatero je jasné jako facka, nic víc, nic míň
15.04.2020 21:18:37 | Jeněcovevzduchukrásného
Opravdu je život o jídle, sexu a práci?... Není v něm nic duchovního?
Pokud jsou v jídle psychedelika, sex dokonán dle tantrických ideálů a práce je také postupné chápání a uchopení zpracovaných vědomostí a kolekce dalších. Pak je v této materiální trojici hybný základ pro duchovní obnovu. To není vyloženě návod pro každého, ale ukazuje to na jeden fakt, že pokud je žák připraven, učitel se vždy najde.
09.12.2018 13:15:07 | dead-head
Já nepsal o tom, že bychom měli zavrhnout materiálno. Úvaha je právě o tom, že mnoho lidí žije jen materialismem. A tak by to nemělo být. Mělo by to být o jakési vyváženosti mezi materiálnem a duchovnem.
A Fíku, musím oponovat - katedrály stavěli právě proto, že jim to do uší šeptal Bůh. Samozřejmě v přeneseném slova smyslu. Jak psal Elko, chtěli skrze materiálno ukázat někam výš.
05.06.2018 22:31:22 | Alda
Na materialismu je nejlepší to, že k čemukoliv materiálnímu vede těžká práce. Něco vymyslet, vytvořit, vyřešit problém, chce práci.
Když lidstvo zanevře na materialismus, civilizace se rozpadne. Hodně štěstí s výrobou jedné jediné psací tužky bez hrdinů materialismu. I ty kostely a katedrály vytvořili pracovití lidé, protože milovali materiální výsledky a rozum, který k nim vede, ne protože jim to šeptal do uší bůh, nebo protože měli víru.
03.06.2018 22:00:22 | Fík
Myslím, že to není o odmítání materialismu. Jen o tom, že to možná není všechno. Něco vymyslet, vytvořit, vyřešit problém chce podle mě nejen práci, ale také víru v to, že to vůbec jde a má smysl.
Kostely a katedrály jsou jistě pěkným materiálním výsledkem, ale oni je nestavěli kvůli tomu, aby mohli ukázat, jak jsou schopni pracovat, a pak se sebou kochat. Jistě, použili u toho veškerý tehdejší "rozum", však to jsou nádherné a složité stavby. Ale stavěli je proto, že chtěli ukázat někam výš.
03.06.2018 23:45:30 | Elko