Ten opravdový význam toho, jak se k tobě chovám....

Ten opravdový význam toho, jak se k tobě chovám....

Anotace: Otočila jsem se od tebe a sladce mrkla na tvého kamaráda... Ty jsi zůstal stát

Kráčela ve větrné iluzi…

MŮJ- Smaragdový nádech v jiskřících očích (odtekla v slzách, barva očí zmije)

MŮJ-Zvonivý smích v kouzelné noci (tolikrát nacvičená komedie)

MŮJ- Vytříbený způsob, kterým tebou pohrdám (a ve skrytu duše volám, pojď za mnou)

MŮJ- Koketný pohled do očí tvého kamaráda (tak žárli na mě, já si totiž dovolila existovat)

MŮJ- Arogantní přístup k tobě samému (to, jako ty ke mě… vzpomínáš? )

MŮJ- Ujišťující argument že „Tahle noc byla poslední“ (věrohodná lež, vlastnímu já)

MŮJ-Ironický komentář, když na nás někdo zavede řeč (schoulená v sobě, prosím mlč!)

MŮJ- Slib, „Nikomu o tom, co dnes v noci bylo, nepovím“ (moc dobře vím, že ty se pochlubíš)

MŮJ- Život poznamenán, tvojí láskou k mému tělu (jen prachsprostá zlodějka tvých dotyků)

MŮJ- Konec (bude bez Tebe)
Autor I.walk.Alone, 27.07.2009
Přečteno 602x
Tipy 10
Poslední tipující: Šerák, toulavá naděje, Mraveneček, Sleepwalker, Markéta G., PoeziGirl, Mademoiselle S.
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

původně jsem to komentovat nechtěl... asi proto, že je to už rok staré dílko... což je škoda (že nepřidáváš další).. protože je to nadmíru zajímavé... !!!

01.11.2010 19:05:00 | Šerák

líbí

Neboj se to přejde. Never walk alone.. Ale to už oddemne znáš. :)

03.09.2009 18:42:00 | Sleepwalker

líbí

Úžasný!!!!! Zbožnuju ty tvoje zajímavý úvahy!!!! :) A ty spojení těch slov! Paráda, jako vždy :)

08.08.2009 08:53:00 | PoeziGirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel