Anotace: "Nesem Vám noviny, poslouchejte... Z betlémské krajiny, pozor dejte..." Ano, ano, také jste jistě letos bloumali po všelijakých obchodních centrech, menších i větších prodejnách v centru města i jinde.
Ahoj. Zaujala mě tvoje úvaha o vánocích. Sice opožděně ale stále aktuální. Já to cítím úplně stejně. Je mi sice 47, ale mám ještě malé děti a tohle se jim snaží už delší dobu vštípit . A myslím, že úspěšně. Zastávám názor, že nejkrásnější a nejcennější je dárek,ten který někomu udělám sám . Je v něm kus mé duše. Přeji hezký den a mnoho úspěchů. Standa
05.03.2012 10:00:44 | korzar
Dobrý den, velmi Vám děkuji za komentář! :) Moc mě potěšil. Jsem ráda, že v tom nejsem sama. ;) Jednou, až budu mít vlastní děti, chci, aby se naučily, že Vánoce nejsou jen o dárcích, ale o spojení rodiny. A že o spojení rodiny nejde jen o Vánocích...
05.03.2012 10:21:46 | Mademoiselle Drea
Máš naprostou pravdu! Plně souhlasím! :-) A jsem moc ráda, že nejsem jediná, kdo nemá v lásce podivné zvyky z jiných kontinentů, které s námi nemají nic společného, ale které se kolem nás v posledních letech začínají kupit, jako sněhové bariery na krajích horských silnic. Zaslouženě ST! :-)
05.03.2009 16:47:00 | Anita Buchtová
....máš citlivou duši a srdce na správném místě, a to je velmi důležité, to Ti zůstane, i kdybys nedostala vůbec nic***
30.01.2009 23:40:00 | rybí prdy
Podala jsi to naprosto přesně... Je to smutný, ale je to tak... a každý rok se utrácí víc peněz a rodiny se zadlužují jen proto, aby mohli nakoupit ještě víc dreků, na který bude už v lednu jen sedat prach a jídla, aby nedej bože netrpěli. Tak se z postních a rozjímacích svátků stávají svátky obžerství a konzumu. U nás, protože jsme už všichni dospělí, tak si dolovujeme ten luxus nepropadat davovému šílenství a prostě nenakupujeme. Ozdobíme stromeček, chodíme na procházky, užíváme si, že se konečně všichni sejdem a máme voslno. A když se mě někdo po vánocích zeptá, co mi přinesl Ježíšek, tak říkám, že pohodu a klid.
15.01.2009 09:33:00 | Triffid Kolbe
Děkuji za Tvůj názor, který velmi sympatizuje s tím mým... :)
02.01.2009 11:50:00 | Mademoiselle Drea
Bohužel kouzlo a smysl Vánoc nám rapidně kazí konzum a účel na těchto posvátných svátkách vydělat, co možná nejvíce peněz..a k tomu ten šílenej amerikanismus a tlačení Santa Clause k nám...fuuuuuuuuuuuuj...
02.01.2009 11:46:00 | Agniezka