Anotace: Sice pochybuji, že někoho ten nadpis zaujme a že ho bude zajímat obsah téhle úvahy, ale napsala jsem ji sem jenom abych veřejně přiznala, jak jsem blbá:-)
Hurá,už máš druhý komentár!;-)
Za prvé, slohy sú nič. Nenaučia ťa nič o písaní. Zaujalo ma, že ste začali s písaním románu v 13-tich, aj ja som začal v 13-tich (ibaže som to-neviem prečo- po pár stránkach nevzdal, takže román píšem už 6-ty rok).
Páči sa mi úprimnosť, s akou je úvaha písaná! To chce Tip;-)
17.04.2008 15:28:00 | Sarazin Faestred
Ahoj, možná ti udělám radost, budeš tu mít svůj první komentář:D A možná tě i trochu uklidním, když mi bylo nějakejch 12 nebo 13 a všichni byli ve škole nadšení z mýho slohu, taky jsem si plánovala kdovíjaká ze mě nebude spisovatelka, taky jsem a chtěla psát romány a taky jsem dokonce něco načala..a taky samozřejmě po pár stránkách nechala ležet a začala zas s něčím dalším..a když sem si to nedávno po těch letech našla a přečetla, musím říct, že to taky dost slátaniny byly...:) No a jak, proč a co píšu teď a sem? Píšu většinou, když se potřebuju z něčeho vypsat nebo někomu něco sdělit..a pokud je to něco, co by se mohlo týkat i ostatních, aby to neleželo jen někde v šuplíku, hodím to občas sem, abych se dozvěděla nějakej ten názor od ostatních:) Že bych psala nějak dobře, to si tvrdit netroufám a nemám proto možná právo ti nějak radit..ale kdybych přece jen mohla...tak piš ne proto abys prostě něco napsala a byla díky tomu oblíbená nebo snad slavná...ale piš hlavně proto, abys z toho mohla mít dobrej pocit ty sama, pak až ostatní...;)
12.04.2008 21:22:00 | schizis