je to tak dávno napsané! teď jsem si to přečetl po dlouhé době a musím říci, že to bylo od srdce! Teď jsem jsi svou vůli vytvořil nechuť! možná to tak je lepší,je šťastná, přeji jí to! Říkám sbohem
31.08.2011 22:17:00 | Lumen
Souhlasím seŽ.sama jsem se pokusila o sebevraždu kvůli jednomu člověku bez kterého svět pozbyl smyslu...zvládla jsem to a znovu miluji i když je to divoké a stále se rozcházíme a scházíme a trpíme...ale už vím že lásku nelze vynutit...dřív jsem byla tak vášnivá že jsem pro ni chtěla umřít teď pro ni chci žít...
31.08.2011 18:51:00 | la loba
smutný,vím jak ti je nedávno jsem prožila to samé,neboj bude to dobré držím palečky.
04.10.2007 21:44:00 | Aluna
...díky za důvěru...ale...
..po literární stránce mi vůbec nepřísluší hodnotit/já jazyk vnímám jen citem.../takže buď se mi něco líbí nebo ne...je pravda,že chyby-chybná gramatika-mě většinou odradí,ale ve tvém,emocemi proloženém psaní je přehlížím...
...vždycky je mi líto,když se někdo trápí,jenže život prostě takový je...
...chápu tě i lidi,co ti říkají,abys na Ni zapomněl...
...ty máš pocit,že jen Ona může jít s tebou tvým životem,ale pokud tohle právě ta dívka necítí,nemůže to být ta pravá,chápeš?
Lásku si nevynutíš ani nevyprosíš...ta buď je anebo není...bohužel... i bohudík...pro tebe,protože někde/možná blíž než by tě jen napadlo/se každé ráno probouzí ta,která má ve svém srdci místo jemně ustlané pouze pro TEBE...ale ty zatím nemáš šanci ji potkat...nemůžeš ji vidět,dokud si v tom svém neuklidíš staré vzpomínky do šuplíků s nápisem Minulost...až tu slečnu zabalíš do růžových mašlí a s lehkým úsměvem zavřeš to hezké co mezi vámi bylo do přihrádky,teprve pak přijde Ta Pravá...nikdo tomu nevěříme,než to zažijeme...ten Velký třesk,co z nás dělá bláznovy šašky...jen ta síla zvládnout trápení někdy chybí...a až přijmeš,to co si tady dovoluji psát,pak budeš šťastný a budeš mít šanci udělat šťastnou ženu,která teď večer usíná jen se svými sny...
...moc ti přeju,aby tě milovala...
05.09.2007 16:13:00 | Žqáry