Někdy se lidé prostě nedívají očima, ale srdcem. Někdy najdou místo u druhého, ale už ne v jeho životě. Přesto objeví se tací, pro něž není důležitý deštník, jakási okolnost, ale jenom jeden určitý člověk, pro něhož se v tom dešti rozhodli žít. Víš, v každé době vypadal deštník jinak, ale city byly vždycky stejné. Lidi se milovali, dokonce když to bylo trestuhodné, když se jejich deštníky držely příliš vysoko v oblacích nad chrámy, blízko Bohu. Lidé se milovali, milují a budou milovat. Vždycky k sobě našli nějakou cestu, i když se deštníky držely příliž u zemi, že ideologie nedovolila dýchat nikomu, kdo vlastnil jen svůj deštník, deštník, který prostě nemůžeš půjčit všem, jak se komu zachce, ale jen jednomu člověku, na němž ti od srdce záleží.. Tak to máš dokola...
Tato úvaha je velice zajímavá, myslím, že každý už někdy zapřemýšlel, co s sebou přinese láska a jak je přijata dobou. Třeba jsi mínila deštníkem něco jiného. Věř, že já nechci analyzovat Tvůj život. Ano, čteme druhé, proto abychom pochopili více sebe samotné. A já se tam vidím. Možná jinak než se stylizuješ Ty, ale přesto natolik silně, že dávám maximum, co dát můžu. A btw. děkuji za komentář k mým dílům. Přeji krásný zbytek dne!
12.04.2007 20:07:00 | Jasmin de Paris
Poznal jsi tam ženu s iluzemi, a chlapa, kterej, když už je to tak naservírované, tak do toho teda jde, a ono to nějak dopadne, hlavně ne nějaké sliby a společné deštníky.......?
19.01.2007 01:45:00 | Mikeiro