Anotace: Úvahu na tohle téma jsem psala ve škole... Dávám ji sem, protože učitelka říkala, že je vydařená a navíc si myslím, že téma virtuální reality je v dnešním světě velmi aktuální... Spousta lidí jistě zažila situace, které zde popisuju a ztotožní se s nimi.
tak nevím, ale třeba takový liter si před internetem nedovedu představit...
to co zmiňuješ je možná pravda, ale virtuální realitu si představuju spíš stylem: člověk- přístroj, nebo člověk- zábava a ne člověk- přístroj- člověk. Upřímně jsem si věci jako líbimseti nedokázal před osmi lety představit :-), zejména jejich značnou popularitu.
01.08.2009 22:51:00 | ewon
děkuji... máte oba pravdu... toto téma je sporný, bez počítačů bychom se neobešli, ale v oblasti komunikace by se nám bez nich vedlo líp...
30.06.2009 12:11:00 | Slečna Růžová
ICQ pomůže lidem, co by osobně nedokázali říct nic, ale zároveň je dokáže zničit, protože člověk neví, co druhý doopravdy cítí... Mě osobně už komunikace přes net nebaví, většina vztahů stejně po čase vyprchala, prostě nebylo "co napsat" a o tom jediném ta komunikace je. Jinak, hezká úvaha:)
23.06.2009 11:08:00 | Skaja
Máš naprostou pravdu. Bez počítačů a televize k sobě lidé měli blíže, pomáhali si a byli spolu...dnes každý zaleze ke své televizi.
Mám kamarádku, se kterou si dopisuji. A je mi stokrát milejší, když mi napíše dopis, než kdyby mi napsala třeba e-mail.
Na druhou stranu technika v mnoha ohledech lidem pomáhá.
Asi to bude v tom, že všechno užitečné se dá zneužít...
18.06.2009 14:50:00 | Zelená okurka