Anotace: Zaznamenala jsem tu tuto sekci "Úvahy", tak jsem tak nějak neodololala. Ve škole jsem nikdy moc sloh ráda neměla, k úvahám zrovna moc netíhnu. Takže hrozí, že viz níže už se nevyznáte ;o)
Krásná volná asociace... jak si to tak hezky plyne. Prostě se to příjemně čte a to mi stačí :)
14.02.2011 20:09:00 | Zaručeně čerstvá
Žádné promiň, tomu není důvodu... jo někdy se to skladiště pěkně zboří a v některých místech zůstanou jen sutě... a možná je pak lepší, když už do těchto komůrek nadobro nemůžeme... ačkoli, co se týče naší duše, slovo "nadobro" snad ani nemůže být myšleno definitivně ;o)
01.09.2007 20:35:00 | Eufrosinie
jo taky jsem měl v sobě plno konůrek a v nich tkochu
nepořádek ale vyznal jsem se v tom chaosu ale pak přišla rána a no nic promiň.. uvaha pro mě dobrá..
01.09.2007 19:57:00 | jedam
A ještě k tomu názvu, ani se nedivím, že nějak nesedí, ten asi bude sedět jen mně. Ono jde o to, že prostě jsem chtěla zkusit úvahu, přesně jak to tam píši, a vůbec jsem nevěděla, o čem budu psát, ale prostě jsem se do toho pustila a tímto směrem se to odebralo, tak proto, už jsem to nějak nechtěla měnit, přišlo mi to tak v pořádku.
28.08.2007 09:32:00 | Eufrosinie
Máš pravdu...bylo tím myšleno podvědomí, něco v nás, o čem ani nevíme; něco do sebe ukládáme, chováním, ale nejen tím, odrazí se i myšlenka, protože i myšlenka je energie a i myšlenka podléhá zákonu o příčině a následku. Tedy můj názor ;o)Bohužel je někdy těžké na to myslet a tedy se některým škodlivým myšlenkám raději vyhnout. Ne je potlačovat, to vede k nestabilitě, ale prostě najít cestu
28.08.2007 09:21:00 | Eufrosinie
Zajímavý nápad. Jenom my to nejde dohromady s názvem :-) Zajímalo by mě, jestli těmi zaprášenými komůrkami s pavučinami myslíš odložené, zapomenuté vzpomínky a zážitky? Protože pak tu máme ještě ty zamčené, s cedulkou TOP SECRET a nebo taky ty temné kobky, ve kterých se dějí podivné věci a kde straší!
- jen můj názor,
George
27.08.2007 20:41:00 | G30R63