Fakt myslíš, že kluci se bojí velkých holek a prahnou po naivních pipinách?
No to máš těžký, když holky zase na druhou stranu dávají přednost namachrovanejm idiotům, co maj metr v ramenou, bouli na kalhotech a v hlavě vakuum.
Sice nahlas tvrdí, jak touží po hodným, chápavým, milým klukovi, a asi jo - aby se staral, ale bokem chtěj pořádný máčo.
:-)
02.04.2010 13:32:00 | La Suneteto
víš jak se to říká- starej nejsi fyzickým věkem, ale na kolik se ty sám cítíš :-D (mezi námi děvčaty, já si občas nefandím víc než na patnáct :-)
ale je ok že si to tak dobře dokážeš utřídit.. fandím ti =D
16.01.2009 19:48:00 | Alex Foster
je mi devět a třicet...a pořád jsem malej....a svět je velkej...ale já se velkejch nebojim...i když je někdy neustojim a padám...na ústa...maucta...
15.09.2008 11:34:00 | enigman
Každá špatnost je vždycky pro něco dobrá a to dobré se ve většině případů spoustě lidí nepodaří v té špatnosti najít, i když tam dobro je. Ono totiž bývá jednodušší obvinit druhé než se na to podívat komplexně, vidět v tom i svou chybu. Vidět to nezaujatě a přijmout vinu je asi takový druh moudrosti, který člověk získá a potom život bere zcela jinak. Je dobré, že už chápeš spoustu souvislostí ;)
Přeji vše dobré a světlo na cestě životem
17.06.2008 09:20:00 | Dao de