Anotace: Abych řekla pravdu, není to moc o lásce, ale vztahuje se to k ní. Protože ona tu byla první. Potom přišlo tohle.
Nato, jakej je ten kluk asi pitomec je to moc srdceryvny, ale pokud se to nevztahuje ke skutecnosti a je to cira fantasie, tak je to podle me chytre napsany. kdybych neco takovyho kdysi rekla bejvalymu mohla jsem se usetrit spouste problemu:))
04.01.2008 12:37:00 | C.alwen
takle si zařve každej, jednou jo... anebo si to aspoň pro sebe šeptá...
27.10.2007 16:41:00 | Trdlo
jaká tedy seš? smím-li se zeptat. Jsi inteligentní
prima holka, jen ti ´krapet chybí smysl pro humor.
Co takhle ironie? můžeš ji vést humorně. A na toho
kreténa, co tě opustil nejraději zapomeň!
Nikdy neběj za ženskou ani za tramvají, stejně se
zpoza rohu objeví další - Irvine Welsh - Aced house.
13.03.2007 13:18:00 | jehlaspichlas
Já jsem se k tomu vrátil přečetl to a mám úplně jiný názor než ten co před časem. Měl jsem snad jinou náladu či rozpoložení? Holt se měníme redy alespoň já. Večer to není co ráno a čerevnec není to co listopad.
27.11.2006 12:45:00 | umělec2
Víš, že mám ráda tvé úvahy. Děkuji za komentář k Deníku, zase mi něco řekl.
13.08.2006 11:33:00 | Aaliyan
Však tušíš co ode mne můžeš čekat no ne? Tohle není můj styl a ty pro mne máš daleko čtivější věci. K tomuto se jisto jistě nevrátím na to mám ten Tvůj obraz. Ale jinak to ujde ale škoda kilobajtů na servru. Ha ha snad se neurazíš a když jo co nadělám.
06.08.2006 20:41:00 | umělec2