Smutek, bolest ale i hněv jsou důležitou součástí procesu uzdravení a bránit se jim není zdravé
28.03.2023 15:32:24 | Marry31
Jako kdyby to před tím psal úplně někdo jiný, tohle už má hlavu a patu .)
Hodně síly přeju .)
28.03.2023 10:12:03 | Constantine
Každý píše a dává do slov, co v daný moment cítí a pro mnoha lidí, to nemusí mít pochopení. O tom psaní je a každá kniha, či článek, není pro každého. Najde jsi své čtenáře i odpůrce. A já patřím mezi ty, co píší jinak. V mnoha slovech, co jsem již napsala, neporozumíš. Ale já v tom smysl mám. Jen více hledat a poskládat jsi to. Hezký den, přeji všem.
28.03.2023 10:20:39 | Manková
Chápu víc než myslíš .) Ale má to být jednoduchý a ne vypsat náhodná slova a chtít po čtenáři, aby si z toho udělal celek. Jako udělat ze strouhanky rohlík .)
Chaos by se neměl předávat, to je klíčem v tomto světě a bude to zánik této civilizace .)
28.03.2023 10:28:05 | Constantine
Chaos byl, je a bude.. není, co více předávat. Lidé, nejsou stroje, aby jeli v jedné rovině. A že ze strouhánky, nelze udělat rohlík? Jak snadné je to. Co myslíš, že jíme? Pečivo se upeče, co zbyde zamrazí a co opět zbyde, rozemele. Tedy strouhánka a opět, upeče rohlík, či chleba. Je to špatné, ale tak se děje. To je nekonečné téma. Ale já nechci po nikom, aby četl něco, co se mu nelibí a nevidí v tom smysl. To je jen, na tom jedinci. My jako civilizace, už dávno nefungujeme příteli.
28.03.2023 20:11:06 | Manková
První část tvé odpovědi nesouhlas, protože bychom měli být jedni a v neutralitě roviny. Na stejné vlně, jak se říká. Konec dobrý, to souhlasím, že stojíme nad propastí a skáčeme do pekel .)
28.03.2023 21:12:06 | Constantine
Zde nejde s čím, člověk souhlasí či ne. Na to se nás, nikdo neptá. Jen nám, omotají ústa medem a my si myslíme, jak jsme důležitý. Přitom, jsme jen figurky. Se kterýma si ty, výše hrají. A to je ve všech směrech. Tím, bych ukončila drahý příteli, tuto debatu.
29.03.2023 15:50:29 | Manková