juchůůů!Konečně něco co mohu kritizovat!Tak nešvar spousty lidí je,že místo úvahy píšou báseň!Dále toto téma je obehrané takže nevím...tady už kritika není objektivní ale zvrhává se do závisti protože jsem asi totálně zkažený pesimista,nevěřící v nic...natož v něco tak ezotericko laděného jako je tohle...Ale shrnuto podtrženo z toho co jsem přečetla od Tebe mi to zavání jakousi podbízivou líbivostí...ale je fajn jestli to tak cítíš...bez smajlíku...
17.10.2010 13:22:00 | la loba
Tak tuhle jsem si nechala nakonec... Snění je něco krásného, štěstí v realitě je ještě úžasnější, ale to nej se nachází mezi, tak jak píšeš, když ležíme v posteli a usínáme a sníme, ne s otevřenýma očima, ne ve spánku, věčná rozervanost duše i těla, po tomhle se mi bude krásně usínat a snít. Dobrou;)
11.04.2009 22:35:00 | ziriant
To je ale pěkný...Víš, že jsem o tomhle samém taky vždycky přemýšlela? :-) Přesně jak to píšeš. Mooc pěkný
25.10.2008 17:24:00 | Isobel
ze je vsechno dane predem, to myslim i ja, tahle basen ta je vazne strasne kouzelna
04.10.2008 21:02:00 | janewe
Je to pár dnů, co jsem mluvila se svým přítelem. Zní to pro mnohé uši neuvěřitelně, ale vydržel na svou První dívku čekat až do třiceti dvou let..dnes už mají čtyři děti a šťastnější manželství neznám.
12.09.2008 09:56:00 | Iva Borecká
Skoro podivně nepředstíraná, obyčejná, zcela otevřená úvaha, s pozitivním nádechem a uvědoměním, smířlivostí a přesto s jistou dávkou odhodlanosti. Přeji ti, ať dojde šťastného naplnění!
11.09.2008 12:53:00 | Dota Slunská
Vzhledem k tomu, že Ruiz, Osho a další jsou ti, které jsem taky četla, tak přesně vím, co tím myslíš. A máš pravdu. Je to takové, jaké to je. A přijde to, co přijít má.
11.09.2008 12:24:00 | Triffid Kolbe
Niekedy mi optimisticke frazy lezu na nervy, ale tu si, aspon pre mna, presne trafil mieru, kedy to je skutocne este optimisticke a take samozrejme, ze nevidim dovod tomu neverit...
Takze suhlas a ST. :)
11.09.2008 11:42:00 | maranika