Musíš ale rozdělovat-je chronologický čas a psycholický,
vnitřní čas můžeš zastavit tím, že budeš žít v TED´..
11.10.2007 12:55:00 | Weylin
Zdravím... mě nepřijde, že bych byl otrokem času... jde o to, umět s ním být pokud možno v rovnováze a tudíž se stát jeho pánem a ne otrokem... samozřejmě... každý spěcháme, někdy nestíháme, nebo naopak čekáme, poněvadž je času moc... ale to se v životě stává a kvůli tomu se necítím být otrokem nějakého časového úseku... i když je pravda, že je trochu na hlavu postaveno, že hodina je dlouhá tak, jak je dlouhá a že sekunda trvá tak dlouho, jak trvá... kdo to určil... ??... na základě čeho... ??... a je náhoda, že pravé poledne je ve 12:00 nebo to tak má být... a je náhoda, že je právě 12 hodin stejně jako měsíců v roce... ??... (nepočítám naše určení času jako je např. 22:00 atd.)... jen se tím snažím říct, že bez času by to nešlo... vždyť bychom neslavili ani narozeniny, vlastně nic... nebyl by řád...
A hlavně jde prostě o to, že se nesmíš stávat otrokem času, ale jeho pánem... o ničem jiném to není... čas je tu od pradávna a známé filosofy nikterak neovlivňoval v jejich pohledu na svět... (jmenoval bych toho jednoho, ale nevzpomenu si na jeho jméno=D)
09.10.2007 22:53:00 | Miro Sparkus
Kéž bychom jej neměřili... Říkám si. Je vůbec čas? Lidé si všimli, že oni a svět kolem nich se mění a věci se pohybují... Čas je jen hloupá soutěž... Když by se najednou zpomalil všechen pohyb, stejně bychom žádný čas nezískali.
Zajímavá úvaha a zajímavé téma... Dovedu si představit svět, v němž by čas nebyl potřeba... Zkuste to také, je to zábavné
29.09.2007 21:37:00 | d---