Anotace: Není
ST
17.04.2020 15:14:45 | Húrin
Díky.Húrine, Tvá úvaha je velice pravdivá.Tato práce je celkově velmi náročná a na prvním místě je to, aby PSS(pracovník soc.služeb) byl Především empatický.Takové jsem i poznal.Zažil jsem, ale i pracovníky a i sestry, kteří byli dočista vyhořelý a dělalo jim dokonce i dobře, když mohli těmto bezmocným lidem doslova ubližovat:-(.Dělal jsem tuto práci dva roky a stačilo, jelikož k tomu všemu jsem musel ještě válčit s těmahle vyhořelákama.
18.04.2020 19:28:15 | Jeněcovevzduchukrásného
...ten rozhovor je podaný přesně a odpověď...nevíme na mnohá, natož tuhle. ;-) "ST"
25.03.2020 12:22:48 | jenommarie
Do 15. 3. mě to taky tak nějak nenapadlo (--přitom v Číně se o tom tušilo řekněme už v prosinci--), což mi teď připadá jako moje poměrně velká hloupost. Jsem snad 10 ní chytrý? To asi těžko. Na prasečí chřipku v roce asi 2009 umřelo celosvětově 300 000 lidí. Pamatujete na to? Já ne. Chci tím říct, že na tuhle umře víc lidí? - Nechci. Vím kolik umře lidí? Nevím.
Na španělskou chřipku to bylo 10 milionů asi. To už si asi nepamatuje nikdo...
video v angličtině:
https://www.youtube.com/watch?v=n4no04822NQ
25.03.2020 12:00:10 | ewon
Ewone, to co zde teď napíšu je pravda.
Začátkem listopadu jsme pozvali tchána s tchýní na večeři.Šli jsme kousek pěšky a tchýně nám začala vyprávět, že měla živý sen v němž viděla svoje rodiče.Náhle jsem si uvědomil, že jsem měl také sen a to ten, že bych měl udělat větší zásoby potravin.Tenkrát to slyšela i moje manželka.První zmínka o tomhle viru byla myslím až v polovině prosince?, v každém případě se mi toto přihodilo a moje žena s kterou jsem již 32let o něco později mi v dobrém řekla, to jsou ty tvé předtuchy.Ano, pár předtuch jsem již měl a všechny se naplnily.Nevím kde se to bere, ale je to tak.Před přibližně měsícem jsem udělal malou zásobu vepřových konzerv 20kusů(doba spotřeby do roku 2023) a to také z důvodu, že byly v akci, no nekup to za 22kč:-).Pak jsem koupil 20 pytlíků kolínek, ty my také rádi.Vím, že tahle zásobička je zanedbatelná, ale větší již dělat nebudu.Myslím, že nebudu, ale Pokud bych měl mít z nova ten sen, tak nakoupím konzerv a těstovin cirka na dva, lépe na tři roky.Dva roky totiž trvala španělská chřipka:-(.
25.03.2020 19:44:14 | Jeněcovevzduchukrásného
..když smrťáček zmlkne..člověk rozčílením krkne..prdne krkne blinkne a
a ani už nemrkne....ST* :-D*
24.03.2020 15:52:34 | Frr