to Xiao Wang: láska naštěstí není jednoduchá... to bychom se zakrátko unudili k smrti.. takhle si jí více vážíme ;))
to Gorgy: když to bereš takhle "materialisticky", tak oponuju podobně - láska (ta, kterou jsi definoval) není výplodem vůbec žádné naivity - jsou to prosté hormony :D
nicméně - dokážeš si představit svět bez lásky?
a navíc v dnešní době už "láska jako taková" téměř není... málokdo je tak "naivní", a tak hledá s tím, že od druhého nic moc nechce... a už vůbec ne to, že by snad měl být přednější, než ten druhý
brr, to je ale docela hnusná vize... :D
to autorka: krásné zamyšlení... pro mě v poslední době aktuální, i když trochu jinak :) každopádně mě napadlo, že když se moc tlačí na pilu, tak... takže je opravdu lepší nechat vše "osodu", resp. nechat tomu čas :) ST
21.09.2008 22:55:00 | Boscai
to Gorgy: možná to je iluze, přesto je to krásná iluze, někdy složitá, bolestivá, avšak jindy krásná a nezaměnitelná... Takže se té iluze nechci nikdy vzdát i když občas strašně bolí...
a chcešli žít bez té iluze, jak lásku nazýváš, je mi tě líto.. bez lásky není život životem...
14.08.2008 02:53:00 | Caracol
Tak bych ti to vysvětlil.Laska jako taková neexistuje.Je jen vyplodem naší naivity a víry v druhé.Celá je založena na nesmyslném předpokladu že někomu bude na nás zaležet více než na něm samém.To je však absolutní nesmysl a všichni si jen nalhavají že něco takovyho existuje.Je to jen iluze nic skutečnyho.
14.07.2008 21:56:00 | Gorgy
ST! je za myšlenky, pocity a obsah jako takový. Myslím, že vím, o čem píšeš. Láska není nikdy jednoduchá, aj když se tak zdá ... leč zůstat bez ní a sám/a ... někdy milujeme člověka a víme, že s ním nikdy nebudeme, a někdy doufáme a splní se to ... Přeji Ti, ať se vše vystříbří a Tvůj život a osud jde dál, jak si sama přeješ. ...
13.07.2008 16:17:00 | NikitaNikaT.
no jo, láska se nenadarmo nazývá mocnou čarodějkou...ale je to normální...tak to prožíváme všicni...neboj...:-))
13.07.2008 15:46:00 | shakespeares