Černé myšlenky
Anotace: Zamilovaný člověk je nejen šťastný, ale jsou i věci kterého trápí a nedají mu spát. Právě tyhle myšlenky "napadly" i mě...
Černé myšlenky
Už zase příchází... cítím to... v hrudi se ozývá divný pocit, něco jako by mi stál na prsou bagr a pomaličku mě válcoval... začínám být otupělý, pomalu upadám do deprese... v hlavě zmatek myšlenky víří jako roj divokých včel. A už jsou tady. Černé myšlenky se vracejí.
Na začátek bych vám měl asi říct, že už nějakou dobu mám krásný vztah s jednou mladou kráskou. Jmenuje se Monika a je to to nejlepší co mě v mém ne moc zajímavém životě potkalo. Abych byl přesný změnil se mi život. K lepšímu. Ona mi dala ochutnat té krásné stránky života. Hrozně mi na ní záleží a strašně moc ji miluji.
Přicházejí nezvány a nemají se k odchodu. Straší mě a nahánějí mi hrůzu. Všechno vychází z mé veliké a hluboké lásky k ní. Vždy zatnou nejprve malý drápek, ale velmi pevně. Pak přidávají další a další až je velmi obtížné se jich zbavit. Jedna říká:“ Co bude až tě nechá? No? Nevíš? Ale já ano! Bude z tebe troska, budeš upadat do depresí, nic tě nebude bavit a navíc k tomu všemu ti ji bude vše a všude připomínat! No, těš se....“ Vytrvale se s ní bojuji. Výpad:“ Ona mě nikdy nenechá! Máme krásný, romantický a harmonický vztah!“ Vykryla to a přešla do protiútoku:“ Nikdy nevíš co bude za chvíli. Každou minutou ti může zazvonit mobil s esemeskou a v ní ti může napsat, že je KONEC!“ Nevzdávám se jí, ale snažím se vymyslet něco na svoji obranu. „Neopustí mě a já jí taky ne! Ona je anděl který ke mě sestoupil z nebe. Anděl který sestoupil, aby mi dal naději, že vše bude lepší. Ona je ta, která vezme moji hlavu do svých dlaní, pohladí moji ustaranou tvář, dlouze mě políbí a řekne mi, že s ní bude všechno lepší. Se mnou se nemusíš ničeho bát. Já budu vždy s tebou, já tě vždy pohladím a řeknu ti jsi moje velká láska a nikdy tě neopustím.“ Potom ji k sobě přivinu a silně obejmu. Její něžný parfém mě konejšivě hladí po nose a její ruce mi čechrají moje nepoddajné vlasy. A já vím, že ty myšlenky nemají pravdu. Jenom mi lžou a snaží se mi pokazit to na čem mi nejvíce záleží.
Zvítězil jsem nad nimi. Jsou pryč a už se nevrátí. Nikdy.
Komentáře (3)
Komentujících (3)