Jo jo,je to svatá prvada, vážně tohle platí. Sám to zažívám.Jenomk povídece (možná je to tím že jsem už moc opilý) ale občas jsem se v tom ztrácel. ale jinak pravda je na tvé straně, PĚKNÉ!
18.03.2008 01:37:00 | Sorg
Zajímavá moc zajímavá úvaha.
Musím ti strašně moc poděkovat, protože i když se ti to může zdát směšné jsme ti za Tvůj komentář k mojí minipovídce A začalo to úplně nevinně... strašně moc vděčná, knečně to byl negativníkmentář a tím víc se mi zamlouv, že mne ososbně se to také moc nelíbilo, ale stejně jsme to sem dala, no..:) Fakt díky, moc mně to potěšilo
27.01.2007 22:27:00 | Santinan Black
Nedá se než souhalsit, se vším, kdo by to dokázal napsat líp? Avšak mě se už stalo, že já jsem měla takovýho přítele, bylo mi s ním dobře, prostě... ideální kamarádství. A on mě neskutečně zradil tím, že se do mě zamiloval. CO dělat pak? Jak to vyřešit? Nemohla jsem s ním nic mít, je to můj kamarád, i když ho mám hrozně moc ráda, není to láska.
Snad to více či méně přebolelo, našel si jinou dívku a my jsem zůstali přáteli, takovými, jakými jsme byli i před tím. Přesto, uvědomuju si, jaký je rozdíl mezi láskou a přátelstvím. Musím říct, že když mě miloval a já to něvěděla, bylo to tak nějak... lepší. Teď musí rozdělit svý city mezi mě, svou kamarádku, a dívku, kterou miluje. Spokojím se s tím, musím, nemůžu sobecky vyžadovat celou jeho pozornost. Co si budeme povídat, i tak žárlím:D Avšak, i já mám svého kluka a můj kamarád si musel projít daleko horšími věcmi. Možná to, že jsme stále přátelé, jen dokazuje, že nás nerozdělila tak silná překážka, jako je láska.
19.11.2006 12:02:00 | Sirael
To je krásně napsaný.. Takový smutný, ale při tom krásný.. Třeba čekáš na tu pravou, snad si v koutku duše říkáš, že tohle ještě není ona, že ONA -ta pravá, je na tom ted stejně jako ty a čeká na tebe. Třeba se stačí kolem jen lépe podívat nebo mrknout do neznáma. Neboj, ty ji najdeš, tak jako každý člověk. Přeju ti to
Jinak děkuju za komentáře, potěší:)
27.08.2006 13:53:00 | Katitek
Kdybych napsala svůj pocit, tak by to bylo ve výsledku to samé jako psala slečna předemnou. Proto děkuju i já, myslím, že k téhle úvaze se ještě párkrát vrátím...;)
27.08.2006 00:21:00 | vetřelkyně
Líp by to asi nenapsal nikdo. Taky jsem to zažila, ale s tím rozdílem, že jsme to zkusili a zničili tím to přátelství, ve kterým jsme si plně důvěřovali. Teďkom můžu jen věřit tomu, že časem si budem zase věřit a budeme přátelé. Kdybych to nechala být - kdybych to nezkoušela, mohla jsem mít přítele a nemusela jsem u něj důvěru znovu nalézat stejně jako on u mě. Napsal jsi to pěkně a já si tohle díky tobě uvědomila. Díky.
10.08.2006 17:16:00 | Karlička
Toto jsem už jednou cítil. Napsal jsi to opravdu skvěle, ztotožňuji se s tím
09.08.2006 22:07:00 | Muta cum liquida