Anotace: sepsala jsem většinu informací o srazu v Počátkách, které by vás mohli zajímat, tak nebodujte. Mělo by to být přehlednější než v DF.
Už jsem si myslel že jediná cesta starších nad 50 let vede do hospody a zpět, tak vidím, že někteří i do Pelhřimova :D
Na takovejhle sraz by mně nikdo nedokopal a kdyby jo, hned by jste mě zase vykopali ven, ale jestli budou fotky (a jako že určitě jo), rád si je prohlídnu
31.10.2010 13:04:00 | Corsica
... Bambulka i v reálu bude v Počátkách v případě, že konstelace hvězd a České Dráhy budou tomuto setkání nakloněny :-), páč jak nechytím v sobotu poslední přípoj v Brně ...tak ...nooo ...prostě ho musím stihnout :-D
01.10.2010 01:12:00 | Bambulka
Myslím, že už i podle přijaté platby na účtu by mělo být jasné, že G.P. a Levandule přijedou ;-) Díky za vše! :-)
27.09.2010 12:22:00 | Levandule
Bohužel nepřijedu ani na skok. Je mi to sice velmi líto, že po nějakém čase nepotkám alespoň na chvilku ty, kteří jsou mi milí, ale ani ty, které jsem osobně ještě nestačil poznat. Bohužel nemoci nechodí po horách... Hezky si to užijte ...
25.09.2010 20:21:00 | zzlatý
ZR: pokud si dobře pamatuju, tak tam mají Ježka a ten se dost špatně bere do huby :) (chutná teprve, když se do něj trochu víc zakousnu)... ale, pokud jsem ti takhle vypěnil šéfa, tak uznávám že tobě pěnu ještě dlužím, no... tedy, milerád :)
22.09.2010 21:10:00 | drsnosrstej kokršpaněl
:) Jiří I., pro Tebe já vidím jakési těžké a riskantní, ale možná zajímavé řešení - :) škoda, že asi není pro Tebe, když ho nevidíš sám...:)
22.09.2010 15:17:00 | pamp_elka
Drsňáku, četl jsem si tvůj koment v kanceláři tajně při poradě a řiditel mne vyrazil, prý že se mu směju za jeho zády nahlas do očí! Nebyl jsem k utišení. Pochop, že jsem nucen u tebe uplatňovat adekvátní náhradu za zkrácení mého příjmu.
Budeš mi muset ukázat alespoň jeden ukázkový aport plného půllitru! A pivo ti klíďo zaplatím!
22.09.2010 11:48:00 | Zasr. romantik
Pokud se mi podaří urvat od stolu i od lože, moc rád přijedu aspoň na skok... ale předem nic neslibuju.
22.09.2010 07:49:00 | Jiří I.Zahradník
"...a hlavně psi by měli být vychovaní a společenští."
hmm... až takové nároky... no, pokusím se :)
21.09.2010 09:26:00 | drsnosrstej kokršpaněl
Ahoj... prijela bych se podívat, ale asi jen na skok, abych vas pozdravila... ale nevim teda jestli si me jeste nekdo pamatujete :o)
18.09.2010 20:48:00 | saddova
Štěpi, díky za velmi podrobnou informaci. Rád bych zase alespoň na chvilku přijel, jenom zatím nevím, jak to udělat... Bohužel v Počátkách se žádné "divoké" karty neudělují...
14.09.2010 09:07:00 | zzlatý
jestli se nevyskytnou zadne prekazky v letecke doprave z Compostely do Madridu a z Madridu (pres Dusseldorf) do Prahy mela bych dorazit spolecne s JardouCh. ... cus ..
Romana
07.09.2010 00:06:00 | Romana Šamanka Ladyloba
Klaním se, Zuzi! Takhle to mít v malíku a nadrátováno, všechna čest! Tak přeji zdar téhle akci a mohu potvrdit: byl jsem na Valše dvakrát a při troše snahy ze strany hostů (jako nás) je to tam skvělý!!! A nezapomeňte, jak si to uděláme, takový to budem mít!
Tak ať se vše povede a sejdeme se všichni dobře naladěni. A ty nedobře naladěné, nedej Bože, špatně naladěné, přeladíme! Holky a kluci, těšte se!
06.09.2010 23:57:00 | Zasr. romantik