Anotace: Pro měho anděla, třebe si konečně uvědomí, že k sobě patříme. Jako oheň a voda, černá a bílá, tma a světlo, hloupost a chytrost. Nezabíjej mě. Jsme jako jin - jang. Dobro a zlo. Te iubeste. Děkuji za komentáře, i když to asi nepochopíte.
Mému Andělovi.Je to tam nejlepší a nejsqvělejší osoba na světe.A přitom mi tolik ubližuje.Tvé povídky mi připadajá jako kdybys psala můj život.Tolik to na mě sedí.Máš tam i větu kterou mi KDYSI řekl taťka.Tolik to bolí.Ach ta má černá minulost.
Děkuju.
Váš caecus archangelos.
31.03.2007 18:30:00 | Caecus archangelos
komu to píšeš,jestli to mohu vědět...?já še teď trápím kvůli jedné´osobě...něco mi to připomnělo...
...krásné...
28.03.2007 14:32:00 | lonely.princess
víš to ty si me kdysi davno, pred stovkami let zabila.
a ted, v tomhle zivote znovu.
podrazila jsi mi nohy.
uz nikdy vice.
to zklamani boli, a nehodlam uz vickrat umirat.
ted sem se postavila na nohy, znovu, konecne, po jeho odchodu.
jak myslis ze bylo me? zemrel on, a ted odchazis ty.
mezi nami je konec. s tim se smir.
bude to tak jednodusi.
snad uz se nikdy vice nepotkame.
te odisse et te iubeste archangelos!
22.03.2007 20:58:00 | ruach
Snad to nemusíkončit tak špatně. Všechny tvé povídky jsou v jedné věci stejné a to mě děsí. Prosím, zkus věci nevidět tak černé. Vždycky je něco, z čeho se dá radovat. Někdy to třeba nejde tak snadno, ale jde to. Proč pořád ta smrt v povídkách? Prosím, neděs mně...
22.03.2007 18:40:00 | Nikytu