Říká se , že láska prochází žaludkem...

Říká se , že láska prochází žaludkem...

Anotace: Říká se , že láska prochází žaludkem...

Kdyby byla pravda , co se o lásce říká asi by lidstvo již vymřelo hlady. Kdyby totiž každý zamilovaný měl stále hlad ,zely by všechny hyper a supermarkety asi prázdnotou.
Já tedy ve svém věku znám jen ty ,,dětské ´´lásky,ale že bych se kvůli nim nenasytně cpát , tak to tedy ne. Možná až přijde ta pravá,,láska´´,tak to budu vědět.Ale kdy a jestli vůbec přijde, tak to si raději nechám na tu dobu až to bude aktuální.
A ted´ to vemte z té druhé strany,vždyt´ by ten svět byl plný tlouštíků,protože těch co mohou jíst co hrdlo ráčí a nepřiberou ,zase tolik na tomto světě není .
Tak třeba ti ,co by té lásky snad potřebovali a hlavně aby jim prošla žaludkem toho v Africe moc k jídlu nemají .
A tak jim zbývá hlavně a jedině ta jejich láska.
Takže když to zhrnu . Stačí mi taková láska,,normální láska ´´ po které nebudu vypadat jako bečka . Hlad je hlad a at´ láska zůstane tou krásnou láskou , na kterou tak každá z nás toužebně v naších 15 čeká.
Autor brumarova1, 12.06.2011
Přečteno 2569x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Kéž bychom si to mohli takto naplánovat. ´Chci jen normální lásku´. Láska ale nebere rozkazy. Je nepředvídatelná.

02.08.2011 18:23:00 | Back to Blackness

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel