je to jak kolotoč

je to jak kolotoč

Anotace: laska je a stojí za ní bojovat

Tak před několika dny jsem psal,jak jsem si své zelenooké stěstí přivezl z nemocnice a jak mi bylo krásně. V jejích očích jiskřičky,její nežná přitulení,polibky.Chvíle ty vystřídaly obavy,neco se nepodařilo,ptáče má bolesti,naříká, její pohled je smutný at delám co delám.Slábne mi a viditelně bude muset zpátky.Rve mi to srdce, tam v tech místech, kam muze pouze ona,kam jsem ji pustil,protože vím, že je to moje láska.Bojím se o ní tisickrát bych tu bolest prožíval sám,vše z ní sejmul a trpěl za ní.Hluboce a moc ji miluji za všechno, co mi ukázala, za to, žemne naučila opravdovému citu a že se mi vedle ní volněji dýchá. Přinaší do mého života světlo,teplo svých dlaní nehu svého srdce. Stala se mi bezpečným přístavem v bouřích všedních dnů,stala se mi ostruvkem naděje a štěstí. Jen se prostě bojím,hrozně se bojím,když cítím její dlan,jak hladí jak se tulí ke mne v noci vystrašená novou bolestí,jak hledá mne a vydrží do rána schoulená v mé náruči.Ranní slunce pak nezažehne jiskričky,ktere jsou malé, ale spíše se zobrazí obavy a strach,i přesto že jsem vedle ní a hladím její dlane. Kdybych mohl vydal bych se kamkoli abych jí vyprosil přízen osudu, o kterém jsem si do dnešního dne myslel,že je nám naklonen.
Autor zviřátko, 18.11.2006
Přečteno 384x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Být na tvém místě, tak spoléhám spíše na modlitbu než na osud. Modlitba by možná mohla mnohé změnit. Ale to záleží na tobě. Víra musí vyrůst v srdci. Nemůžu tě k ní přinutit. Ale cítím s tebou. Zvláště proto, že mé přítelkyni zemřela celá rodina. tak vím alespoň trochu, jaké to je. Přimlouvám se za tebe.

S požehnáním

19.11.2006 16:12:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel