Anotace: věnováno Peťe...děkuju, že jsi taková, jaká jsi..a v noci cos mi řekla, sem si všechno zasloužila, chovala sem se jak...
Tím si projde každej..bohužel..:/ také to znám a ne jen já...snad nás ten démon už nechá být..snad nebudeme už tolik pít...
25.05.2009 16:32:00 | Agniezka
působivé... dalo by se říct že tohle znám... něco podobného jsem taky psala jedné osůbce, ze stejného důvodu jako ty... krásně jsi to napsala...
24.05.2009 19:15:00 | strašidýlko-střapatý
Také mám takové výčitky,když někomu ublížím slovně a přijdu na to až potom. Ale když je to kamarád-přijme omluvu,nebo to tak nerozebírá jako já a ještě mně utěší.
23.05.2009 20:29:00 | s.e.n
to panK: četla, zrovna teď :-) a mile mě to překvapilo a dojalo
to Simísek: odpuštěno ani být nemusí, páč není důvod se zlobit... nejde o odpoustení ale spíš o pochopení bolavé duše...
22.05.2009 21:24:00 | Caracol
omluvy nejsou třeba... každej chybuje a každej z nás se občas chová jak idiot...Důležitý je si to připustit... někdy je život pěkná svině a když to na člověka všechno padne, je jeho jedinou zbraní kopak kolem sebe... Já tomu rozumím, nikdo není svatej a i já se tak někdy chovám ( a at si každej šáhne do duše a řekne, že on ne)....
Od toho jsou přátelé, aby tě v tuhle chvíli podrželi a mě se jen tak nezbavíš ;-)
život je zkrátka takovej a i dyž máme někdy pocit, že to dál nejde, pravda je taková, že to jde... vždy je duvod pokracovat a to především v první řadě kvuli sobě...
22.05.2009 21:22:00 | Caracol
Co na to řéct... krásně napsanáno, tak upřímně až slza by skanula. Jsi človíček, který si dokáže věci uvědomit. Jsi v jistém smyslu křehká duše a srdce máš pro své přátelé vždy otevřené, uši nastražené... pro bolístky, aj když to zrovna tak nevypadá. Někdy děláme chyby, chybovat je lidské, přátele vždy odpustí a pomohou Ti se vrátit na tu správnou cestu.
22.05.2009 16:04:00 | NikitaNikaT.
a četla to? dřív jsem měl taky takové stavy, ale je potřeba si i tímto projít, aby si člověk uvědomil, jaká je jeho tvář a co dělá dobře, nebo špatně...
22.05.2009 06:11:00 | Stoneman
Kazdy z nas ma nekdy takove nalady i ja, neco nam nesedne ale pak kdyz se to prezene je zase dobre a clovek premysli tak, jak jsi to sama moc krasne popsala ve sve uvaze.
21.05.2009 22:57:00 | carodejka