Asi mi to nebudeš věřit, ale zrovna dneska, když jsem se ráno probudila, jsem si tenhle magickej filmek pustila!
Dotek, prohrábnutí ve vlasech někoho koho máš ráda, cítit něčí dotek, ... to všechno... nádhera!!
Ten film mě vážně dostal.. byla jsem z něj vedle!
A bohužel.. musím souhlasit a jen litovat s tebou toho, že to všechno zevšednělo. =( ..i když jak komu!!! :) Mně ne.. já ráda koukám na východ i západ slunce, na svit měsíce, na hvězdy, na déšť,... na všechno, co příroda svým já vytváří... a doteky? Doteky všeho vnímám... jak nejlíp to jde. Dotek pálícíhoo paprsku slunce, dotek větru, dotek padající kapky, tání sněhu, dotek dlaně člověka kterého miluju,.... je toho strašně moc!
Lidi.. sakra! Važme si toho!!! Všechny okamžiky jsou svým charakterem originální... a všechny si zaslouží aspoň to, abychom si jich vážili!!
20.07.2008 23:43:00 | Karlička
opravdu pěkné...obdivuji jak píšeš...máš skvělý úvahy, básničky, povídky..prostě všechno co jsi vypustila ven....fakt senzace:)
06.04.2008 17:39:00 | Without Love
Neznáš stav mysli toho člověka v daný okamžik,v tu dobu to pro něho byla katastrofa,jinak by si na život nesáhl,pokud to neprožiješ na vlastní kůži, nesud´¨.Film je vždy jen vize režiséra,realita může být úplně jiná.Anděly nemusíš hledat v nějakém nebi a i ty můžeš být anděl..pro někoho.
24.03.2008 14:52:00 | Weylin