Anotace: Velmi zrychla napsaná, se spoustou nedostatků, ale i přesto snad s myšlenkou.
Když si přepočítám ty hory a řeky, skutečně to u mě začalo pohádkově.
Teď jen trnu, protože si uvědomuji, že správná pohádka je ve svém průběhu přeplněna komplikacemi, aby všechno dobře dopadlo až na samém konci. ;-))
No co, jsem udatný rek :-)) a svoji princeznu si hodlám chránit, jak jen je v lidských silách a snad i ještě víc.
Miluji a věřím, víc asi dělat nejde.
A přeji vám všem jen a jen šťastné konce.
07.08.2007 07:12:00 | Bard
Většina lidí si lásku představuje jako pohádku. Ale jen do té doby, kdy nestojí před rozvodovým soudem a nepřou se o majetek. Potom už jen mají strach z jiného vztahu, protože ta jejich pohádka se už jednou rozplynula. A bolelo to.
24.06.2007 08:31:00 | ona ...
Potíž s láskou je v tom, že má tolik podob a že je tak proměnlivá. Úplně jako chameleon. Pohádky se svým charakterem, na rozdíl od lásky, nikdy nemění. A tak máš pravdu v tom, že je krásné snít a očekávat. I když se člověk třeba zklame, to před tím krásné - zůstává čisté. A to je dobře - co jiného by nám jinak zůstalo?
23.06.2007 20:03:00 | koloušek
souhlasím s Bíšou...ale většinou to tak není...si myslím já...
27.05.2007 15:01:00 | už ne pernikova princezna
Když tam jsou ty faktory, o kterých píšeš a hlavně vůle
i porozumění, tak i láska dvou může býti pohádkou prostou...
27.05.2007 14:32:00 | Bíša