Já svojí perlu našel již dávno, je to moje nemocněnka, žena, která si prošla peklem na zemi, ale žije, její krize již pominula, a to je ta Moje Perla.
Pěkná úvaha.
06.10.2015 13:55:59 | Jeněcovevzduchukrásného
Člověk se sice jen tak nezbaví bolesti, ale dokud dýchá, muže něco udělat, či změnit... zkrátka musí!
21.11.2010 17:58:00 | zzlatý
Když jsem teď v této době znovu přečetla tvoji úvahu, zapřemýšlela jsem a zkusila spočítat ty své berličky. A zjistila jsem, že jich mám opravdu hodně přes psaní, muziku a zpívání až po předobré lidi kolem sebe. A s tím přece tohle všechno musím ustát ...
Znovu díky za krásná slova.
21.11.2010 17:32:00 | Jana M.
Tak pěkné a moudré, souhlasím, hned bych to dala přečíst některým, jsou zde, ale nevím jestli by připustili, aby jim to něco dalo. Přiznat, že si sám sobě lžu, je pro některé hodně, hodně těžké. Já tobě přeji hodně dětských očí rozjiskřených, které nedočkavě a potají, mezi sebou si špitají, kde je, kdy už přijde, ten co si s námi bude povídat a dá nám ten čas, co rodiče by měly dát. Dětská duše je nejvděčnější posluchač, kdyby ty mámy věděly, co nedají jim v dětství, to už nikdy nedají.
06.11.2009 16:29:00 | strawbery
Ivko mýlíš se... spíš to mělo být pro některé, kteří hledají, motivační i k zamyšlení pro sebepoznání.
09.10.2009 18:03:00 | zzlatý
Opora, berla podpírající na únikových cestičkách mimo realitu, která neuspokojuje, brzdí a sráží. A může to být vznešená berla zdobíci sv.Mikuláše, strohá berla jakou zaplatí i VZP, nebo dokonce křivá větev, nalezená v polomu. Výsledek mají stejný, podepřou. A to bez ohledu na pošklebky okolí.
***
Jiří senior
07.10.2009 23:20:00 | j.c.
Svatá pravda .. a jestli mohu poprosit, úvahy piš dál, máš jimi co říct :-)
ST!
07.10.2009 12:32:00 | jita.1965