SlohovkA do školy.. :D

SlohovkA do školy.. :D

Anotace: "Nejkrásnější na světě nejsou věci, ale okamžiky." (K. Čapek)...tak tohle téma se mi ze začátku moc nelíbilo, ale nakonec jsem změnil názor:)

Má „staro-generační” povaha, zklamaná z okolní doby, chápe tento citát jakoby vycházel přímo z ní. Pravdivost tohoto výroku bych chtěl ukázat na konkrétním příkladu. Okamžiky lásky a romantiky versus luxusní sportovní automobil.

..Vyrovná se snad nějaké drahé auto nezapomenutelné chvíli s vaší drahou polovičkou? Tomu se přece nevyrovná žádná věc na světě! Okamžik krásy. Okamžik souznění. Okamžik mimo svět. Nyní si asi většina mužů plácá nechápavě na čelo. A ze zkušeností je chápu. Ale. Procházka za teplého letního večera, na obzoru první červánky a za ruku držíte váš ztělesněný sen. Byť romantika pomalu ztrácí svoji váhu, je tato chvíle mým největším přáním. Takový příval pocitů a emocí jako při zmíněném okamžiku ve mně rozhodně nevzbudí „kličkovaná” ve smrtelné rychlosti po dálnici. Vědět, že vás má někdo rád stavím výš něž neslušná slova "slušných" klejících řidičů. Předpotopní teorie?

..Partnerka či milenka bude jistě mnohem radši, když si na ni uděláte čas a prožijete spolu nezapomenutelnou chvíli, než když budete trávit celé dny závoděním v "nadupaných" strojích. Chcete si udržet vztah? Romantický okamžik jistě neuškodí, avšak se dny s automobilem bych si tak jistý nebyl...

..Jakmile se vaše rodina dozví o vaší romantické povaze, při odchodu již nebudete nekonečně slýchat : „A jeď opatrně!”. Další praktický, avšak opravdu podřadný důvod pro začlenění více lásky do vašeho života.

Je tedy na světě dost romanticky založených duší, kteří tuto úvahu budou pokládat za svojí?? Obávám se však, že ne...
Autor Ludvyx, 02.06.2008
Přečteno 727x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí