jj souhlasim s nazorama podemnou, pokud ti třodle rikaji nejsou to pratele!
11.03.2008 19:46:00 | Danča-frogie
Hmm:-) No, nadavat ti chlapec nemusel, ale to uz je ten vecne odlysny uhol pohladu dvoch pohlavi.
20.02.2008 18:23:00 | Sarazin Faestred
Souhlasim, určitě to neni pravda, kdo ti kvůli tomuhle řekne, že jsi děvka, je debil a ne opravdovej kámoš. Nebo nemá dost rozumu aby to pochopil :) lidi co tě maj rádi a jsou opravdoví přátelé nebo tě milují tě budou mít rádi takovou jaká jsi a tohle pochopí.
18.02.2008 13:56:00 | just me
Tohle se mi kdysi taky stávalo. Moje nejlepší kámoška byla holka, do které jsem byl pernamentně zamilovaný:-) Celkem kritická situace, řekl bych. Když jsem ji něco naznačil, tak mě vždycky odpálkovala, já to obrečel, ale za pár dní bylo zase všechno v pohodě. Než jsem se zase zamiloval:-)
Rozhodně to nejsou kamarádi, když ti sprostě nadávají kvůli toho, žes je odmítla. Zůstaň taková, jaká jsi. A hlavně si nedávej za vinu to, že jsi hezká a přitažlivá. To není tvoje chyba. Buď vděčná, že jsi takto stvořená.
Každý by měl umět snést odmítnutí. Odmítnutí je součást života, vše nemůže jít hladce.
S požehnáním
18.02.2008 12:40:00 | Hippy
Promiň, ale když Ti nadávají Ty děvko apod., tak to není kamarád, ale zhrzený debil.
Tyhle situace znám, a věř, jestli Ti takhle nadávají proto, žes je odmítla, tak to nejsou přátelé.
17.02.2008 23:45:00 | AnnieB
Zasadní problém je v tom že laska musí z přatelství vycházet.Protože pokud druhého neznáte jde jen o fyzickou přitažlivosti.I když docela mi tahle situace něco řika a dnes vím že jsem měl byt citově disciplinovanější.
17.02.2008 22:42:00 | Gorgy