má život v dnešní době nějaký smysl ?
Anotace: -nikdo z nás nemůže ovlivnit zda se narodí zdravý a schopen vnímat své okolí -nikdo...
-nikdo z nás nemůže ovlivnit zda se narodí zdravý a schopen vnímat své
okolí
-nikdo z nás nemůže ovlivnit do jakého prostředí a doby se narodí
-nikdo z nás nemůže ovlivnit do jaké rodiny se narodí
-nikdo z nás nemůže v dětství ovlivnit zda bude mít vše co potřebuje k
tomu,aby byl šťastný
-nikdo z nás nemůže ovlivnit zda dostane rodičovskou lásku
-nikdo z nás nemůže ovlivnit zda ho budou mít rádi sourozenci
to co nemůžeme ovlivnit by nemělo mít vliv na to jací v dospělosti budeme.
Každý z nás by chtěl, aby byl v životě šťastný a spokojený a možná i úspěšný. ne každému, ale toto bude osudem dopřáno. V životě hodněkrát rozhodují náhody zda je či není člověk na tom správném místě a zda se setká či nesetká s těmi správnými lidmi.
Jsou však i věci , které můžeme ovlivnit sami. Je to všeobecný přehled,citová stránka naší osobnosti,hodnoty,které si pro nás život určíme a budeme je dodržovat.
Dnešní doba je ale jiná než ta,která byla před x lety. Měřítkem úspěchu se stávají peníze a moc rozhodovat o druhých lidech.Sdělovací prostředky chrlí tisíce a tisíce zpráv,které jsou senzační a šokující, ale už nikdo nesleduje zda jsou pravdivé a co mohou způsobit v životech lidí,kterých se dotýkají.
Lidem přestalo záležet na tom co svým jednáním mohou druhým lidem způsobit , hlavně když oni z toho mají prospěch.
Ve vedení společnosti nejsou lidé,kteří mají charakter, ale lidé,kteří mají tvrdé lokty a umí hodně křičet a ........
Svět se vrací do doby mistra Jana kdy slyšet pravdu a žít pravdu bylo životu nebezpečné.
Jsem ale rád, že i v dnešní době se probouzejí lidé,kteří chtějí,aby jejich život dostal smysl, řád a pozitivní směřování a pro které se peníze nestávají alfou a omegou jejich života.
Některé takové lidi a jejich názory nacházím i zde na těchto stránkách a jsem za to moc a moc vděčný,protože získávám opět důvěru , že život v dnešní době má smysl a za to veliký dík.
Přečteno 1085x
Tipy 4
Poslední tipující: Martin Málek, Hesiona-Essylt
Komentáře (3)
Komentujících (3)