Anotace: láska je nejkrásnější a nejkrutější, božská a pekelná, slastná, leč upřímná....Snad to nikdo ani nečtěte, jen to musím dostat ze sebe...
čas je mocný kouzelník...občas se ale všechno vrátí a jsem zase na začátku...nevím, jestli to kdy bude jiný, ale vždycky prý může být hůř...život nám neustále přináší a odnáší starosti, ale to je prostě život... Hlavně doufám, že "on" už se má dobře a je spokojený, to mu přeju nadevšechno...:o)
26.02.2008 14:34:00 | sht1
Ahojky, opožděně Ti děkuji za komentík a za radu. Bylo by to opravdu to nejlepší, co bych mohla udělat, ale...Nejradši bych někam úplně zmizela, aspoň na chvíli! Nejhorší je, že se od člověka čeká, že bude stále na přijmu, že tu bude, až se ten druhý vrátí a pomůže...ale to nejspíš čekáme všichni...Nicméně opravdu Ti děkuji a za tu energii též;o) měj se krásně a ať Ti na cestu pořád svítí sluníčko
18.09.2007 09:19:00 | sht1
Ahoj, myslim ze by sis mela dat pausu... trochu si odpocinout a vse si v klidu ujasnit... probrat se svym zivotem, udelat takovy maly uklid .. nechat vse volne vyplynout a ono se pak ukaze vse a jasne... Ty to zvladnes, citim ze jsi silna a kdyz ne, tak posilam trochu energie... hodne stesti ma mila...
13.09.2007 17:33:00 | carodejka
Moc Ti děkuju. Ale nenacházím nic za co bych si mohla vážit sama sebe...slunce pořád nevychází...Už to trvá dlouho a bohužel v tom nejsem sama, koho to ubíjí. Nedokážu si představit, že to nějak dopadne... Ale děkuji Ti;o)
11.09.2007 19:47:00 | sht1
mluvíš v hádankách,kterým rozumíš jen ty a on...myslím že ti rozumím...není to asi jen o lásce jako takové...ale o životě...něco mám v tomto duchu za sebou a vím jak je to těžké...trvalo mi to rok než jsem se z toho vymanil...moje rada zní:važ si sama sebe...
11.09.2007 16:31:00 | Monsignore
Není třeba omluvy.. Pověz, co k němu cítíš!! Jeho by to určitě zajímalo.. Věř, že na to on neustále čeká...
03.09.2007 20:55:00 | Lumen