Anotace: Po dlouhé době zklamání stojíme zase na začátku vztahu s úsměvem od ucha k uchu a tím...
Chytrý postřeh. Zajímavost je ta, že zamilovanost pramení z toho, že člověk očekává, že jeho partner je ten jeho doplňující protipól. A je to magické, opravdu magické, protože v raných fázích vztahu to tak funguje. A průser všech vztahů je v tom, že v téhle přetvářce jeden nebo oba pokračují stůj co stůj. To je životní omyl hledat svůj protipól v druhém člověku – tedy mimo sebe (přece co kdyby to s jiným/jinou fungovalo líp).
24.07.2014 17:05:55 | dead-head
Podepisuji Zelenou vílu.
(Literko, jen malá technická, kdybys udělala odstavce, četlo by se to ještě trochu líp :-)
16.06.2014 06:42:24 | Pamína
díky za zamyšlení... každý vztah se vyvíjí, tak jako oba aktéři v něm.. a každý vztah je o výběru, někdy si vybereme nějak a nedopadne to, ale pro to , abychom utvořili rodinu bychom opravdu měli hledat někoho přemýšlet a nespěchat... a hlavně po určité době by se zamilovanost měla proměnit v lásku, v úctu, v respekt, řekla bych , že pokud tohle neproběhne vztah nevydrží.. zamilovanost netrvá věčně, ale láska ano... a také by ve vztahu měla být svoboda a důvěra, pokud tohle je, žije se oběma krásně... a starosti a problémy přijdou, ale s těmito artefakty se překonají... protože v tu chvíli nechybí ani komunikace... můj muž je pro mě i nejlepším kamarádem... :-) p.s. ale i kamarádky jsou důležitý :-)))
15.06.2014 23:01:42 | zelená víla