Rozhodnutí
Anotace: Občas mívám takové myšlenkové pochody a pokud se vám bude zdát,že mám takhle psát víc,tak zkusím. Pokud mi dáte znamení,že to není ta správná cesta,zůstanu u poezie
Život je o rozhodnutích. My sami se podílíme má tom,kam se náš život ubírá. Jsou rozhodnuti správná a jsou rozhodnuti špatná. Každopádně jsou to rozhodnutí naše. Nikdo jiný za nás nerozhoduje. Občas máme pocit,že ano,ale není tomu tak. Vždy je to na nás.
Proč o tom vlastně píšu? Čeká mě taky jedno takové rozhodnutí a bojím se,abych se rozhodla správně. Někdy je těžké udělat pro vás důležité rozhodnutí. Pamatujete si třeba na to,jak jste řešili střední či vysokou školu. Já se rozhodla podle pocitů a nakonec jsem zjistila,že to pro mě nebylo úplně správné rozhodnutí. Ale zase jsem poznala lidi,kteří jsou se mnou dodnes. Všechna rozhodnutí mají svá pro a proti.
Možná vám přijde jako nesmysl to, co tady píšu. Asi se potřebuji vymluvit. Trochu mi to možná pomůže se rozhodnout. A taky se pak můžu zpětně podívat na své myšlenkové pochody pár dnů před jedním z mých důležitějších rozhodnutích.
Každý den vlastně děláme nějaká rozhodnutí. Já třeba každé ráno přemýšlím,jestli si dám kafe nebo čaj. Upřímně v 99 procentech vyhraje kafe,ale je to jen o tom,jak se rozhodnu já sama. Stejně jako rozhodnutí,jestli pojedu vlakem nebo busem. Vyhrál vlak. Zjistila jsem pak,že má 5 minut zpoždění a napadlo mě,že to bylo možná špatné rozhodnutí,ale nakonec jsem si dala čaj,napsala pár řádků a ve vlaku si sedla do 1. třídy, protože jinde bylo plno a neměla bych čas a klid na psaní. Vlak byl tedy správné rozhodnutí.
Vím,že jsem na začátku psala o tom,že vše záleží jen na našem rozhodnutí. Ano,máte pravdu,někdy věci úplně neovlivníme. Nemůžeme tušit,že něčí špatné rozhodnutí úplně změní běh našeho života. Můžeme ale ovlivnit to, jak se s tím vypořádáme a co si z toho vezmeme. Ano, občas se stane,že to cizí rozhodnutí bylo pro nás fatální a s tím už bohužel neuděláme nic. Ale takhle pesimisticky jsem psát nechtěla.
Vidím,že jsem se do toho asi zamotala. A teď je jen na mém rozhodnutí,jestli se s vámi o své myšlenky podělíme nebo ne.
Samozřejmě,že se podělím. A je na vás mi říct,jestli tohle rozhodnutí bylo správné či nikoli ;-)
Přečteno 37x
Tipy 8
Poslední tipující: mkinka, šuměnka, cappuccinogirl, enigman, zase já
Komentáře (4)
Komentujících (3)