Mě strašně pobavilo to s Habsburkama..:D Prej ti by mě neuspali..:D:D Já se normálně, a to Vám nekecám, válel pod stolem..:) Fakt povedené..:)
17.05.2011 14:19:00 | Lamorte
Ej, ženy rozumějí:-)....teda hlavně tomu korigování skutečnosti...já než bych to kolikrát přemalovávala,tak se raději posílím v tom nosit hrdě to co je a s úsměvem..:-))
16.05.2011 11:53:00 | zvířenka
Tak, tak, člověk stárne a bude to stále horší a horší
a horší....:-),
ale Duše, ta stárnout nemusí, věnujme jí více péče!!
12.05.2011 15:48:00 | Jeněcovevzduchukrásného
:-)))Já myslím, že Ty se můžeš do zrcadla s klidem dívat pořád i nenalíčená, protože jsi krásná už z toho, co tady na literu píšeš a to je skutečná paráda!Skvělé počtení, Culík Tě culíkem odmění:-)))
11.05.2011 15:20:00 | CULIKATÁ
Tak tohle je sdělení nad sdělení, zaplať pán bůh že jsem chlap a tohle se ode mě neočekává, jen být lehce ležerní, vtipný a nadvěcí. Krásně napsáno a ještě lépe prožito ...
11.05.2011 06:57:00 | kasparoza
Ženy rozumějí a vichřice chápe :)
jsou okamžiky, kdy chtěla bych být chlapem
a jen oholit strniště a jít
stárnutím získat šmrnc a klid...
°°
Musím podotknout, žes krásná byla
Já to viděla, a jak...
když si žena věří, tváří veledíla
všem dalším vytře zrak...:)
°°
to Mbonita;
Ty to máš snadné, jsi krásná od přírody
my ostatní jsem kdoví odkud plody ;DD
10.05.2011 22:13:00 | šuměnka
Mno..já se do zrcadla nedívám,taky proč,znám se:-) a beru to s elegancí a se slovy lepší už to nebude.Slovo mejkap mi nic neříká..radši si ráno o deset minut dýl poležím,než bych si namalovala obličej na obličej:-)))Když jdu do tzv.vysoké společnosti...tím myslím ples...jsem se svou vizáží hotova během 10 minut:-)
Nějak mi to zatím prochází a lidi přede mnou neutíkaj:-))
A hosana pořád svítí ještě slunce a kvetou kytky.
10.05.2011 21:53:00 | Mbonita