člověk je od toho člověk,že má lásku,něhu,cit
když ne chce ovládat pak je jak ten stroj
a vláda strojů jak známo vede k nástolení konce
jedince
10.04.2008 11:43:00 | vodnař
Já takovou domácnost rozhodně nechci. To by bylo šílený a cesta do blázince. Člověk by měl umět hlavně poručit sám sobě a ne nějakým věcem,že jo?
08.04.2008 11:11:00 | Maura
Ta komunikace by ovšem měla fungovat obousměrně, aby třeba mixer věděl, že mixuje zeleninu a po určitém čase se má sám vypnout a dát Ti hlášku, že to je hotovo! Jinak by se při známé roztěkanosti žen stále zapínalo a vypínalo či neustále běželo mnoho přístrojů a třeba by automatická palička zareagovala na Tvůj pokyn: To mne teda bac! A všechno by běželo dál, dokud by se to nepřehřálo! Takže tam bude muset být ochrana zkoumající logiku myšlenek a bránící těm destrukčním, případně i regulace počtu současně běžících spotřebičů, aby Ti třeba nevyhořela instalace při velkém odběru proudu!;o)
Takže jako mezičlánek vidím ústřední kybernet, který funguje jako dispečer i kontrolor Tvých příkazů a pro pozdější dohledání i eviduje jejich posloupnost...
08.04.2008 09:52:00 | Kozoroh 1
Tohle je evidentně problém pro ženy. Ty, jak známo, dokáží současně myslet na tisíc věcí. Tím pádem je i zapínat nebo vypínat. My mužský dokážeme myslet jen na tu jednu. A tu nezapnem a nezapnem.
07.04.2008 20:52:00 | a_tao
Zkus si najit na internetu "Delpassův experiment",třeba Tě to zaujme..:-)
07.04.2008 12:05:00 | Weylin